گوی یخی

گوی یخی یوکی

یکی از رایج ترین روش ها برای جوانسازی و حفظ زیبایی پوست گوی یخی یوکی می باشد. که در گذشته های دور بانوان از ان استفاده می کردند. نکته ای که باید به ان توجه کنید این است که برای زیبایی پوست حتما نیازی به صرف هزینه های کلان نیست. در حقیقت برای زیباتر دیده شدن نیازی نیست به  سراغ روش های تهاجمی بروید و یا دارو درمانی را تجربه کنیم. روش هایی مانند استفاده از گوی یخی بدون داشتن هزینه های زیاد و عوارض به راحتی قابل استفاده می باشد.

گوی یخی یوکی در بستن و کاهش منافذ پوستی تاثیر زیادی دارد. این دستگاه در تحریک گردش خون بسیار موثر است. و پوستی صاف و یکدست را برای شما به وجود می اورد. همچنین با استفاده و خرید ایس گلوب سرم ها و مواد معدنی بسیار راحت تر جذب می شوند.

یک تکنیک مراقبت از پوست که در کشورهای آسیایی، به ویژه ژاپن و کره جنوبی بسیار پرطرفدار است استفاده از گوی یخی صورت است. از این تکنیک علاوه بر مراقبت از پوست، برای بهبود آرایش بر روی صورت نیز استفاده می‌شود. به طور معمول، پس از مراحل پاکسازی و تمیز کردن پوست صورت و قبل از استفاده از محصولات مرطوب کننده پوست را با گوی یخی ماساژ می‌دهند. این محصول در یخچال یا فریزر نگهداری می‌شود تا سرما را در خود حفظ کند. می توانید به همراه این ماساژور محصولاتی حاوی ترکیبات مفیدی مانند ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و مواد ضد التهاب نیز بکار ببرید تا در حین ماساژ به پوست بیشتر جذب شود.

اگر قصد دارید که التهاب و تورم پوست خود را کاهش دهید، خرید گوی یخی صورت می‌تواند بهترین کمک برای شما باشد. این محصول به عنوان یک ماساژ صورت می‌تواند التهاب‌ و تورم‌های روزانه را کاهش داده و پوست صورت را آرام کند. همچنین می‌تواند تنش عضلات را از بین ببرد. به کمک آیس گلوب صورت می‌توان عضلات صورت را تسکین داد. نکته جالب این است که اگر پوست چربی دارید و به دنبال تنظیم ترشحات چربی هستید، تماس آیس گلوب بر روی پوست می‌تواند تولید چربی را تنظیم کرده و سطوح چربی را کنترل کند. یکی از نکاتی که این محصول را بسیار محبوب کرده، کاهش ظاهر منافذ باز پوست است. استفاده از آیس گلوب می‌تواند باعث بهبود ظاهر منافذ باز شود و پوست را آماده استفاده از محصولات تقویتی و حتی آرایشی نماید.

گوی یخی

درمان پف دور چشم با آیس گلوب یا گوی یخی

یکی از روش‌های درمان و تسکین پف دور چشم استفاده از آیس گلوب یا گوی یخی است. شما می‌توانید این کار را با تکه‌های یخ داخل دستمال انجام دهید اما قطعاً انجام اینکار با محصول گوی یخی ایمن‌تر و موثرتر خواهد بود. برای رفع پف زیر چشم با آیس گلوب کافیست یک عدد گوی یخی را که از قبل در یخچال سرد شده، به مدت 10 تا 15 دقیقه دور چشم‌ها بکشید. سعی کنید در طول درمان پف دور چشم چشمان خود را بسته نگه دارید. شما می‌توانید همراه با آیس گلوب از محصولات درمانی و مراقبتی مثل کرم دور چشم هم استفاده کنید تا ترکیبات مراقبتی بهتر جذب پوست شوند.

درمان سرگیجه با گوی یخی

یکی دیگر از کاربردهای گوی یخی یا آیس گلوب درمان و بهبود سرگیجه است. معمولاً از گوی یخی در سالن‌های ارائه خدمات زیبایی استفاده می‌شود، اما این محصول برای ماساژ و تسکین مشکلات فیزیکی مختلف نیز مفید است. در صورتی که به درستی از گوی یخی استفاده کنید، می‌توانید با آن سرگیجه را تسکین دهید.

افزایش کلاژنسازی پوست با گوی یخی

جالب است بدانید که این محصول مراقبت از پوست به ظاهر ساده می‌تواند به جوانسازی و همچنین حفظ جوانی پوستتان کمک کند. آیس گلوب با عمل انتقال سرما به پوست و تحریک سلول‌های پوستی منجر به افزایش میزان کلاژنسازی پوست می‌شود. کلاژن یک نوع پروتئین حیاتی است که در پوست و دیگر بافت‌های بدن وجود دارد.

با وجود میزان کافی کلاژن در پوست است که پوست بدن ما سفت باقی میماند و حالت الاستیسیته خود را حفظ می‌کند. یکی از روش‌های حفظ این حالت استفاده از آیس گلوب است که کاملاً عملکرد غیرتهاجمی دارد و بدون آسیب منجر به جوانسازی پوستتان می‌شود. گوی یخی همزمان با کاهش تورم و التهاب پوست باعث افزایش جریان خون، تغذیه بهتر سلول‌های پوستی و بهبود خاصیت الاستیسیته پوست می‌شود.

افزایش تاثیر میکرودرم آبریژن

در روش جوانسازی و پاکسازی از درمارولرها جهت تحریک لایه بیرونی پوستی استفاده می‌شود. این روش مقداری دردناک است. به همین علت ارائه دهنده خدمات زیبایی و مراقبتی از آیس گلوب برای تسکین پوست استفاده می‌کند. پس از انجام عملیات میکرودرم آبریژن با استفاده از گوی یخی پوست را ماساژ می‌دهند تا التهاب و قرمزی آن برطرف شده و تاثیر کلاژنسازی دو چندان شود.

استفاده از گوی یخی به همراه درمارولر منجر به افزایش اثرات درمانی شده، کلاژنسازی سلول‌ها را بیشتر تحریک می‌کند و همچنین موجب افزایش الاستین پوست و بهبود خاصیت کشسانی پوست می‌شود.

طراحی سایت در کرج

چقدر گوی یخی در جلوگیری از پیری پوست موثر است؟

یکی دیگر از اثرات مثبت استفاده از گوی یخی بخصوص در زنان و مردانی که در شُرف سنین میانسالی هستند، جلوگیری از پیر شدن پوست است. پیری پوست یکی از مراحل و تغییرات طبیعی بدن هر فرد است که بنابر دلایل متفاوت آن را تجربه خواهیم کرد. اما بسیاری از عوامل بر تسریع این روند اثر گذاشته و موجب بروز پیری زودرس پوست می‌شوند. استفاده از آیس گلوب به شما کمک می‌کند تا با علائمی که این عوامل مضر روی پوست ایجاد می‌کنند مبارزه کرده و در مواردی برخی از آن‌ها را کاملاً برطرف کنید.

در خرید آیس گلوب دقت کنید تا محصول با کیفیتی تهیه کنید زیرا قیمت گوی یخی متفاوت است. از شایع‌ترین نشانه‌های پیری زودرس پوست در زنان و مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیرگی پوست و کبودی زیر چشم را با آیس گلوب درمان کنید

تیرگی پوست و کبودی زیر چشم یکی از شایع‌ترین نشانه‌های پیری پوست است و به شدت بر زیبایی و اعتماد بنفس افراد تاثیرگذار است. تیرگی پوست و زیر چشم ممکن است به دلایل مختلف همچون خستگی، عدم خواب کافی، فشار بر روی یک ناحیه، اشعه‌های مضر نور آفتاب، ناکافی و ناقص بودن جریان خون در این نقاط و تغییرات هورمونی ایجاد شود.

شما می‌توانید با ماساژ آیس گلوب روی نواحی درگیر به لکه‌های پوستی این مشکل را تا حدود زیادی رفع کنید. همچنین اگر همراه با آیس گلوب از محصولات موثر در بهبود رنگدانه‌های پوستی استفاده کنید، خیلی سریعتر به نتیجه مطلوب می‌رسید. بعنوان مثال می‌توانید همراه با آیس گلوب سرما دیده از ژل آلوئه‌ورا که خاصیت ضد لک و روشن کننده پوست دارد استفاده کنید.

درمان چین و چروک‌های ناشی از نور خورشید

دیگر علامت پیری پوست ایجاد و وسعت یافتن خطوط ریز و چین و چروک است. در واقع چین و چروک شایع‌ترین علائم پیری پوست است و حتی بسیاری آن را به راحتی می پذیرند، حال آنکه در بسیاری از موارد چین و چروک حاصل اشعه‌های UV خورشید است و باید تحت درمان قرار بگیرد.

با استفاده از آیس گلوب در روتین مراقبت از پوست می‌توانید اثری برخلاف اشعه‌های UV خورشید بر پوست وارد کنید و از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری کنید. برای اینکه سریعتر به نتیجه برسید، توصیه می‌شود همیشه همراه با محصولات مراقبت از پوست ضد چروک از گوی یخی هم برای پخش کردن ترکیبات و ماساژ پوست استفاده کنید.

معکوس کردن اثر گرانش بر پوست با گوی یخی

اگر عادت به خوابیدن روی صورت آنهم تنها در یک سمت دارید، اگر در آینه دقت کنید متوجه افتادگی این سمت نسبت به سمت مخالف صورت می‌شوید. دلیل این حالتِ صورت، نحوه خواب شماست. گوی یخی می‌تواند در بهبود این وضعیت و حتی رفع آن به شما کمک کند.

خوابیدن دراز مدت بر روی یک سمت صورت سرعت ایجاد چین و چروک‌ها را افزایش داده و در نهایت موجب افتادگی پوست می‌شود. برای اینکه این علامت پیری زودرس پوست را بهبود ببخشید، توصیه می‌کنیم از گوی یخی استفاده کنید. اغلب افراد ممکن است برای مبارزه با این وضعیت به جراحی زیبایی و لیفت با تیغ جراحی روی بیاورند، در حالی که گوی یخی بدون ایجاد درد و اسکار می‌تواند این کار را انجام دهد.

چگونه از گوی یخی برای معکوس کردن اثر گرانش بر پوست استفاده کنیم؟

برای اینکه بهترین نتیجه را از استفاده و ماساژ گوی یخی روی صورت دریافت کنید. توصیه می‌کنیم علاوه‌بر کنترل نحوه خواب، بصورت روزانه یا چند بار در هفته از گوی یخی سرما دیده روی سمتی از صورت که درگیر به اُفتادگی است، استفاده کنید. کافیست هر روز به مدت 10 تا 15 دقیقه در جهات صحیح گوی یخی را روی سمت آسیب دیده حرکت دهید. دقت کنید برای لیفت پوست و معکوس کردن اثر گرانش زمین همیشه گوی یخی را به سمت بالا حرکت دهید و نه پایین.

جلوگیری از اثرات مخرب آب و هوا بر پوست با گوی یخی

دیگر کاربر گوی یخی بهبود رطوبت و وضعیت کلی پوست از آب و هوا مختلف است. برحسب موقعیت جغرافیایی کیفیت پوست افراد متفاوت است. اگر در مناطق با آب و هوای خشک زندگی می‌کنید، بیش از سایرین نیاز به استفاده دائم از گوی یخی دارید. با گنجاندن گوی یخی در روتین مراقبت پوست روزانه خود و ماساژ صحیح پوست با آن می‌توانید اثرات مخرب آب و هوایی بر پوست را خنثی کنید.

ماساژ سرد و  افزایش اکسیژن رسانی

با افزایش اکسیژن و گردش خون در پوست رنگدانه ها و لکه های تیره ی روی پوست به سمت روشن شدن و در نتیجه یکنواخت شدن می روند. از فواید ایس گلوب می توانیم برای برطرف کردن پف زیر چشم و همچنین زیرساز آرایشی که باعث ماندگاری بیشتر و رفع نقایص آرایشی می شود استفاده کنیم.
جهت خنثی نمودن و کاهش درد در هنگام استفاده از موکن ها نیز می توان از این گوی یخی بهره گرفت. با ماساژ دو دقیقه ای در نواحی مورد نظر می توان برای کاهش التهابات پوستی استفاده نمود.
یکی دیگر از عوامل شگفت انگیز ایس گلوب می توانیم به تسکین دهندگی، رفع خستگی های پوست، ضد تب و از بین برنده ی التهابات پوستی، رفع سر درد و سرگیجه، و بهبود سوختگی و جای سوختگی اشاره کنیم.

کاربرد گوی یخی یوکی

  • درمان کننده ی التهابات پوستی، تب و سردرد، سرگیجه
  • برطرف کننده آکنه و جوش های پوستی
  • به تعویق انداختن علائم پیری
  • بسته شدن منافذ باز پوست
  • اکسیژن رسانی به پوست
  • تنظیم کننده چربی پوست
  • از بین رفتن تیرگی واژن
  • افزایش گردش خون

فواید گوی یخی یوکی

  • گوی ماساژ یخی برای چین و چروک های پوست
    یکی از رایج ترین مشکلات پوستی چین و چروک می باشد. که افراد با افزایش سن ان را مشاهده می کنند. با استفاده از ایس گلوب گوی یخی می توانید جلوی روند رو به رشد چین و چروک ها را بگیرید. با ماساژ پوست صورت با ایس گلوب  پوست خاصیت لیفت خود را حفظ می کند و در ضمن چین و چروک های ریز هم ازبین می روند.
  • گوی ماساژ یخی برای روشن کردن پوست صورت
    یکی از مهم ترین فواید و مزایای ماساژ صورت با گوی یخی این می باشد که سبب بهبود جریان خون در پوست می شود و با خون رسانی کافی پوست صورت روشن تر و درخشان تر به نظر می رسد.
  • کاهش التهابات پس از میکرونیدلینگ
    یکی از روش های تهاجمی برای پوست میکروبیلدینگ است. و همراه با هیالورونیک اسید سبب بازگشت جوانی به صورت می شود. اما این روش به علت تهاجمی بودن همراه با التهاب و سوزش می باشد. التهابات و سوزش صورت پس از میکرونیدلینگ را می توانید با استفاده از گوی یخی کاهش دهید.
  • کاهش چربی پوست و جلوگیری از بروز آکنه
    اگر پوستتان خیلی چرب و مستعد جوش و آکنه می باشد. استفاده از ایس گلوب می تواند به شما بسیار کمک کند.
    گوی یخی منافذ باز پوست را می بندد و جلوی انباشته شدن و اکسید شدن چربی ها را می گیرید و در نتیجه دچار جوش و آکنه نمی شود.
  • ایس گلوب برای افتادگی گونه
    افتادگی گونه یکی از تغییرات پوست است و هنگامی رخ می دهد که پوست خاصیت الاستینه و ارتجاعی خود را از دست داده باشد.با استفاده از ماساژ پوست با گوی یخی می توانید حالت گونه های خود را حفظ کنید و جوان به نظر برسید.

مزایا گوی یخی برای پوست

  •  برای کسانی که منافذ پوستشان باز است بسیار کمک کننده است.
  • در هنگام بروز التهابات پوستی و سردرد می تواند بسیار موثر واقع شده.
  • استفاده مداوم از آن سبب روشن شدن پوست خواهد شد.
  • آکنه و جوش های پوستی را کم می کند.
  • گردش خون را در پوست افزایش می دهد.
  • رنگدانه های تیره را ازبین می برد.

چه مقدر باید این گوی را روی صورت قرار دهیم؟

بهترین ترین مدت زمان 10 دقیقه تا یک ربع است، البته اگر احساس راحتی می کنید می توانید ادامه دهید. از گوی یخی یوکی می توانید در صورت و بدن استفاده کنید.
همچنین می توان از ان روزانه استفاده کرد. مناسب ترین زمان صبح بعد ار بیدار شدن و شب قبل از خواب می باشد. همچنین پیش از میکاپ زیرا کنترل چربی انجام می دهد و یک انتخاب مناسب برای قبل از  ارایش می باشد و موجب شده تا ارایش بیشتری روی صورت بماند.

انواع گوی یخی که برای کاهش التهاب و درد روش های تهاجمی

گوی یخی که باید در دمای ۶ درجه سانتی گراد خنک و سپس مصرف گردد .

گوی یخی که باید در دمای یخچال نگه داری شود و  استفاده شود .

گوی یخی که در دمای صفر درجه سانتی گراد حتما باید نگهداری و مصرف گردد .

گوی یخی که  در فریزر و به صورت کاملا منجمد باید نگهداری و مورد استفاده قرار داده شود.

نحوه استفاده از  گوی یخی :

قبل از استفاده با توجه به اطلاعات گوی مورد استفاده حتما مایع داخل ان را با قرار دادن در محیط مناسب ( یخچال و یا فریزر ) به دمای مورد نظر و پیشنهادی برسانید .

هفته ای یکبار از گوی یخ به عنوان محرک ضد پیری مورد استفاده قرار دهید  .

اگر برای رفع پف از آن استفاده می نمایید کافی است فقط یک دقیقه  آن را در قسمت مورد نظر نگه دارید .

گوی را پس از استفاده با صابون ضد باکتریایی غیر آلرژی زا و اسپری الکل کاملا تمیز نمایید .

در چه دمایی از گوی یخی نگهداری کنیم؟

یکی از مسائل مهم و مرتبط با گوی یخی یا آیس گلوب نحوه نگهداری از آن است. همانند دیگر ابزار مراقبت از پوست لازم است به درستی از این وسیله نگهداری شود تا در دراز مدت کارایی خود را از دست ندهد. توصیه می‌کنیم همیشه پس از استفاده و استریل کردن، گوی یخی را داخل محیط خنک ترجیحاً با دمای 18 تا 15- درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

البته لازم به ذکر است که آیس گلوب انواع مختلف دارد بنابراین قیمت گوی یخی متفاوت است. برخی از انواع آیس گلوب را بهتر است در دمای یخچال نگهداری کنید تا کیفیت خود را در دراز مدت از دست ندهد. در مقابل برخی از انواع گوی یخی حتماً باید در فریزر سرما ببینند تا قابل استفاده شوند. با مطالعه راهنمای محصول می‌توانید به درستی از آن استفاده کرده و در کاهش هزینه خرید مجدد ابزار مراقبت پوست صرفه‌جویی کنید.

آیا گوی یخی اُفتادگی پوست را درمان می‌کند؟

بله. تا حدود زیادی خرید گوی یخی می‌تواند به شما در لیفت کردن و کاهش علائم افتادگی پوست کمک کند. در صورتی که نشانه‌های افتادگی پوست دارید و یا وارد سنین یائسگی می‌شوید، توصیه می‌کنیم از گوی یخی در روتین مراقبت پوست خود استفاده کنید، تا از تاثیر آن بر لیفت پوست بهره ببرید.

گوی یخی از جمله ابزار مراقبت از پوست است که بدون تحریک دردناک و بجا گذاشتن اثرات پسا درمان می‌تواند پوست را سفت و یا لیفت کند. علت اثر لیفتینگ گوی یخی بر پوست این است که سرمای حاصل از آیس گلوب باعث تحریک عصب‌ها شده و بافت را کشیده‌تر و سفت‌تر می‌کند.

همانطور که پیش‌تر گفته شد این وسیله ساده اما کاربردی می‌تواند به جوانسازی و رفع چین و چروک‌های پوست کمک کند. بنابراین با استفاده مداوم و صحیح از آیس گلوب با کاهش حجم و وسعت چین و چروک‌ها چهره از حالت خمودگی و پیری خارج شده و دیگر خبری از افتادگی پوست نخواهد بود.

بهبود خشکی شدید پوست با گوی یخی

میدانید که گوی یخی می‌تواند به شما در درمان و کنترل خشکی شدید پوست کمک کند؟ آسیب‌های متعددی که در دراز مدت به سلول‌های پوستی وارد می‌شود، می‌تواند سبب بهم خوردن فرایند طبیعی تولید سبوم در پوست شود و همچنین رطوبت پوست را به شدت کاهش دهد. در ضمن این آسیب‌های سلولی روند طبیعی مرگ و ایجاد سلول‌های جدید را مختل کرده و سبب پیری زودرس پوست می‌شود.

با استفاده از آیس گلوب یا گوی یخی می‌توانید این کمبود رطوبت پوست را به خوبی جبران کنید. همچنین در صورتی که همراه با گوی یخی از ماسک‌های آبرسان طبیعی استفاده کنید، اثربخشی درمان دو چندان می‌شود. معمولاً به افرادی که درگیر به خشکی شدید پوست هستند، استفاده از ماسک‌های طبیعی مانند ماسک خیار و یا ماسک آلوئه ورا توصیه می‌شود.

پس از اعمال هرگونه ماسک آبرسان روی پوست، بهتر است برای جلوگیری از ورود باکتری‌ها به منافذ پوستی از آیس گلوب که در فریزر سرما دیده، استفاده شود. پس از پایان مراقبت پوستی می‌توانید پوست را با آب ولرم شستشو دهید. دقت کنید برای اینکه بهترین نتیجه را از استفاده گوی یخی بگیرید و خشکی پوست را تسکین دهید، هرگز از آب خیلی سرد و یا خیلی گرم برای شستشوی پوست استفاده نکنید.

کاهش استرس بیش از حد با گوی یخی

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از گوی یخی کاهش سطح استرس است. همزمان با تسکین استرس تنش فیزیکی کاهش یافته و اثرات پیری پوست نیز کمتر می‌شوند. از جمله دلایل استرس و افزایش تنش فیزیکی بخصوص در صورت می‌توان به خواب کمتر از 6 ساعت اشاره کرد.

جالب است بدانید که بی‌خوابی موجب عدم تولید سلول‌های جدید و افزایش سطح استرس می‌شود. بنابراین اگر درگیر به استرس شدید هستید، توصیه می‌کنیم با ماساژ صورت با گوی یخی این تنش را کاهش داده و خواب بهتری تجربه کنید. در دراز مدت استفاده از گوی یخی برای ماساژ صورت و بدن باعث بهبود وضعیت خواب و کاهش اثرات پیری پوست می‌شود.

قیمت گوی یخی

گوی ماساژ یخی در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد. که نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. شما می تواند برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت گوی یخی (ایس گلوب) و شرایط خرید به صفحه گوی یخی یوکی بیوتی مراجعه کنید.

آیا استفاده از گوی یخی موجب کاهش کبودی ناشی از آسیب می‌شود؟

استفاده از گوی یخی به طور کلی برای کاهش کبودی ناشی از آسیب مفید است. گوی یخی معمولاً برای کاهش التهابات، بی‌حسی موضعی و تخفیف درد استفاده می‌شود. با ایجاد تأثیر سرد بر منطقه آسیب دیده، فرایندهای التهابی را تسکین می‌دهد و می‌تواند به بهبود سریع‌تر و کاهش کبودی کمک کند.

البته، همواره نکاتی مانند مدت زمان استفاده و نوع آسیب باید مد نظر قرار گیرند. همچنین، اگر در مورد کبودی نگران هستید، بهتر است با پزشک خود یا متخصص ورزشی مشورت و سپس از گوی یخی صورت استفاده کنید.

راهنمای استفاده از گوی یخی برای کاهش کبودی پوست

به شما چند راهنمایی برای استفاده از گوی یخی برای کاهش کبودی پوست می دهیم:

  •     سریع عمل کنید

بهترین زمان استفاده از گوی یخی یا آیس گلوب برای تسکین و رفع کبودی پس ایجاد آسیب است. هر چه زمان رسیدگی به محل آسیب دیده و استفاده از آیس گلوب کوتاه‌تر باشد به نتیجه بهتری خواهید رسید. در صورتی که پوست شما کبود شده است، سعی کنید هر چه سریع‌تر پس از آسیب و ایجاد کبودی گوی یخی را بر روی منطقه مورد نیاز قرار دهید. این کار به کاهش التهاب و جریان خون در منطقه کمک می‌کند.

  •     روغن‌ها را از روی پوست پاک کنید

قبل از استفاده از گوی یخی، مطمئن شوید پوست شما خشک و بدون هیچ‌گونه روغن یا چربی دیگری است. روغن‌ها می‌توانند بین پوست و گوی یخی مانع انتقال سردی شوند. بنابراین پیش از استفاده از گوی یخی روی پوست حتماً از دستمال مرطوب یا محلول آب و صابون برای پاکسازی ناحیه آسیب دیده استفاده کنید.

  •     استفاده از دستمال یا حوله تمیز

در صورتی که پوست شما حساس به سرما است گوی یخی را درون دستمال یا حوله قرار داده و سپس آن را روی منطقه کبود قرار دهید. این کار باعث ایجاد یک لایه نرم و جداکننده بین پوست و گوی یخی می‌شود و از آسیب مستقیم به پوست جلوگیری می‌کند.

  •     حفظ زمان مناسب

پایبندی به زمان مناسب استفاده از گوی یخی نیز مهم است. معمولاً پنج تا پانزده دقیقه استفاده از گوی یخی کافی است. هرگز گوی یخی را بیش از این مدت بر روی پوست قرار ندهید، زیرا ممکن است باعث خسارت به پوست شود.

  •     استراحت کافی

بین هر بار استفاده از گوی یخی، به پوست استراحت کافی دهید. حداقل چند ساعت استراحت بین هر بار استفاده توصیه می‌شود تا پوست بتواند به طور کامل به حالت طبیعی خود بازگردد.

حوله گرم کن

جایگزین کردن گوی یخی با یخ و مراقبت از پوست

ماساژور آیس گلوب یا گوی یخی یکی از بهترین ابزارهای مراقبت از پوست است که می‌توانید در منزل برای حفظ سلامت و زیبایی پوست بدن و صورت استفاده کنید. قیمت گوی یخی در کنار کاربرد آن باعث شده که هم در سالن‌های زیبایی و کلینیک و هم در منزل گزینه مناسبی برای تسکین و رفع مشکلات پوستی و هم برای حفظ جوانی پوست محسوب می‌شود. مزیت استفاده از این محصول جایگزین کردنش با تکه‌های یخ است که ممکن بود حین ماساژ به پوست آسیب وارد کنند. این محصول با سطح صیقلی و لطیف خود برای ماساژ ملایم تا شدید پوست صورت و بدن طراحی شده و عملکرد کاملاً غیرتهاجمی دارد. آیس گلوب ترفند زیبایی است که به ایجاد پوستی سفت‌تر و محکم‌تر کمک می‌کند.

استفاده طولانی مدت و صحیح از گوی یخی نشان می‌دهد که مصرف کنندگان از اثرات خنک کننده و سفت کننده طبیعی ناشی از سرمای این وسیله بهره‌مند می‌شوند. از این محصول می‌توانید به تنهایی برای مراقبت و حفظ جوانی پوست استفاده کنید. ضمناً گوی یخی پس از مصرف محصولات جوانساز می‌تواند اثربخشی آن‌ها را بهبود بخشیده و ماندگاری ترکیبات درمانی و جوانساز را چند برابر افزایش دهد.

استفاده از گوی یخی چه تفاوتی با مالیدن یخ به صورت دارد؟

شاید برای شما سوال باشد که وقتی یخ بدون هزینه است چرا باید هزینه و قیمت گوی یخی را پرداخت کنم؟ متخصصین ماساژ صورت معتقدند که استفاده مستقیم یخ روی صورت می‌تواند پوستتان را به شدت حساس کند و در موارد شدید ممکن است موجب ایجاد مشکلاتی مانند التهاب و روزاسه شود. در صورتی که تکه‌های یخ را برای مدت زمان طولانی روی پوستتان ماساژ داده یا بمالید، احتمال اینکه پوست دچار یخ زدگی و سوختگی ناشی از سرمای شدید شود افزایش پیدا می‌کند. 

همانطور که گرمای زیاد در تماس با پوست اثرات سوختگی بر جای می‌گذارد، سرمای شدید و مستقیم نیز چنین اثری دارد. حتی ممکن است در اثر سوختگی ناشی از سرما دچار ضایعات پوستی شوید. آیس گلوب یا گوی یخی دقیقاً برای جلوگیری از بروز این وضعیت طراحی شده است. گوی یخی در انواع مختلف معمولاً در دمای 1-3 درجه مورد استفاده قرار می‌گیرند و سرمایی تسکین دهنده دارند. بنابراین با جایگزین کردن گوی یخی می‌توانید ریسک سوختگی پوست را برطرف کرده و از طرفی آسیب‌های پوستی را با یک روند معکوس درمان کنید.

گوی یخی دوست پوست شما

یکی از سوالاتی که مصرف کنندگان گوی یخی دارند، علاوه بر قیمت گوی یخی ، در خصوص ترکیبات بکار رفته در این وسیله است. آیس گلوب کاملاً بی‌خطر است و ترکیبات بکار رفته در تهیه آن نیز بی‌ضرر هستند. گوی یخی از شیشه درجه یک و مایع ضد یخ غیر سمی تهیه می‌شود. این محصول در صورت نگهداری در یخچال بی‌خطر است و ریسک شکستگی هم ندارد. در ضمن در تماس با سرما دچار واکنش شیمیایی نمی‌شود و ضرری به پوست نمیرساند.

نتیجه کلی

به طور کلی اگر شما پوست چرب دارید و مستعد اکنه و جوش می باشد. استفاده از گوی یخی (ایس گلوب) می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. همچین بسیاری از افراد برای جوانسازی پوست خود و جلوگیری از چین و چروک صورت از این محصول استفاده می کنند که بازدهی بسیار خوبی هم دارد. منافذ باز پوست هم ازدیگر موارد ازار دهنده ای است که باید درمان شود و اگر اصلاح نشود به مرور زمین عمیق تر شده و درمان ان سخت تر خواهد شد. پس بهترین کار این است که به محضباز شدن این منافذ که ظاهری شبیه به پوست پرتقال دارند اقدام به درمان ان کنید. این محصول مراقبت پوستی می تواند موثر تر از بسیاری از محصولات شیمیایی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]