گوی یخی

آیس گلوب چیست

امروزه یکی از ابزار‌ های مراقبت پوستی که مورد توجه بیشتر خانم‌ها می باشد، ماساژور گوی یخی یوکی بیوتی است. ایس گلوب وسیله‌ای است که برای ماساژ صورت و گردن استفاده می شود که خون رسانی را زیر پوست افزایش می‌ دهد و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

آیس گلوب خستگی‌ های روزمره پوست را از بین می برد و حس مطبوعی روی پوست ایجاد می‌ کند. همچنین باعث جوانسازی پوست هم خواهد شد. سرمایی که این محصول دارد پف صورت را از بین برده و اکسیژن رسانی به پوست را افزایش می‌دهد. جوانسازی صورت و بدن با استفاده از یخ از گذشته مورد استفاده
زنان بوده است و باعث تسکین پوست می شود.

ایس گلوب چه فوایدی دارد؟

ایس گلوب التهاب و حساسیت پوست را از بین برده و باعث تسکین خواهد شد. اسنفاده از ان بسیار اسان و راحت می باشد. علاوه بر ان اکسیژن رسانی و گردش خون هم تحریک می‌ شود. استفاده از آن پیش از میکاپ، باعث می‌شود آرایش به روی پوست بنشیند و پوست آماده شود. در بهبود سینوس، سردرد و پف چشم موثر می باشد.

باعث درخشندگی پوست  می‌شود. عضلات و عصب های صورت را تحریک می‌کند و باعث کنترل چربی پوست می شود. می توان از این محصول برای ماساژ تمام نقاط بدن استفاده کرد. سموم مضر پوستی را از بین خواهد برد. استفاده همزمان ایس گلوب با محصولات پوستی، کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و جذب را سریع تر می کند. نحوه کار کردن با آن آسان و راحت است.

نحوه استفاده ایس گلوب

از ابزارهای مراقبت روزانه پوست می توان برای صورت ، ماساژ گردن ، ضایعات و غیره استفاده کرد. 20 دقیقه قبل از استفاده آن را در یخچال قرار دهید. در زمستان می توان 10 دقیقه در یخچال قرار داد. قبل از استفاده آن را با آب بشویید. پس از استفاده ، توپ را با مقدار مناسب لوسیون تمیز کننده بشویید و آن را برای استفاده در یک کیسه تازه نگه دارید.

ایس گلوب را می توانید در قسمت هایی از صورتتان که احساس می کنید تیرگی و ورم بیشتری دارد با چند ثانیه مکث نگه دارید. ایس گلوب را باید روی صورت غلط بدهید. حال می توانید این کار را به صورت صاف و مورب انجام دهید. بهتر است هنگام استفاده برای زیر چشم ایس گلوب را به سمت بینی حرکت دهید. و در پلک بالا به سمت شقیقه ها حرکت دهید. برای خنک شدن ایس گلوب ان را فقط در یخچال قرار دهید و در فریزر قرار ندهید که یخ نزد. هدف تنها خنک شدن ان می باشد.

چه مدت باید گوی یخی را روی صورت قرار داد؟

مطلوب ترین زمان 10 تا 5 دقیقه است ، هرچند که احساس راحتی می کنید ادامه دهید. می توانید از آن در صورت و بدن استفاده کنید. از گوی یخی می توانید هر روز استفاده کنید بهترین زمان صبح بعد ار بیدار شدن و شب قبل از خواب.
به دلیل کنترل چربی که انجام می دهد یک انتخاب مناسب برای قبل از میکاب می باشد ارایش زمان بیشتری روی صورت می ماند.

 استفاده ازگوی یخی باعث افزایش گردش خون ، رساندن خون به سطح پوست و کمک به ترمیم درخشندگی و تشویق عملکرد سلول بهینه می شود.
به علاوه ، یخ  می تواند فورا و قرمزی را کاهش دهد ، می تواند تورم و کبودی را کاهش دهد.
از فواید ایس گلوب ها می توان به تحریک عصب ها ،بستن منافذ باز پوست،لیفت صورت،رفع چین و چروک های ریز پوست و افزایش گردش خون اشاره کرد.

برطرف کننده خشکی پوست اگر قبلاً از آکنه های پوسته پوسته شده روی صورت خود ناامید شده اید، اجازه دهید کره های یخی ما جادوی خود را روی آن کار کنند.
آنها نه تنها با به حداقل رساندن تولید روغن در پوست و کوچک کردن منافذ، از شیوع آکنه جلوگیری می کنند بلکه ضمن روشن شدن زخم های قدیمی جوش ، سرعت بهبودی را نیز تسریع می کنند.

روش استفاده از ایس گلوب به چه شکل است؟

پیش از استفاده از  آیس گلوب به مدت ۱۰ دقیقه در یخچال و یا در یک ظرف پر از یخ قرار بگذارید و پس از آن ماساژور را به آرامی روی پوست غلط دهید. در قسمت‌ هایی که پوست التهاب و حساسیت دارد گوی یخی را با فشار حرکت ندهید. استفاده از این محصول کاربردی باعث از بین رفتن استرس شده و پوست را آرام می کند. اگر قسمت‌هایی از بدن که عضلات دچار گرفتگی شده اند می‌توانید از این گلوب ها برای رفع اسپاسم استفاده کنید. در روز هر چند دفعه که بخواهید می‌توانید از ایس گلوب استفاده کنید و محدودیتی وجود ندارد. پس از اتمام ماساژ گلوب‌ را با صابون بشوئید و الکل روی آن‌ ها اسپری کنید.

چگونه باید از ایس گلوب خود نگهداری کنید؟

برای نگهداری از ایس گلوب خود نیازی به انجام کار سختی نیست. تنها کاری که می بایست انجام دهید شستشو و ضد عفونی کردن آن پیش از استفاده بوده و برای اثز گذاری اصلی ایس گلوب باید چند ساعت پیش از استفاده در یخچال یا فریزر نگه داری شود. اگر متوجه بروز جوش و اکنه در پوست صورت خود شدید بهترین توصیه  ای که به شما می شود، استفاده از ایس گلوب است. زیرا با استفاده از آن پیش از ان که اکنه روی پوست ظاهر شود آن را از بین می برد. با ایس گلوب می توانید پوستی روشن داشته باشید و سبب کلاژن سازی در پوست خود شوید.

نکات مورد توجه

برای کاهش درد و التهاب استفاده از آیس گلوب یک روش‌ غیرتهاجمی می باشد. این ماساژور باید در یخچال و دمای ۶ درجه سانتی گراد خنک شود و نباید در فریزر باشد و یخ بزند. بهتر است پیش از استفاده از آن اطلاعات کافی راجع به چگونگی استفاده از این محصول را داشته باشید. یکی از کاربرد های مهم ایس گلوب از بین بردن پف صورت می باشد و باید یک دقیقه روی قسمت مورد نظر مکث کنید. استفاده از این ماساژور از پیری جلوگیری می کند. و اگر به طور مداوم استفاده شود باعث جوانسازی خواهد شد. برای تمیز کردن ایس گلوب تان بهتر است از صابون‌هایی استفاده کنید که ضدباکتریایی هستند.  از این ماساژورها باید به آرامی استفاده کنید و نیازی نیست ان را تحت فشار قرار دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]