گوی یخی

گوی یخی

گوی یخی می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی برای مراقبت از پوست صورت استفاده شود. با استفاده از این ابزار ساده، می‌توانید به پوست خود نرمی، شادابی و جوانی ببخشید. همچنین، استفاده از گوی یخی به درمان التهابات، تورم و خشکی پوست کمک می‌کند.

برای بهترین نتایج، بهتر است گوی یخی را در فریزر قرار داده و به مدت حداقل ۱۵ دقیقه خنک کنید. سپس آن را بر روی پوست صورت قرار داده و با حرکات دایره‌ای در نقاط حساس صورت ماساژ دهید. می‌توانید گوی یخی را برای مدت چند دقیقه در هر نقطه قرار داده و سپس به نقطه بعدی بروید.

استفاده از گوی یخی برای ماساژ صورت بهتر است در صبح زود، زیرا در این زمان پوست صورت بهترین حالت رطوبتی و ترشح چربی را دارد. پس از استفاده از گوی یخی، می‌توانید از یک مرطوب کننده مناسب برای پوست صورت استفاده کنید تا پوست شما نرم و مرطوب باقی بماند.

به طور کلی، گوی یخی یک ابزار ساده و موثر برای ماساژ صورت است که می‌تواند به بهبود وضعیت پوست صورت کمک کند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به پوست خود نرمی، شادابی و جوانی ببخشید.

کاربرد گوی یخی (آیس گلوب)

کاربرد گوی یخی : برای زیباتر دیده شدن و زیبا ماندن حتما نیاز نیست سراغ روش های تهاجمی برویم و یا دارو درمانی را تجربه کنیم. امروز روش های غیر تهاجمی
موثرتر از روش های تهاجمی نیز وجود دارند و جالب است بدانیدکه بیشتر متخصصین نیز مصرف این ابزارهای غیرتهاجمی را بیشتر توصیه می کنند.

به خصوص اگر شما نسبت به استفاده ابزارهای جوانسازی و ترمیم پوست تهاجمی دچار حساسیت هستید و نمی توانید درد ناشی از حرارت،
خراش و زخم های سطحی روش هایی همچون لیزر،میکروبیلدینگ و میکرونیدلینگ و یا ابزارهای دستی همچون درمارولر را تحمل کنید. بهترین راه این است. که روش های غیر تهاجمی و جدید را امتحان کنید.

مزایای استفاده از ایس گلوب

هدف اصلی افر اد از استفاده از ایس گلوب افزایش گردش خون در پوست می باشد. زیرا با افزایش گردش خون موادی که برای پوست مضر است کاملا از بین می رود و باعث شفافیت پوست و از بین رفتن جوش و آکنه در پوست خواهد شد. ایس گلوب موجب از بین رفتن استرس شده و می توان در تمام نقاط صورت و بدن از آن استفاده نمود. استفاده از ایس گلوب به صورت مداوم و در دراز مدت باعث به تعویق افتادن علائم پیری شده و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می کند.

کاربرد گوی یخی در رفع مشکلات سطحی بدون درد و زخم :

چه بسا در خیلی از موارد پوست تنها مشکلاتی سطحی دارد و احتیاجی به تحریک پوست نیست بنابراین می توانید با استفاده از ابزارهای کلینیکی و خانگی که کاملا غیر تهاجمی، بدون درد و التهاب هستند این مشکلات پوستی را ازبین ببرید. البته ابزارهای جدید که بدون کوچک ترین درد و تحریک پوستی کاربرد دارند. استفاده های درمانی و زیبایی فراوانی نیز دارند که در این قسمت به یکی از این ابزارها و کاربرد هایش اشاره خواهیم کرد. یس گلوب یا گوی یخی یکی از وسیله های بسیار کاربردی برای جوانسازی پوست، پاکسازی پوست و وسیله مکمل برای تسریع روند بهبود پوست در دوره نقاهت پس از روش های تهاجمی می باشد.

آیس گلوب :

آیس گلوب گوی یخی یا ماساژور سرد یکی از ابزارهای جدید و بسیار کاربردی برای ماساژ دادن گردن،صورت و زیر چشم ها محسوب می شود.
آیس گلوب با اینکه ساختار بسیار ساده ای دارد. اما به جهت غیر تهاجمی بودن،بدون درد و التهاب بودن و در نهایت زودتر به نتیجه رسیدن بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

انواع آیس گلوب:

به صورت کلی آیس گلوب ها به دو صورت تولید و مورد مصرف قرار می گیرند:

  • در فریزر نگهداری می شود و به صورت منجمد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • احتیاجی به فریز کردن ندارد و در یخچال نگهداری می شود.
  • باید در دمای 0 درجه فریزر منجمد شود پیش از مصرف.
  • باید در دمای 6 درجه یخچال خنک شود پیش از مصرف.

در چه مواردی از آیس گلوب استفاده می کنند؟

گوی یخی یوکی همان طور که اشاره کردیم برخلاف درمارولر هیچ گونه زخم عمقی و سطحی روی پوست ایجاد نمی کند. اما تعجب می کنید اگر بگوییم این وسیله ساده می تواند همچون درمارولر و دیگر روش های تهاجمی موثر واقع شود. می توانید با استفاده از آیس رولر به خیلی از مشکلات پوستی همچون لکه های ناشی از جوش، تغییر رنگدانه های پوست در اثر تابش نور خورشید
رفع چین و چروک های ریز صورت پایان دهیم. در ضمن استفاده از آیس گلوب به اکسیژنه کردن پوست، افزایش گردش خون در پوست. و در نتیجه تحریک سلول های کلاژن ساز نیز کمک می کند.

درمان بیماری ها با آیس گلوب:

در ابتدا آیس گلوب تنها جنبه درمان پوست و جوانسازی داشت اما رفته رفته به مزایای آن افزوده شد.
از آنجا که این وسیله خاصیت خنک کنندگی دارد بنابراین می تواند برای درمان برخی بیماری ها نیز موثر واقع شود:

درمان تب: اگر دچار تب شدید می توانید با ماساژ پیشانی بوسیله آیس گلوب از التهاب و حرارت ناشی از تب بکاهید.
درمان میگرن: یکی دیگر از کاربردهای درمانی آیس گلوب برای مواقعی است که دچار دردهای میگرنی می شویم. این وسیله با تاثیر مستقیم بر اعصاب و فریز کردن عضلات صورت می تواند به عنوان یک تسکین دهنده درد عمل کند.

فواید گوی یخی

  • ارائه یک فینیشینگ لمسی سرد در پایان درمان های فیشیال
  • درمان عالی سینوس، پف دور چشم، سردرد و میگرن.
  • سفت سازی پوست و از بین بردن خطوط ریز.
  • تحریک عصب ها و تمرین عضلات چهره.
  • تسکین پوست پس از درمان آکنه.
  • کاهش اندازه منافذ بزرگ.

کاربرد گوی یخی برای زیبایی

گوی یخی و درمان چین و چروک:

هیچکس از دیدن چین و چروک روی پوست خود خوشحال نمی شود. به خصوص بانوان با ظهور اولین چین و چروک ها در پوست ابراز ناراحتی می کنند.اما می توانید با آیس گلوب جلوی روندی رو به رشد چین و چروک ها را بگیرید.صورت را با آیس گلوب ماساژ دهید و بافت های صورت را به حالت فریز درآورید، در این حالت پوست خاصیت لیفت خود را حفظ می کند و در ضمن چین و چروک های ریز هم ازبین می روند.

گوی یخی و رفع افتادگی گونه:

افتادگی گونه یکی از تغییرات پوست است هنگامی که پوست خاصیت الاستینه و ارتجاعی خود را از دست می دهد. بنابراین استحکام و کشسانی خود را از دست داده و به سوی پایین افت می کند. با استفاده از آیس گلوب و ماساژ روبه بالای صورت با این وسیله می توانید حالت گونه های خود را حفظ کنید و جوان به نظر برسید.

پوستی روشن با گوی یخی:

یکی از فواید ماساژ صورت با گوی یخی یوکی بیوتی این است که جریان خون را در پوست بهبود می بخشد. بنابراین با خونرسانی کافی به پوست صورت روشن تر و درخشان تر به نظر می رسد.

کاهش التهابات پس از میکرونیدلینگ با گوی یخی:

همان طور که می دانید میکرونیدلینگ یکی از روش های تهاجمی جوانسازی پوست بشمار می رود. و همراه با هیالورونیک اسید سبب بازگشت جوانی به صورت می شود.
اما این روش التهاب و سوزش هم به همراه دارد . می توانید بعد از انجام جوان سازی با استفاده از آیس گلوب این التهاب را کم کنید.

صورت بدون جوش و چربی:

اگر پوستتان خیلی چرب است مستعد جوش و آکنه است. استفاده از آیس گلوب را در فهرست مراقبت های روزانه پوستتان بگنجانید.
با استفاده از آیس گلوب منافذ باز پوست را می بندید. و جلوی انباشته شدن و اکسید شدن چربی ها را می گیرید. در نتیجه هرگز دچار جوش و آکنه نخواهید شد.

ویژگی های ایس گلوب

  • کاهش و از بین برنده آکنه و جوش های پوستی
  • پیشگیری از چین چروک و پیری زودرس پوست 
  • به رفع سردرد و میگرن کمک می کند
  • تحریک و افزایش گردش خون
  • سفت و لیفت کننده پوست
  • برطرف کننده پف زیر چشم
  • اکسیژن رسانی پوست 
  • بستن منافذ باز پوست 

نحوه نگهداری از گوی یخی

گوی های یخی را پس از استفاده به وسیله صابون یا یکی از مواد شوینده ملایم دیگر بشوئید. سپس الکل را روی آن اسپری کرده یا آنها را با دستمال الکلی مالش دهید تا از عاری از هر گونه آلودگی شود. تمیز کردن گوی یخی مسئله بسیار حائز اهمیتی است زیرا از آن روی پوست صورت خود استفاده می کنید. اگر آلوده باشد باعث بروز جوش و آکنه های پوستی خواهد شد. توضیحاتی که تا اینجا داده شد مربوط به پس از استفاده از این محصول بود. شما باید پیش از استفاده هم آن را داخل یخچال یا ظرف یخ قرار دهید. تا بتوانید از مزایای ضد- التهابی آن استفاده کنید.

مشخصات و کاربرد گوی یخی:

گوی یخی به جریان بهتر خون در قشای زیرین سطح پوست کمک کرده. که این موضوع منجر به حذف مواد شیمیایی مضر زیر پوستی خواهد شد . فواید ایس گلوب ها معمولا دو مدل دارند یک مدلی که قابلیت یخ زدن دارد  ( دمای صفر درجه ) و دومی تنها در یخچال به دمای ۶ درجه می رسد. یخ می تواند سریعا قرمزی را کاهش دهد همچنین می تواند تورم و کبودی را کاهش دهد . از فواید ایس گلوب  کاربرد های آن و می توان به تحریک عصب ها، بستن منافذ باز پوست، افزایش گردش خون، لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک های ریز پوست اشاره کرد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.3]