آیس رولر

فواید آیس رولر

برای مراقبت از پوست محصولات و مواد زیادی وجود دارد. که توسط کمپانی های متخصص تولید و به بازار عرضه می شوند مثل فواید آیس رولر. اما اخیراً در صنعت زیبایی رولر یا غلطک هایی برای مراقبت از پوست و جوانسازی آن تولید و روانه بازار شده است. که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده و نتایج خوبی را در پی داشته است. این غلطک ها دارای اناوع مختلفی هستند که یکی از معروفت ترین رولرهای مراقبت از پوست آیس رولر که به ان گوی یخی هم می گویند. آیس رولرها چیزی شبیه درمارولر هستند که دارای تفاوت هایی نیز هستند.

آیس رولر معمولا قیمت زیادی ندارد و شما می توانید آن را به راحتی تهیه کنید. زمانی که از این غلطک برای پوست خود استفاده نمی کنید باید حتما آن را در فریزر قرار دهید. آیس رولر یک غلطک با استیل ضد زنگ است که البته در مواردی نیز دارای رولر ژل و آب می باشد که در محفظه ای پلاستیک مانند قرار گرفته اند.

البته این را در نظر داشته باشید که آب و یخی که درون محفظه پلاستیک قرار گرفته است. هنگام غلتیدن ، هیچ گونه آشفتگی و ذوب شدن در سراسر صورت ایجاد نمی کند. آیس رولر ها مانند درمارولر دارای یک دسته منحی برای راحت قرار گرفتن در دست است. که شما بتوانید غلطک آن را به راحتی بر روی پوست خود استفاده کنید.
آیس رولر را نیز باید مانند سایر درمارولرها از لحاظ بهداشتی تمیز نگهداری نمود زیرا غلطک آن مستقیماً با پوست شما در تماس است.

درباره آیس رولر (آیس گلوب)

این ماساژور به شکل توپ های یخی ساخته شده است. این غلتک های یخی برای پوست های خسته ، لکه دار و پف دار مناسب می باشند. از شیشه ای با کیفیت ساخته شده اند که هنگام قرار دادن در فریزر، خرد نخواهد شد. غلطک های ایمن و آسان برای استفاده (برعکس قالب های یخی که حالتی خاردار و زبر دارند و باعث آسیب به پوست می شود). آیس رولر توپی (گوی یخی) ice roller تسکین دهنده ، ضد تب و ضد التهاب ، مناسب برای بهبود آکنه ، تغییر رنگ ، سرگیجه ، سردرد ، تب ، سکته مغزی ، سوختگی و … است.

این دستگاه چه ویژگی هایی دارد؟

  • رفع التهاب و قرمزی بعد میکرونیدلینگ
  • ارامبخش و کاهش دهنده درد
  • جوانسازی پوست
  • خنک کننده پوست
  • کاهش تب

مزایا

  • کاهش پف صورت و پوست و جوانسازی و لیفتینگ

    با افزایش سن، کم خوابی و خستگی زیاد پوست دچار پیزی و گاهاً دچار پف خواهد شد.
    برای رفع این مشکل می توان هر صبح بعد از خواب از آیس رولر استفاده نمود تا پف صورت به صورت کامل کاهش یابد.
    البته این پف ها تنها با یک یا دو جلسه استفاده از بین نخواهند رفت. و باید به مرور و با استفاده مکرر از آیس رولر از بین بروند.

  • زاویه سازی و قرینه سازی استخوان فک و صورت

    استفاده از آیس رولر بر روی خطوط و استخوان های صورت و گردن موجب می شود. پوست در این نواحی حالت قرینه تری پیدا کند و خطوط این نواحی منظم تر از قبل بر روی صورت بنشیند. و در اصطلاح صورت شما زاویه سازی خواهد شد آن هم به شیوه کمپرس یخ اما با روش غلطکی.
    این محصول به راحتی چربی های اضافه و جمع شده در ناحیه فک و گردن را به وسیله ماساژی که می دهد از بین برده و موجب زاویه دار شدن چهره خواهد شد.

  • کاهش پف زیر چشم

    خانم هایی که در زیر چشمان خود پف چشم دارند بهتر است از این رولر برای رفع این پف ها استفاده کنند.
    در واقع این محصول با ماساژ دادن و افزایش جریان خون در زیر پوست موجب از بین رفتن پف کردگی های پوست خواهد شد.

  • ماندگاری و فواید طولانی مدت

    با استفاده روزانهاز آیسرولر احتمالاً خواهید دید که پوست شما سفت تر ، و شاداب تر خواهد شد است
    (برای پوست های حساس بسیار عالی است) و کمتر دچار چین و چروک خواهد شد.
    التهاب یکی از بزرگترین دلایل بروز روزاسه ، آکنه ، پسوریازیس و (مهمترین!) پیری زودرس است.
    از آنجا که یخ موجود در غلتک موجب کاهش التهاب می شود. استفاده روزانه از آن می تواند به درمان این موارد کمک کند.

  • ترمیم آفتاب سوختگی

    افرادی که در اثر آفتاب گرفتن دچار افتاب سوختگی شده اند می توانند با استفاده از آیس رولر پوست خود را درمان کنند.
    این رولر با غلتیدن بر روی پوست هم موجب ماساژ ماهیچه های صورت خواهد شد. و هم موجب کاهش درد و سوختگی و قرمزی پوست.

فواید یخ برای پوست

از هر محصول زیبایی که استفاده کنید و سپس روی پوست ان را ماساژ دهید باعث می شود چند برابر بیشتر جذب پوست شما شود. همچنین به دلیل منقبض کردن مویرگ های خونی و افزایش گردش خون داخل پوست باعث می شود پوست شما سفید و درخشنده تر شود. یخ می تواند جوش و اکنه هایی که روی پوست ایجاد شده خشک کند و از بر وز جوش و اکنه های بیشتر جلوگیری کند. علاوه برا ان هنگام بیدار شدن از خواب به خوبی می تواند پف و ورم صورت و زیر چشم را از بین ببرد.

موارد استفاده  

از فواید آیس رولر  می توانید به طور معمول روزانه استفاده کنید به منظور جوانسازی پوست. استفاده از این دستگاه اسان است و یخ ان ذوب نمی شود که صورت
خیس شود. از این دستگاه می توانید قبل و بعد از انجام کارهای زیبایی انجام دهید. مثل میکرودرم و میکرونیدلینگ، لیزر، اصلاح و غیره..
هنگامی که از ان استفاده می کنید التهاب، سوزش و قرمزی پوست به حداقل می رسد.بهترین روش استفاده از ان این است که هر روز صبح پس از بیدار شدن از
خواب از ان استفاده کنید. تا روند پیری و ایجاد چین و چروک روی پوست را تا حد زیادی به تعویق بیندازید.

آموزش نحوه استفاده

بهتر است صبح ها بعد از خواب از آیس رولر استفاده کند. تا هم پوست شما تمیز باشد و هم پف ناشی از خوابیدن را برطرف سازد. حتماً قبل از استفاده از آیس رولر پوست خود را شسته و تمیز کنید.
آیس رولر را از فریزر خارج کرده و آن را دورچشمان خود، روی گونه ها و بر روی خطوط فک خو بغلتانید. پس از آن طبق روال روزانه محصولات مراقب از پوست را بر روی پوست خود استفاده کنید.
هنگام استفاده از آیس رولر تمرکز خود را بر روی نقاطی که داری چین وچروک، پف و مشکلات پوستی هستند بگذارید. آیس رولر را باید بین 5 تا 10 دقیقه بر روی پوست خود بغلتانید.

استفاده از این محصول شگفت انگیز برای کاهش التهابات ناشی از جوش صورت و قرمزی آن شگفت آور است. فواید آیس رولر  محصولی آرایشی و بهداشتی است. که برای مراقبت از پوست صورت و گردن از ان استفاده می شود و توسط کمپانی های تخصصی آرایشی و پوستی تولید می گردد.
توصیه می کنیم از این محصول در طول هفته و به صورت روزانه استفاده کنید تا به مرور تمامی مشکلات پوست از بین بروند.

گواشا و یشم و جیدرولر هم فواید زیادی برای پوست دارند، گواشا از سنگ یشم و جید رولر کوارتز است. برای اطلاعات بیشتر روی لینک های گواشا و جید رولر کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]