جیدرولر و سنگ یشم

جیدرولر سنگ یشم چیست؟

خواص جیدرولر سنگ یشم نوعی ماساژور غلطکی برای صورت می باشد. که اولین بار توسط زنان باستان مورد استفاده قرار گرفته شد که از سنگ یشم اصل ساخته می‌شوند.

سنگ یشم یکی از سنگ‌های قیمتی است که از دیدگاه علمی به عنوان یک سیلیکات کلسیمی شناخته می‌شود. این سنگ در رنگ‌ها و الگوهای مختلفی در طبیعت یافت می‌شود از جمله رنگ سبز، سفید، طوسی، صورتی و قرمز. سنگ یشم در صنایع مختلفی مانند جواهرسازی، صنایع دکوراسیون داخلی، صنایع الکترونیکی و … کاربرد دارد. همچنین، به دلیل خواص آنتی باکتریالی و ضدویروسی که دارد، در صنایع پزشکی و بهداشتی نیز استفاده می‌شود.

این سنگ دارای خاصیت آرام بخش و ضد استرس هستند و به طور کل  فواید سنگ یشم بی شمار است. آزمایش های زیادی هستند که نشان می دهند که تنها پس از چند هفته استفاده از ماساژور غلتکی صورت، تغییرات مثبتی از جمله برطرف شدن چین و چروک و شفاف شدن پوست ایجاد می شود. این وسیله ابزار کاربردی می باشد که می‌تواند خون را در صورت به‌ گردش در بیاورد و ورم صورت را از بین ببرد.

یکی از رازهای جوانی خانم های چینی استفاده از همین جیدرولر است. هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید و با سیاهی دورچشم و پف صورت خود مواجه می شوید، امکان دارد به سراغ ماسک های صورت بروید تا پوستان روشن تر شود. اما استفاده از ماسک ها در بلند مدت جوابدهی دارد ،و به این منظور نمی توان از آن استفاده کرد.

اما با استفاده از این روش می توانید به راحتی با 10 الی 15 دقیقه استفاده پف صورت را از بین ببرید. دلیل از بین رفتن سیاهی وپف صورت هم این است که باعث افزایش گردش خوندر زیر پوست می شود. با توجه به تحقیقاتی که شده است جیدرورلر به جز زیبایی ظاهری باعث ازاد شدن فکر و کاهش استرس و تنش خواهد شد.

روتین مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیر شدن پوست می‌تواند برای هر فرد یک کار سخت و در عین حال لذت بخش باشد. اما مهم است که هر تلاشی برای مراقبت از پوست آگاهانه و موثر باشد، نه اینکه برای پوست ما مضر یا سمی باشد. ماساژ بدن یک روش معمول و لوکس برای کاهش استرس است. وقتی ماساژ ماهیچه‌ها را شروع می‌کنید، تنش آنها آزاد می‌شود و بدن می‌تواند آرام شود. بعد از آن پاسخ پاراسمپاتیک در سیستم عصبی فعال می‌شود و با افزایش میکروسیرکولاسیون در حین دفع سموم، ماهیچه‌ها التیام پیدا می‌کند. اما مناطقی از بدن وجود دارد که اغلب توجه زیادی به ماساژ آن قسمتها نمی‌شود. یکی از مهمترین آنها ماساژ صورت است. به این فکر کنید آیا شما صورت خود را ماساژ می‌دهید؟ اگر شما جزو افراد آگاهید که از علاقه‌مندان به مراقبت از پوست هستید، خیلی خوش شانسید. ماساژ صورت یکی از واجبات روتین مراقبت از پوست است. ابزارها و محصولات مختلفی برای این کار در بازار موجود است. یکی از آنها که قدمت چندین قرن دارد ماساژور جیدرولر است. البته باید دقت کنید که جیدرولر اصل خریداری کنید تا کارآیی مدنظر را داشته باشد. زیرا قیمتهای متفاوتی در بازار موجود است.

 

جیدرولر و سنگ یشم

جیدر رولر یک اکسسوری از جنس سنگ یشم است که به منظور زیبایی است و درجهت سلامت پوست کاربربرد دارد که برای ماساژ صورت و بدن استفاده می‌شود. جیدر رولر برای ماساژ بافت پوست و تحریک خونرسانی کاربرد دارد.

فواید استفاده از جیدرولر :

  1. سلول سازی پوست را تسریع می‌بخشد.
  2. سبب جذب بهتر کرم و سرم ها می شود و تاثیر بهتری بر روی پوست می گذارد.
  3. پف زیر چشم را کاهش می دهد و سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
  4. استفاده از جیدر رولر برای ماساژ بدن می‌تواند به رفع خستگی و استراحت بهتر بعد از یک روز پرکار کمک کند.
  5. به کاهش التهاب پوست کمک میکند و در درمان برخی از مشکلات پوستی مانند آکنه، پف، قرمزی و غیره را تسهیل میبخشد.
  6. غلطک مانند یک ماساژور عمل می کند و می‌تواند به تحریک خونرسانی در پوست کمک کند تا گردش خون در پوست افزایش یابد.
  7. حرکت غلتک روی برخی از قسمت‌ های صورت مانند گونه باعث توازن مایعات جمع شده در آن می شود و خطوط و چین و چروک کاهش میابد.
  8. سبب سفت شدن و کاهش تورم عضلات صورت شده و چروک های را کاهش می دهد، در نتیجه باعث بهبود رنگ پوست و جلوگیری از پیری زودرس شود.

جیدر رولر یشم را میتوانید از سایت نیلوطب تهیه کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا پوستی سالم، شاداب و جوان داشته باشید.

طریقه‌ی استفاده از جید رولر

از قسمت میانی صورت آغاز کنید و غلتک در راستای گونه­‌ها به سمت بیرون حرکت دهید.  از بالای ابروها و روی پیشانی غلتک را به سمت بالا حرکت دهید. از زیر لب پایین به سمت بالا حرکت دهید و تا چانه به سمت پایین غلتک ادامه دهید.
نکته: از انتهای کوچک تر برای نواحی ظریف ­‌تر و دور از دسترس­‌تر مورد استفاده قرار دهید. و از سر بزرگتر برای سطوح پهن­‌ تر استفاده کنید.

مزایای جیدرولر اصل چیست؟

همان طور که گفتیم جیدرولر سنگ یشم دارای خواص های متفاوتی می باشند.
که از جمله ی آن ها می توانیم به مواردی مثل ضد پیری ، ماساژ صورت، برطرف کردن چین و چروک های صورت، کاهش استرس، آرامش دهنده، کمک به آبرسانی ، خواص ضد پیری ،
جوانسازی ،شفاف سازی و فرم دهی به صورت اشاره کرد. از این وسیله می توانید هر زمان که بخواهید مورد استفاده قرار دهید. اما بهتر است قبل از خواب و یا بعد از خواب از آن استفاده کنید.
شب ها ، قبل از خواب به جهت آرامش بیشتر و داشتن خوابی آرام و دلنشین و صبح ها به جهت اینکه صورت پف دارد می تواند در رفع پف صورت موثر باشد.

سنگ یشم در طب چینی و مصری:

در طب چینی از خواص سنگ جید به عنوان سنگی که می تواند سموم انسان را از بدنش خارج کند .

همچنین به انسان آرامش ببخشد یاد شده است. به طوری که در بسیاری از سالن ها در آسیای شرقی برای ماساژ از این وسیله استفاده می شود. مصریان باستان نیز بر این عقیده بودند که سنگ یشم خاصیت ضد پیری دارد. برای متعادل کردن احساسات یعنی کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس موثر می باشد.

امروزه جهت زیبایی و جوانسازی صورت روش های نوینی روی کار امده است که با هزینه های هنگفت همراه می باشد. نمی توان گفت انجام این کار ها و استفاده از این روش ها موثر نیست اما عوارض هم دارد. استفاده مدام از جیدرولز و سنگ گواشا در دراز مدت می تواند تاثیر بسزایی و زیبایی و جوانسازی شما خواهد داشت. این به این معنی است که اگر شما به صورت همیشگی از این محصول استفاده کنید. خصوصا اگر سن پایین شروع شود، نیاز به هیچ گونه بوتاکس و تزریق نخواهید داشت.

[/vc_column][/vc_row]

سم زدایی بدن توسط جیدرولر

ماساژ پوست با این روش سبب تحریک سیستم لنفاوی در سراسر صورت می‌شود. می توان به تخلیه لنف، نوعی سم زدایی بدن گفت ؛ زیرا بدن از مواد راکد، عامل های بیماری‌ زا پاکسازی می‌شود. وظیفه سیستم لنفاوی جمع آوری مواد زائد، باکتری‌ های موجود در بدن است. این مواد پس از منتقل شدن به غدد لنفاوی، توسط سلول‌ های ایمنی تجزیه می‌شوند. اما گاها به دلیل آسیب دیدن بافت، استرس، بیماری، بی تحرکی،  و … به سیستم لنفاوی فشار وارد می‌ کند.
ماساژور غلطکی یا همان جیدرولر، کمک کمی کند به تخلیه لنف و موجب حرکت مایعات بدن در جهت درست ان خواهد شد. این عمل نه تنها باعث شادابی پوست شما می شود، بلکه جوان و درخشان هم می شود. زخم، تورم، سوزش، بی خوابی، سندرم خستگی مزمن، آکنه، افسردگی، آلرژی، و بسیاری از مشکلات دیگر هم برطرف می‌ شود.

درمان قطعی خشکی پوست با جیدرولر

یکی از روش‌های قطعی که می‌تواند شما را از شر خشکی پوست خلاص کند، خرید جیدرولر است. معمولاً بانوان و آقایان که درگیر خشکی پوست هستند به استفاده از محصولات متنوع آبرسان و استفاده از روش‌های زیبایی تهاجمی روی می‌آورند. این روش‌ها شاید موثر باشند، اما موقتی هستند و هزینه زیادی خواهند داشت.

جیدرولر آسانترین، در دسترس‌ترین، ارزانترین و غیرتهاجمی‌ترین روش برای درمان قطعی خشکی پوست است. شما می‌توانید تنها با ماساژ پوست با جیدرولر و استفاده همزمان از روغن‌ها و مرطوب کننده‌ها موثر خشکی پوستتان را کاملاً درمان کنید. با توجه به اینکه ساختار جیدرولرهای اصلی از سنگ‌های معدنی است و سطحی منسجم و نرم دارند، نباید نگران اثر سوء روغن و سایر محصولات رطوبت رسان بر این وسیله مراقبت از پوست باشید.

درمان خشکی پوست با جیدرولر و روغن بادام

یکی از روش‌های درمان خشکی پوست که به شما توصیه می‌کنیم، استفاده همزمان از جیدرولر و روغن بادام است. روغن بادام یکی از ارزانترین و موثرترین ترکیبات طبیعی ماساژ پوست و حفظ جوانی آن است. تاثیر جیدرولر بر جوانسازی و بهبود آسیب‌های پوستی هم اثبات شده، بنابراین توصیه می‌شود از این دو در کنار هم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. ماساژ روغن بادام با دست روی صورت هم موثر است اما چون جیدرولر سطحی صیقلی دارد، می‌تواند ترکیبات روغن را به صورت یکنواخت وارد منافذ کرده و سریعتر خشکی پوست را درمان کند.

درمان خشکی پوست با جیدرولر و روغن مارولا

اگر در طول روز بیشتر از سایرین در تماس با عوامل موثر در خشکی پوست قرار دارید، بنابراین استفاده از جیدرولر برای ماساژ پوست را باید در روتین مراقبت پوستی خود داشته باشید. همچنین با استفاده از روغن مارولا که جذب بسیار بالا دارد و سرشار از ترکیبات رطوبت رسان و اسیدهای چرب است، می‌توانید عملکرد جیدرولر در بهبود خشکی پوست را تقویت کنید. با حرکت دادن صحیح جیدرولر روی پوست تمام ترکیبات روغن جذب منافذ شده و از ایجاد خشکی تکه تکه روی پوست جلوگیری می‌شود.

خواص درمانی سنگ یشم

از قرن ها پیش، یشم برای شکل دادن پوست و صورت بوده است. این نوع سنگ به زیبا کردن ظاهر پوست و  افزایش سر زندگی ان کمک می کند. با حرکات منحصر به فرد توسط جیدرولر و سنگ یشم، شما می توانید پوست صورت خود راسم زدایی کرده. و آن را تسکین دهید. به بستن منافذ کمک می کند. ظاهر تورم و پفی را کاهش می دهد، و علائم پیری را کاهش داده و به تعویق می اندازد. این اثرات می توانند به داشتن پوستی صاف تر، تمیز تر و محکم تر کمک کند. این ابزار ها باعث می شوند ما به خود احساس بهتری داشته باشیم و جوان تر به نظر برسیم.

رنگ ها و کارایی سری کوچک و بزرگ جیدرولر

با استفاده از این روش، می توانید از ان همراه با سرم ها، کرم ها بر روی ماسک های ورقه ای و مواد بهداشتی استفاده کرد. چون استفاده از این ماساژور همراه با محصولات مراقبت پوستی، به جذب سریع تر و نفوذ بهتر مواد درون پوست، کمک می کند. سری بزرگ جیدرولر آن نیز مورد استفاده برای، پاها، گردن دست ها، صورت، و سایر مناطق صورت و بدن استفاده می شود. سری کوچک و تقریبا گرد ان، مناسب برای پف و تیرگی های اطراف و زیر چشم چروک، خطوط های ریز، مناسب می باشد.

بررسی جیدرولر و سنگ یشم

جیدرولر در بازار به گونه های مختلفی به فروش می رسد. بسیاری از این جیدرولر ها و سنگ گواشا غیر اصل هستند. اما با قیمت پایین تر. متقاضیان این محصول با توجه به مقایسه قیمت ها ترجیح می دهند محصولی که قیمت کمتری دارد را خریداری کنند.

در صورتی که این کار اشتباه است و سنگی که در جیدرولر های فیک و غیر اصل استفاده می کنند پلاستیک فشرده شده ی باشد به شکلی که برای مشتریان قابل تشخیص نیست. و در نتیجه استفاده از جیدرولری که سنگ نیست نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. پس در خرید جیدرولرتان دقت کافی داشته باشید به دلیل اینکه هر چقدر هم هزینه کمی برای محصول فیک پرداخت کنید باز هم برای شما ضرر است چون کاربردی نخواهد داشت.

[/vc_column][/vc_row]

خواص زیبایی و درمانی سنگ جیدرولر ژاد نقره‌ای چیست؟

سنگ جیدرولر ژاد نقره‌ای به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در زمینه‌های زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از خواص زیبایی و درمانی مرتبط با سنگ جیدرولر ژاد نقره‌ای عبارتند از:

  •     تقویت و لیفتینگ پوست

با استفاده مداوم از سنگ جیدرولر در ماساژ صورت، می‌توانید به انعطاف‌پذیری عضلات صورت کمک کنید، خونرسانی را بهبود بخشیده و منجر به تقویت و لیفتینگ پوست شوید.

  •     کاهش تورم و پف صورت

سنگ جیدرولر سرد است و با استفاده از آن می‌توانید تورم و پف صورت را کاهش دهید و در صورتتان احساس راحتی و شادابی کنید.

  •     تحریک تولید کلاژن

ماساژ با سنگ جیدرولر می‌تواند تحریک تولید کلاژن در پوست را بهبود بخشد، که به نوبه خود می‌تواند باعث بهبود تزریقات زیبایی و خطوط ریز و چروک صورت شود.

  •     آرامش و استراحت

ماساژ با سنگ جیدرولر ژاد نقره‌ای اغلب به عنوان یک تکنیک آرامش‌بخش و مراقبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فعالیت می‌تواند به شما کمک کند به استراحت و آرامش برسید و استرس را کاهش دهید.

نکته: مهم است که سنگ جیدرولر ژاد نقره‌ای مانند هر وسیله‌ی مراقبتی و زیبایی دیگری، به صورت مرتب و به درستی استفاده شود تا نتایج بهتری به دست آید.

خواص زیبایی و درمانی جیدرولر صورتی یا کوارتز

سنگ جیدرولر صورتی یا کوارتز یکی از سنگ‌های مورد علاقه و پر استفاده در زمینه زیبایی و درمانی است. برخی از خواص زیبایی و درمانی مرتبط با سنگ جیدرولر صورتی یا کوارتز عبارتند از:

  •     تنظیم انرژی

سنگ جیدرولر صورتی با انتقال انرژی مثبت به بدن، می‌تواند به تنظیم انرژی و طرح‌ریزی مجدد آن کمک کند. این موضوع ممکن است به احساس آرامش و تعادل درونی منجر شود.

  •     لیفتینگ و شادابی پوست

یکی از بهترین جیدرولرهایی که می‌توانید برای بهبود شادابی پوست و حفظ طراوت آن استفاده کنید، جیدرولر کوارتز صورتی است. با استفاده از سنگ جیدرولر صورتی در ماساژ صورت، می‌توانید به تقویت عضلات صورت، لیفتینگ و شادابی پوست صورت تان کمک کنید. همچنین، این سنگ می‌تواند به افزایش خونرسانی صورت نیز کمک کند.

  •     کاهش التهاب و قرمزی

خواص ضد‌التهابی سنگ جیدرولر صورتی در کاهش التهابات و قرمزی‌ پوستی بسیار موثر است. این سنگ می‌تواند پوست را آرام کند و از تحریکات ناخوشایند پوستی جلوگیری کند.

  •     آرامش و مراقبت

ماساژ با سنگ جیدرولر صورتی می‌تواند به عنوان یک تکنیک آرامش‌بخش و مراقبتی عالی استفاده شود. این فعالیت می‌تواند به شما کمک کند تا استرس را کاهش داده و احساس لذت و آرامش را تجربه کنید. بهتر است برای کنترل افزایش تاثیر آرامش بخشی این نوع جیدرولر از آن در هفته چند بار استفاده شود.

چگونه از جیدرولر برای کاهش تورم و قرمزی پوست استفاده کنیم؟

اولین روش این است که خرید صحیحی بین جیدرولر اصل و فیک انجام دهید. برای استفاده از جیدرولر برای کاهش تورم و قرمزی پوست، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  •     تمیز کردن پوست

پیش از اینکه از جیدرولر استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که پوست شما تمیز و عاری از آرایش و آلودگی‌ها است. این کار را می‌توانید با استفاده از یک محصول مناسب برای شستشوی صورت و آب گرم انجام دهید. بهتر است شوینده متناسب با نوع پوست شما باشد. در انتخاب بین جیدرولر اصل و فیک دقت کنید تا محصولی مناسب برای سلامتی خود خریداری کنید.

  •     استفاده از یک لایه نازک از محصول پوستی مانند سرم یا کرمهای مرطوب کننده

قبل از استفاده از جیدرولر، بهتر است روی پوست یک لایه نازک از محصولاتی مانند سرم یا کرم جوانساز یا آبرسان بمالید. این کار به پوست شما کمک می‌کند که بهتر مرطوب شود و تسهیل‌کننده‌ حرکت جیدرولر روی پوست باشد. همچنین جذب مواد به پوست بیشتر می‌شود.

  •     استفاده از جیدرولر

با نگه‌داشتن جیدرولر با دست راست، آن را به اندازه‌ای به پوست فشار دهید که حس برخورد ملایمی را با پوست داشته باشد. در مرحله بعد، از سمت بالا به پایین جیدرولر را روی پوست حرکت دهید. معمولاً از ناحیه چانه به سمت بالا و از بین ابروها به سمت خارج صورت جابجا می‌شود. در استفاده از این محصول در پوست حساس اطراف چشم‌ها و لب‌ها پرهیز کنید و جیدرولر را در این نواحی با فشار حرکت ندهید.

  •     تمام کردن مراحل

در تشخیص جیدرولر اصل و فیک ، بهتر است بدانید که بعد از استفاده از جیدرولر اصل، ممکن است روی پوست گرما و کمی سرخی رنگ احساس کنید که معمولاً طبیعی است. اما در جیدرولر فیک ممکن است سبب حساسیت یا آسیب به بافت پوست شما ود. بهتر است پس از استفاده از جیدرولر، محصولات مرطوب‌کننده و آرامبخش را روی پوست استفاده کنید و پوست خود را آرام کنید. می‌توانید برای تسکین سرخی و گرما از آیس گلوب یا آیس رولر استفاده کنید.

  •     تمیز کردن و نگهداری

پس از استفاده از جیدرولر، آن را با آب و صابون ضدعفونی کرده و به خوبی خشک کنید. حتماً جیدرولر را در جایی تمیز و خشک نگهداری کنید تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

چگونه از جیدرولر برای سم زدایی پوست استفاده کنیم؟

اگر بتوانید بین جیدرولر اصل و فیک تشخیص دهید،‌می‌توانید به محصولتان اطمینان کنید. سم زدایی پوست با جیدرولر تفاوت چندانی با دیگر روش‌ها و دلایل استفاده از جیدرولر ندارد. البته از راهنمای زیر می‌توانید برای سم زدایی پوست با جیدرولر کمک بگیرید:

پوستتان را قبل از سم زدایی تا جای ممکن از بقای مواد آرایشی و سایر مواد زائد و آلودگی‌ها پاک کنید. برای پاکسازی پوست از پاک کننده‌های ملایم استفاده کنید تا تحریک نشود. سپس با یک دست پوست را کمی بکشید و با دست دیگر جیدرولر را روی ناحیه مورد نظر حرکت دهید. می‌توانید برای بهبود سم زدایی پوست از محصولات تسکین بخش و سم زدای طبیعی هم استفاده کنید. استفاده از روغن‌های طبیعی همراه با جیدرولر که خواص آنتی اکسیدانی دارند بسیار موثر و مفید هستند.

چرا از جیدرولر استفاده کنیم؟

در حالیکه امروز روش‌های زیبایی و کلینیکال متعددی برای درمان مشکلات پوستی و همچنین حفظ زیبایی و جوانی پوست مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما همچنان ابزارها و روش‌هایی هستند که می‌توانند بدون ایجاد زخم و دوره نقاهت به ما در حفظ سلامت و زیبایی پوست کمک کنند. جیدرولر از جمله ابزارهای مراقبت از پوست به ظاهر ساده اما فوق‌العاده کاربردی و موثر است. به چند دلیل توصیه می‌کنیم در منزل از جیدرولر به عنوان بخشی از روتین مراقبت پوست خود استفاده کنید:

  •     اثر ضد استرس دارد
  •     اثر ضد پیری دارد
  •     پف و سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد
  •     اثر سم زدایی دارد
  •     درخشش پوست را افزایش می‌دهد
  •     سرعت و میزان جذب محصولات مراقبتی را افزایش می‌دهد

چگونه اثر محصولات مراقبت از پوست را تشدید کنیم؟

یکی از بهترین روش‌های تشدید اثربخشی محصولات مراقبت از پوست استفاده از جیدرولر است. پیش از استفاده از محصولات مراقبتی ابتدا پوستتان را تمیز کنید. سپس به مقدار کافی سرم یا کرم را روی صورت قرار داده و با استفاده از جیدرولر محصول را به خوبی پخش کنید. این روش موثرتر است چون جیدرولر سطح صاف و صیقلی دارد و ترکیبات فعال محصول را وارد منافذ پوست می‌کند.

یک قانون طلایی برای افزایش اثربخشی جیدرولر

اگر همیشه از جیدرولر برای پخش کردن محصولات مراقبت پوستی استفاده می‌کنید، از این قانون طلایی برای افزایش اثربخشی محصولات استفاده کنید. غلتک جیدرولر را همیشه از داخل (مرکز صورت) به سمت خارج حرکت دهید. حدود 3 تا 5 بار روی هر نقطه این کار را تکرار کنید. هرگز جیدرولر را به جلو و عقب حرکت ندهید، بلکه همیشه ماساژ را از نقطه مرکزی شروع و با فشار ملایم به سمت خارج مرکز بغلتانید.

ماساژ صحیح پیشانی با جیدرولر

غلتک جیدرولر را در مرکز پیشانی قرار دهید و آن را به سمت خط مو حرکت دهید. 3 الی 5 بار این حرکت را تکرار کنید. سپس جیدرولر را از مرکز به سمت شقیقه‌ها بغلتانید. این عمل را لازم است چند بار در سمت و چند بار در سمت راست تکرار کنید.

ماساژ صحیح چشم با جیدرولر

از سمت کوچک جیدرولر می‌توانید برای ماساژ چشم و نواحی اطراف آن استفاده کنید. ابتدا چشم‌ها را ببندید و جیدرولر را با فشار ملایم از قسمت مرکز پلک به سمت شقیقه حرکت دهید. در مرحله بعد ماساژ پایین چشم را انجام دهید. جیدرولر را روی ناحیه پایین چشم قرار داده و غلتک آن را 3 الی 5 بار از داخل به سمت شقیقه حرکت دهید.

 

جیدرولر اصل

جیدرولر یک ابزار زیبایی فوق العاده است که می‌تواند روتین مراقبت از پوست شما را ارتقا دهد. حرکت ماساژ ملایم و اثر خنک کنندگی جیدرولر باعث کاهش پف، گردش خون و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست می‌شود. اما باید دقت کنید که بتوانید تفاوت بین جیدرولر اصل و فیک را تشخیص دهید. زیرا محصولات مشابهی در بازار به فروش می‌رسند که در هنگام خرید جیدرولر اصل باید به آن توجه داشته باشید. با گنجاندن این ابزارها در روتین خود و پیروی از تکنیک‌ها و مراحل توصیه شده، می‌توانید پوستی شاداب و درخشان داشته باشید. به یاد داشته باشید که روغن‌های صورت مناسب را برای تکمیل این ابزار انتخاب کنید و برای استفاده بهداشتی آنها را به درستی تمیز کنید.

در دنیای امروزه که بهداشت و زیبایی پوست برای افراد بسیار مهم است، ابزارهای مختلفی برای مراقبت از پوست وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. یکی از این ابزارها که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، “جیدرولر” است. جیدرولر یک ابزار سنتی و اساسی در روش‌های آرایش و بهداشت پوست است که از سنگ جید یا همان یشم ساخته شده که یکی از تفاوتهای جیدرولر اصل و فیک است. از سالهای بسیار دور در فرهنگ‌های شرقی به عنوان یکی از ابزارهای مراقبت از پوست استفاده می‌شود. این ابزار، با طراحی ساده و کاربرد آسان، به تحریک فعالیت‌های پوستی و بهبود خونرسانی صورت کمک می‌کند.

 

تفاوت بین جیدرولر اصل و فیک

استفاده از جیدرولر از جمله روش‌هایی است که به طور طبیعی و بدون هیچ گونه تداخلی به بهبود و زیبایی پوست کمک می‌کند. این ابزار با حرکات آرام و مداوم بر روی پوست، به تحریک مواد معدنی و مواد مرطوب‌کننده در پوست، تسریع در جذب مواد مغذی و بهبود رنگ و بافت پوست کمک می‌کند.

جیدرولر اصل و فیک ممکن است در چندین جنبه از هم متمایز شوند. در اینجا تفاوت‌های اصلی بین آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  1. کیفیت ساخت و مواد اولیه :

جیدرولرهای اصل اغلب از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای استانداردهای کیفیتی مرتفعی هستند. اما جیدرولرهای فیک اغلب از مواد کم‌کیفیت ساخته شده‌اند و گاهی حتی از قطعات دوم‌دست یا نامناسب استفاده می‌کنند.

  1. عملکرد و کارایی :

جیدرولرهای اصل معمولاً عملکرد بهتری دارند، زیرا به دقت و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ساخته می‌شوند. در عین حال جیدرولرهای فیک ممکن است عملکرد ناپایداری داشته باشند، به طوری که نمی‌توانند به درستی کار کنند یا حتی زودتر از معمول خراب شوند.

  1. قیمت :

 یکی از تفاوتهای جیدرولر اصل و فیک در قیمت آن است. جیدرولر اصل معمولاً قیمت‌های بالاتری دارد، زیرا به دقت و با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند ولی جیدرولرهای فیک به طور معمول با قیمت‌های پایین‌تری عرضه می‌شوند، اما ممکن است از لحاظ کیفیت و عملکرد قابل اعتماد نباشند.

  1. نشانه‌ها و شناسایی :

برخی از جیدرولرهای اصل دارای نشان‌های تجاری معتبر و تأیید شده هستند که به مشتریان هنگام خرید اطمینان می‌دهد. اما جیدرولرهای فیک ممکن است نشانه‌های تقلبی داشته باشند یا به طور کلی شبیه به نمونه‌های اصلی باشند، اما با یک بررسی دقیق می‌توان آن‌ها را شناسایی کرد.

 

به عنوان یک خریدار، مهم است که هنگام خرید جیدرولر به اصالت و کیفیت محصول دقت کنید و در صورت لزوم از فروشنده سوال کنید تا مطمئن شوید که محصولی اصلی و با کیفیت را دریافت می‌کنید.

طراحی سایت در کرج

انواع جیدرولر

جیدرولر بسته به موادی که از آن‌ها ساخته شده‌ و نحوه استفاده انواع متفاوتی دارند. در بین آنها جیدرولر اصل و فیک هم وجود دارد. در اینجا به برخی از انواع جیدرولرها اشاره می‌شود:

 

  •   جیدرولر یشم : یکی از محبوب‌ترین انواع جیدرولرها است. یشم به عنوان یک سنگ طبیعی شناخته شده و دارای خواص آرامش‌بخش و تعادل‌دهنده‌ای است. جیدرولر یشم به عنوان یک ابزار ماساژ برای پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •   جیدرولر رز کوارتز : جیدرولرهای ساخته شده از رز کوارتز همچنین محبوبیت زیادی دارند. رز کوارتز به عنوان یک سنگ طبیعی شناخته شده است که به خواص آرامش‌بخش و تسکینی معروف است. این جیدرولرها همچنین برای ماساژ صورت و کاهش تورم مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بین تفاوت جیدرولر اصل و فیک این سنگها تعیین کننده هستند.
  •   جیدرولر کریستال : این نوع جیدرولرها از موادی مانند کوارتز یا آمیتیست ساخته می‌شوند. هر نوع کریستال ممکن است خواص خاص خود را داشته باشد، از جمله خواص آرامش‌بخش و تعادل‌دهنده.
  •   جیدرولر سیلیکونی : جیدرولرهای سیلیکونی از سیلیکون نرم ساخته شده‌اند و معمولاً قابلیت مالش و ماساژ بیشتری نسبت به جیدرولرهای سنگی دارند. آنها همچنین معمولاً قیمت ارزان‌تری نیز دارند.

 

روش تشخیص جیدرولر اصل و فیک

هر یک از انواع جیدرولرها دارای خواص و مزایای خاص خود هستند، بنابراین قبل از انتخاب یک نوع خاص، می‌توانید نیازهای خود را بررسی کنید و با توجه به آن‌ها، انتخاب مناسبی داشته باشید.  قبل از خرید دقت داشته باشید که تفاوت جیدرولر اصل و فیک را تشخیص می‌دهید.

اصلی بودن یا تقلبی بودن یک جیدرولر می‌تواند تاثیر زیادی بر کیفیت و عملکرد آن داشته باشد. در حالی که جیدرولرهای اصلی از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته می‌شوند و دارای خواص واقعی هستند، جیدرولرهای تقلبی ممکن است از مواد ارزان قیمت و کیفیت پایین تر ساخته شوند که می‌تواند تأثیر منفی بر عملکرد و کارایی آنها داشته باشد.

هنگام انتخاب یک جیدرولر، مهم است که از فروشندگان معتبر و معتبر خرید کنید تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید. یکی از بهترین محصولات جیدرولر یوکی است که از فروشگاه آنلاین نیلوطب می‌توانید تهیه کنید.

برخی از نکاتی که می‌توانید برای تشخیص جیدرولر اصلی و فیک بهره بگیرید عبارتند از:

۱. بررسی مواد ساختاری : جیدرولر اصل معمولاً از مواد طبیعی و ارزشمند مانند یشم یا کریستال ساخته شده است، در حالی که جیدرولرهای تقلبی ممکن است از مواد ارزان قیمت و کیفیت پایین ساخته شوند.

۲. بررسی نشانه‌ها و برندها : برندهای معتبر معمولاً جدیدترین محصولات را ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌شود که از برندهای معروف و مورد اعتماد برای خرید جیدرولر استفاده کنید.

۳. بررسی قیمت : قیمت یک جیدرولر معمولاً نشان دهنده کیفیت و اصالت آن است. اگر قیمت به طور قابل باوری پایین‌تر از بازار به نظر می‌رسد، ممکن است جیدرولر تقلبی باشد.

 با این نکات به خاطر داشته باشید که انتخاب جیدرولر اصل و فیک می‌تواند به بهبود عملکرد و نتایج شما کمک کند و همچنین از خطرات و مشکلاتی که ممکن است از استفاده از جیدرولرهای تقلبی به وجود آید، جلوگیری کند.

 

جیدرولر برای رفع چین و چروک

جیدرولر، یک ابزار آرایشی و بهداشتی است که به عنوان یکی از روش‌های معتبر برای رفع چین و چروک پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار اغلب شامل یک رولر بزرگ و کوچک است که معمولاً از جنس سنگ گرانیت، یشم یا سرامیک ساخته می‌شوند. یکی از پرکاربردترین گزینه استفاده از این ابزار سنگ یشم برای رفع چین و چروک پوست است. روش کار این ابزار معمولاً به صورت زیر است:

  1. تحریک جریان خون: اگر جیدرولر را دارای یخچال قرار دهید، سرمای غلطک‌ها باعث تحریک جریان خون در منطقه مورد نظر می‌شود. این کار باعث افزایش فرایندهای طبیعی پوست می‌شود و به تغذیه بهتر بافت‌های پوست کمک می‌کند.
  2. کاهش تورم و التهاب: استفاده از غلطک‌های سرد این ابزار می‌تواند به کاهش تورم، التهاب و حساسیت پوست کمک کند. این فرآیند می‌تواند در کاهش دیده شدن چین و چروک‌ها مفید باشد.
  3. تسهیل در جذب محصولات پوستی: استفاده از این ابزار مراقبت از پوست، قبل یا بعد از استفاده از محصولات پوستی می‌تواند به جذب بهتر واکنش‌های پوست به مواد موثر کمک کند. این به افزایش کارایی محصولات مراقبت از پوست کمک می‌کند.
  4. تسهیل در فرایند لیفتینگ و کشش پوست: استفاده مداوم از جیدرولر می‌تواند به تقویت عضلات صورت و کمک به کشش و لیفتینگ پوست کمک کند. این فرآیند می‌تواند باعث کاهش ظاهر چین و چروک‌ها و بهبود انعطاف پوستی شود.

در کل، استفاده از این محصول یک روش طبیعی و غیر تهاجمی است که برای بهبود ظاهر و سلامت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند در رفع چین و چروک صورت موثر باشد، اما نیاز به استمرار در استفاده و صبر برای دیدن نتایج دارد.

 

جیدرولر جهت کاهش پف صورت

استفاده از این محصول می‌تواند به طور موثر در کاهش پف صورت کمک کند. این ابزار، به خصوص اگر غلطک‌های آن سرد باشد، می‌تواند باعث تحریک جریان خون، تسهیل در دفع مایعات اضافی از بافتها و کاهش التهابات و تورم‌های پوستی شود. در ادامه، راهنمایی‌هایی برای استفاده از جیدرولر جهت کاهش پف صورت را می‌آوریم:

  1. استفاده از غلطک‌ سرد: برای کاهش پف صورت، بهتر است از رولرهایی که سرد شده‌اند استفاده کنید. سردی غلطک‌ به خصوص می‌تواند باعث تنگ شدن منافذ پوست شود، که باعث کاهش پف و تورم می‌شود.
  2. حرکات ملایم و مداوم: هنگام استفاده از جیدرولر، حرکات ملایم و مداوم را اعمال کنید. شروع کنید با حرکات بیشتر از پایین به بالا و از داخل به خارج صورت و سپس حرکات دایره‌ای در ناحیه‌هایی که پف و تورم وجود دارد.
  3. استفاده پس از سرم‌ها یا کرم‌های ضد پف: قبل از استفاده از جیدرولر، می‌توانید از سرم‌ها یا کرم‌های ضد پف پوستی استفاده کنید. این مواد می‌توانند با کمک جیدرولر بهبودی بیشتری در کاهش پف و تورم پوستی داشته باشند.
  4. استفاده منظم: برای داشتن نتایج بهتر، بهتر است جیدرولر را به صورت منظم و در طول مدت استفاده کنید. استفاده روزانه یا حداقل چند بار در هفته می‌تواند به کاهش پف و تورم صورت کمک کند.
  5. مرطوب کردن پوست: قبل از استفاده از جیدرولر، مطمئن شوید که پوست شما مرطوب و آماده برای ماساژ است. این کمک می‌کند جیدرولر بهتر در حرکت کردن روی پوست حرکت کند و موثرتر باشد.

به یاد داشته باشید که استفاده از جیدرولر تنها یکی از مراقبت‌هایی است که می‌توانید برای کاهش پف صورت انجام دهید، اما ممکن است به تنهایی کافی نباشد. به علاوه، اگر پف و تورم شما مزمن است یا با مشکلات دیگری همراه است، بهتر است با پزشک متخصص یا متخصص پوست مشورت کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]