تفاوت پکیج جیدرولر و سنگ گواشا

تفاوت پکیج جیدرولر و سنگ گواشا

تفاوت‌های بین انواع پکیج‌های جیدرولر و سنگ گواشا

جیدرولر و سنگ گواشا هر دو وسیله‌های کاربردی هستند که جهت ماساژ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروز این محصول در پکیج‌های مختلف طراحی و تهیه می‌شود. هر یک از انواع پکیج جیدرولر و سنگ گواشا برحسب جنس سنگ ویژگی‌های منحصربفرد خود را دارند و می‌توانید از خواص درمانی و زیبایی آن‌ها بهرمند شوید. در این بخش با بررسی ویژگی‌ها و خواص هر یک از انواع پکیج جیدرولر و سنگ گواشا می‌توانید به تفاوت‌های بین آن‌ها پی ببرید.

پکیج جیدرولر و سنگ گواشا چیست؟

پکیج جیدرولر و سنگ گواشا شامل دو وسیله ماساژ پوست صورت و بدن است. به طور کلی هر دو این محصولات از ترکیبات طبیعی و سنگ‌های معدنی تهیه شده و دارای خواص آرام بخش و زیبایی هستند.

جیدرولر

جیدرولر وسیله‌ای است که برای ماساژ و ریلکس کردن عضلات صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله طراحی ساده‌ای دارد و دارای دو رولر بزرگ و کوچک است. از بخش کوچک آن می‌توان جهت ماساژ نواحی کوچک و پوست حساس استفاده کرده. همچنین بخش بزرگ آن مناسب برای ماساژ بخش‌های وسیع پوست مانند پوست گردن و شکم است.

از مهم‌ترین خواص و اثرات مثبت جیدرولر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •     تسکین و درمان التهابات پوستی سطحی و عمقی
  •     تنظیم جریان خون در لایه‌های مختلف پوست
  •     تسکین درد اندام‌ها
  •     تسکین و درمان گرفتگی عضلات

جیدرولرها کاربر خانگی و کلینیکال دارند. بنابراین اگر شما مایل باشید، می‌توانید با خرید پک جیدرولر و یادگیری تکنیک‌های ماساژ در منزل خود هر زمان که دوست داشته باشید، از این محصول جهت ماساژ و درمان پوست صورت و بدن استفاده کنید.

سنگ گواشا

سنگ گواشا وسیله مخصوص ماساژ پوست صورت و بدن است. سنگ گواشا ابعاد کوچکی دارد و معمولاً از سنگ‌های معدنی دارای خواص زیبایی و درمانی تهیه می‌شود. از مشخصه‌های سنگ گواشا می‌توان به سطح صیقلی و نرم آن اشاره کرد. سنگ گواشا در بهبود جریان خون زیر چشم، کمک به فرم دادن صورت و کاهش انقباضات عضلات صورت و گردن نقش موثری دارد.

در ادامه به ویژگی‌ها و خواص‌های انواع پکیج‌های جیدرولر و سنگ گواشا تهیه شده با سنگ‌های مختلف اشاره می‌کنیم.

تفاوت پکیج جیدرولر و گواشا صورتی (کوارتز)

پکیج جیدرولر و گواشا صورتی یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های جیدرولر و گواشا به شمار می‌رود. این پکیج از سنگ کوارتز تهیه می‌شود و به همین علت به رنگ صورتی است. پکیج جیدرولر و گواشا تهیه شده از سنگ کوارتز دارای خواص درمانی و زیبایی متعددی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  •     قدرت تصفیه کننده

یکی از خواص پکیج جیدرولر و گواشا صورتی (سنگ کوارتز) قدرت تصفیه کننده‌گی بالای آن است. سنگ کوارتز می‌تواند آلودگی‌های روزانه و آلودگی‌های عمیق منافذ پوست را تصفیه کرده و به پوست شما کمک کند تا صاف و سالم باقی بماند.

  •     تسکین دهنده

دیگر خاصیت جیدرولر و سنگ گواشا تهیه شده از سنگ کوارتز صورتی عملکرد آرام بخش آن است. با استفاده مرتب از این محصول بهبود آرامش و احساس راحتی به پوست صورت و بدنتان برمی‌گردد. این خاصیت می‌تواند برای کاهش التهابات و آسیب‌های پوستی مفید باشد.

  •     افزایش جریان خون در پوست

اگر پوستتان جریان خون کافی ندارد، توصیه می‌کنیم از این پکیج جیدرولر و سنگ گواشا استفاده کنید. سنگ کوارتز می‌تواند به روند افزایش خون‌رسانی به پوست کمک کند. این خاصیت می‌تواند به تغذیه پوست و همچنین به بالا بردن سطح اکسیژن در پوست کمک کند.

  •     خاصیت ضد باکتریال

سنگ کوارتز به دلیل خاصیت ضد باکتریایی که دارد، می‌تواند به درمان آکنه و پوست‌های چرب و مبتلا به عفونت کمک کند.

  •     خاصیت ضد پیری

جیدرولر و سنگ گواشا صورتی می‌توانند تاثیرات پیری را در پوست کاهش دهد. با استفاده منظم از سنگ کوارتز صورت می‌توانید شاهد کاهش چین و چروک‌ها، لکه‌های پوستی و شوره سر باشید.

تفاوت پکیج جیدرولر و گواشا سبز (یشم)

پکیج جیدرولر و گواشا سبز دیگر پکیج مراقبت و زیبایی پوست است که می‌توانید جهت ماساژ و بهبود وضعیت پوست صورت و گردن استفاده کنید. سنگ بکار رفته در این پکیج سنگ یشم است. در ادامه با اشاره به خواص سنگ یشم در گواشا و جیدرولر سبز به تفاوت‌های زیبایی و درمانی این پکیج با سایز پکیج‌های ماساژ صورت پی خواهید برد.

  •     ضد التهاب پوست

یکی از خواص سنگ یشم سبز ضد التهاب بودنش است. استفاده از این سنگ در قالب سنگ گواشا و جیدرولر می تواند منجر به کاهش التهاب‌‌های پوستی مانند جوش‌ها و آکنه‌ها شود.

  •     خاصیت آرامش بخشی دارد

از خواص این پکیج جیدرولر و گواشا می‌توان به خاصیت دفع استرس در پوست صورت و همچنین رفع تنش‌های پوست اشاره کرد. ماساژ پوست با این گواشا و جیدرولر می‌تواند روند آرامش و رسیدن به تعادل روانی را تسریع کند.

  •     ساختار پوست را بهبود میبخشد

استفاده از گواشا یشم به عنوان نوعی ابزار ماساژ می‌تواند باعث بهبود ساختار و سلامت پوست شود. این سنگ می‌تواند رطوبت پوست را افزایش داده و همچنین باعث جوانسازی پوست شود.

  •     بهبود جریان خون

ماساژ با جیدرولر و گواشا یشم به پوست صورت کمک می‌کند جریان خون را بهبود بخشد. این می‌تواند باعث روشن شدن پوست و رفع تیرگی‌های پوستی، بخصوص در اطراف چشم شود.

  •     کاهش ورم و سفتی پوست

استفاده از گواشا یشم را به کسانی توصیه می‌کنیم که درگیر به ورم و سفتی پوست هستند. استفاده منظم از پکیج جیدرولر و گواشا سبز منجر به برطرف شدن مشکلاتی مانند پف پوست و قوس زدن پوست می‌شود.

حوله گرم کن

  •     بهبود گردش لنف

ماساژ پوست صورت با گواشا سبز بهبود گردش لنف دفع مواد مضر را تسهیل کند. این می‌تواند باعث دفع سموم و مواد زائد از پوست شود و به پوستی سالم و پاک کمک کند.

تفاوت پکیج جیدرولر و گواشا بنفش (آمیتیس)

سومین پکیج جیدرولر و گواشا که می‌توانید برای ماساژ پوست صورت و بدن استفاده کنید، پکیج جیدرولر و گواشا بنفش است. این پکیج معمولاً از سنگ آمیتیس تهیه می‌شود و خواص درمانی و مراقبتی فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله ویژگی‌ها و خواص درمان این سنگ معدنی ارزشمند می‌توان به موارد زیر اشار کرد:

سنگ آمیتیس یک سنگ قیمتی است و خواص زیادی برای پوست صورت دارد. برخی از خواص سنگ آمیتیس برای پوست صورت عبارتند از:

  •     آرامش بخش است

جیدرولر و گواشا تهیه شده از سنگ آمیتیس خواص آرامش بخشی دارند و میتوانند به پوست صورت کمک کند تا استرس را دفع کند و احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

  •     تقویت ایمنی پوست

سنگ آمیتیس قویاً خواص ضد التهابی دارد و می‌تواند به پوست کمک کند تا از عوامل زیستی، مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها محافظت کند.

  •     تنظیم ترشح چربی

جالب است بدانید که گواش و جیدرولر تهیه شده از سنگ آمیتیس به کاهش ترشح چربی پوست کمک می‌کنند. بنابراین با استفاده منظم از پکیج وسیله می‌توانید لکه‌های چربی روی پوست را برطرف کرده و پوستی شفاف‌تر داشته باشید.

  •     تسکین التهاب پوست

سنگ آمیتیس خواص ضد التهابی دارد و می تواند به کاهش التهابات پوست کمک کند، از جمله التهابات مربوط به آکنه و جوش را می‌توان با استفاده از این پکیج تسکین داد.

  •     روشن کننده پوست

پکیج جیدرولر و گواشا تهیه شده از سنگ آمیتیس خواص آنتی اکسیدانی دارد که می‌تواند به ترمیم آسیب‌های کوچک پوست کمک کرده و پوست را نرم و روشن کند.

توجه داشته باشید که خواص و نتایج استفاده از پکیج جیدرولر و گواشا بنفش (آمیتیس) برای پوست صورت هنوز در حال بررسی است و نباید از آن به عنوان جایگزین درمان‌های تجویز شده توسط پزشک استفاده کرد. قبل از استفاده از این پکیج مراقبت پوست و زیبایی بهتر است با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]