سایز هر سوزن درمارولر

اندازه سوزن‌های درمان صورت درمارولر

سوزن درمارولر در اندازه‌های مختلفی بین 0.2 میلی متر تا 3 میلی متر در بازار وجود دارد. که هر کدام از آنها به دلایل خاص خود برای درمان عوارض پوستی مناسب می باشند. سوزن‌ هایی که اندازه آن ها 1 میلی متر یا کنتر از آن می‌باشد برای درمان جراحت‌های ساده پوستی مناسب هستند، در حالی که سوزن‌های بزرگتر ز 1 میلی متر برای بیماری‌های شدیدتر پوست توصیه می‌شود.

سوزن درمارولر 0.3 – 0.2 میلی متر 

این سوزن‌ها از کوچکترین میکرونیدل‌های درمارولر به شمار می‌روند که اساساً برای جذب ترانس درمال یا جذب سریع و آسان محصولات تقویت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع سوزن باعث تحریک و رشد میزان نمی‌شود. اما باعث ضخیم شدن اپیدرم میگردد و پاسخ پوست را به محصولات مختلف پوستی مثبت می‌نماید.

صرف نظر از اندازه سوزن درمارولرها، پوست احتمالاً با استفاده منظم از آن ها، علائمی نظیر قرمزی و سوزش از خود نشان می‌دهد. با این حال، سوزن 0.2 تا 0.3 میلیمتر می‌تواند هر روز و بدون عوارض جانبی استفاده شود. تا زمانی که درمارولرها با فشار زیاد مورد استفاده قرار نگیرد، خونریزی ایجاد نخواهد شد. صرفاً لکه های خونی جزئی که طبیعی است ممکن است ایجاد گردد.
بنابراین این نوع سوزن‌ مناسب‌ترین اندازه سوزن برای نواحی اطراف چشم و گردن است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که از استفاده از سوزن‌های بلندتر در این مناطق خودداری کنید.

سوزن درمارولر 0.5   و درمارولر 0.75 میلی متر 

این سایز سوزن برای افرادی که به دنبال درمان چین و چروک‌های کم عمق، آسیب‌های ناشی از UV، زخم‌های سطحی و لکه‌های پوستی هست بسیار منساب می‌باشد.
علاوه بر موارد ذکر شده به افزایش جذب محصولات پوستی برای نتایج سریعتر و کارآمدتر کمک می‌نماید. درمارولر به طور طبیعی باعث از بین رفتن رطوبت و خشکی پوست می‌شود،
بنابراین باید از سوزن های بلند با دقت استفاده شود.

از سوزن 0.5 میلیمتر می‎توان به طور هفتگی یا دو بار در ماه و بدون هیچگونه منع مصرفی استفاده نمود. بنابراین، حداقل درد و لکه خون را تجربه کرده که در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابد. و همچنین به کرم بی حسی احتیاجی نیست. اثرات آن از کاربر به کاربر دیگر متفاوت خواهد بود و در حالی که در برخی ممکن است قرمزی بیش از حد و سوزش پوستی ناشی از استفاده هفتگی از خود نشان دهند. در برخی دیگر هیچ حساسیتی از خود نشان ندهد.

سوزن 1 میلی متر درمارولر 

این نوع سوزن‌ها در ایجاد القاء کلاژن نسبت به سوزن‌های کوچکتر موثرتر هستند. علاوه بر کمک به کاهش اثرات لکه‌های پوستی و آسیب ناشی از UV، سوزن‌های 1 میلیمتری می‌توانند علائم کشش، زخم و حتی چین و چروک را به طور موثری درمان کنند. همچنین استفاده کنندگان از این سوزن‌ها از داشتن یک بافت نرم و صاف پوست و همچنین یک چهره یکنواخت نیز برخوردار هستند.
از این سایز سوزن‌های می‌توان به راحتی در گونه‌ها، پیشانی و گردن استفاده کرد. اما باید هنگام استفاده در مناطق حساس اطراف چشم و پشت گوش دقت نمود.

با توجه به نفوذ عمیق‌تر سوزن، شما درد متوسطی را تجربه می‌کنید که به یک دوره بهبودی حداکثر تا یک هفته نیاز دارد. یک کرم بی حسی مخصوصاً برای افرادی که تحمل درد کمتری دارند یا پوستهای حساس تر دارند ضروری است. هر 4 تا 6 هفته یکبار درمارولر مورد استفاده قرار بگیرند، و نه بیشتر از دو بار در هر ماه زیرا تولید کلاژن را متوقف می‌کند. این عمل فقط پس از بهبودی کامل بیمار از روش قبلی قابل تکرار است.

سوزن  1.5 میلی متر درمارولر

این سایز سوزن‌ها، سایز متوسط هستند که می‌توانند برای معالجه چندین بیماری پوستی عمدتاً در سایر قسمت‌های بدن به غیر از صورت استفاده شوند. این نوع سوزن برای قسمت‌های پشت دست، شکم، ران، بازوها، و قسمت‌های دکولته، برای درمان زخم‌های خفیف تا نه چندان شدید، چین و چروک و علائم کشش ایده آل هستند.

نفوذ این سایز سوزن عمیق‌تر می‌باشد، از این رو، درمارولر 1.5 تا 2 میلیمتر در طول درمان باعث ایجاد درد نسبی می‌شوند. و قبل از استفاده باید از بی حسی استفاده شود تا درد کاهش یابد،
اما عوارض جانبی آن باید کمتر از 7 روز از بین رود. تکرار استفاده از این نوع وسزن فقط پس از بهبودی کامل در بیشتر موارد بین 6 هفته تا 2 ماه امکان‌پذیر می‌باشد.

سوزن 3 میلی متر درمارولر

این سایز بلندترین سوزنمی‌باشد که نباید از آن به عنوان یک راه حل درمانی‌ ساده استفاده شود. خطرات زیادی در استفاده از آن وجود دارد و فقط برای استفاده در حضور یک متخصص توصیه شود.
سوزن‌های بلند 3 میلیمتری برای انجام عمل‌های صورت ایده آل نیستند. زیرا که پوست صورت در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن بسیار سبک‌تر است.

بسته به فرکانس و شدت جراحت، از سوزن‌هایی با اندازه 3 میلیمتر باید در نواحی سخت. مانند ران، انگشت پا، بازوها، قسمت تحتانی و فوقانی پشت، و پشت دست استفاده شود. برای افرادی که دارای زخم سوختگی شدید و علائم کششی هستند. این سایز سوزنی به دلیل توانایی نفوذ در اعماق پوست بیشتر مناسب است.

کاربران مشکلات مختلفی را تجربه می‌کنند که پس از درمان باید طبیعی باشد. برای احتیاط، استفاده از بیهوشی در استفاده از این سایز سوزن الزامی است. خونریزی کم، تورم، قرمزی و خشکی در هر بار استفاده از سوزن‌های 3 میلیمتر قابل مشاهده می‌باشد. دوره نقاهت معمولاً بین 7 تا 10 روز می‌باشد که در این مدت باید تمام مراحل پوستی متوقف شود. این نوع درماان را نمی‌توان تا دو ماه پس از بهبودی کامل بیمار تکرار نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]