درمارولر

درمان صورت با درمارولر

برای درمان صورت با درمارولر سایز سوزن ها را باید بر اساس وضعیت پوست صورتمان تغییر دهیم. مثلا باید ببینیم که آیا فرد از این وسیله برای زخم های صورت مورد استفاده قرار میدهد یا هدف دیگری دارد. حال طبق نیاز های پوست صورت باید سوزن ها را تغییر داد مثلا برای آکنه های ضعیف، باید از انواع اندازه سوزن درمارولر با سایز 0.5 میلیمتر استفاده کنیم، در حالی که برای حفره های بزرگ، متخصص پوست از سوزن هایی با سایز 2 تا 2.5 میلی متر استفاده می کند.

فواید درمارن صورت با درمارولر

  1. مشکلات پوستی مثل زخم ها را میتوانیم با استفاده از درمارولر از بین ببریم. که به تحریک الاستین و کلاژن موجود در پوست بسیار تاثیر دارد.
  2. اشعه های یو وی خشن خورشید به پوست ما به طور مداوم آسیب میرساند. و درمارولر می تواند به بازیابی قسمت های آسیب دیده پوست با تحریک کلاژن کمک کند که باعث زنده کردن پوست میشود. و این وسیله باعث می شود که پوست سریعا به درمان پاسخ دهد.
  3. بعضی از درمارولرها برای پوست، ممکن است که به احتمال بسیار زیاد التهابات پوستی، خشکی یا زبری پوست و قرمزی آن را هم برطرف کند.
  4. آکنه یکی دیگر از مشکلات پوستی است که می توانیم با درمارولر آن را درمان کنیم. و اگرچه که بعد از آن باید از پوست خود مراقبت کنید. زیرا باکتری در این حالت به سرعت پخش می شود
  5.  هایپر پیگمنتیشن بیشتر اوقات فقط روی سطح پوست است که می تواند با درمارولر انجام شود. و این روش سلول های ملانوسیت را نرمال و متعادل می کند و باعث پوست اندازی می شود. و همچنین به پوست کمک می کند تا مواد سبک و طبیعی را حذب کند. و همچنین نقش موثری در کاهش چین و چروک های پوستی دارد.
  6.  افزایش تولید کلاژن در پوست و الاستین، از طریق درمارولر میباشد. که همین امر باعث صاف شدن پوست با ظاهری طبیعی می شود. و زمان مشاهده کردن تغییرات و بهبود های پوستی، بستگی به شدت چین و چروک های صورت دارد.

مناسب ترین سوزن درمارولر برای درمان جوش صورت

مناسب ترین سوزن هایی که برای درمان جوش و اکنه وجود دارد سوزن با اندازه 0.5 و 0.1 میلی متر می باشد. این اندازه سوزن درمارولر برای برطرف کردن علائم کششی، درمان جای زخم‌های عمیق و غیر برجسته آکنه، ایجاد زخم های خفیف و هایپرپیگمانتاسیون،چین و چروک های کمی فرو رفته، درمان آسیب UV، مناسب است.
آن ها به تحریک شدن و  تولید کلاژن کمک می کنند و علاوه بر ان به افزایش جذب محصول هایی که برای رسیدگی به پوست استفاده می کنید، برای نتایج سریع تر و کارآمدتر کمک می نمایند. می‌توان از این سوزن ها به صورت هفتگی یا دو بار در هفته استفاده کرد. هنگامی که از درمارولر استفاده می‌کنید، امکان داردخون کمی خارج شود، نباید بترسید، این موضوع طبیعی است.

مدت زمان ریکاوری پس از درمان درمارولر

درمان های نیدلینگ زمان ریکاوری کوتاهی دارند. برای مثال زمان ریکاوری و بهبود کامل صورت می تواند بین 1 تا 7 روز باشد. که این مدت هم بستگی به سوزن های نیدلینگ دارد که هر چقدر این سوزن ها طول کمتری داشته باشد. و سایر آن کوچک تر باشد تایم ریکاوری هم کمتر خواهد شد.
همچنین بالعکس اگر سایز سوزن ها بزرگ باشد بین 4 روز تا 7 روز ریکاوری می شود. باید دقت داشته باشید که به هیچ عنوان درمارولرتان را با کسی به اشتراک نگذارید و از درمارولر کسی استفاده نکنید. زیرا می تواند باعث عفونت و انتقال بیماری شود. هر دفعه پس از استفاده باید ضد عفونی شود.

درمارولر چگونه موجب درمان صورت می شود؟

هنگامی که درمارولر روی پوست حرکت می کند، سوزن های ریز و ظریف موجود روی غلتک پوست را سوراخ می‌کند،روزنه های ریزی یا یک آسیب پوستی کنترل شده ایجاد می کند. که به لایه خارجی پوست آسیب واقعی نمی رساند. سوزن ها به تجزیه هرگونه بافت اسکار که باعث تولید کلاژن در بدن می‌شود، کمک می کنند. این کار “میکرونیدلینگ” نامیده می‌شود. این موضوع در واقع به این معنی است که حرکت کردن سوزن های درمارولر بر روی پوست دسته های کلاژن موجود در لایه بالایی درم را که باعث ایجاد زخم‌های ناهموار می شوند، تجزیه می کند که با تقویت فوری تولید کلاژن بیشتر، روند ترمیم را تحریک می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]