دستگاه هیالورون پن

بهترین دستگاه هیالورون پن:

اگه تابحال اسم هیالورون پن را نشنیده‌اید یا نمی دانید این دستگاه چه کاربردهایی دارد و چگونه می توان از آن برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده کرد با نیلوطب همراه باشید:
نوآوری تازه ای در صنعت زیبایی که نیاز افراد به تزریق و سوزن های سنتی را برطرف می کند. در این روش فیلر و ژل های قدیمی جای خود را به اسید هالورونیک می دهند که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت.

هیالورون پن :

با استفاده از بهترین دستگاه هیالورون پن، اسید هیالورونیک وارد لایه ایپدروم و درم می شود به سلول ها می چسبد و پوست را سفت تر و جوانتر می کند. برای کسانی که از درد سوزن های تزریق فراری هستند، کاربرد دستگاه هیالورون پن یک اتفاق خوشایند است. این درمان بدون درد، بدون سوزن و بدون تهاجم خواهد بود.
این نوآوری در زمینه مزوتراپی بخصوص برای کسانی که پوست حساسی دارند می تواند یک فرصت عالی باشد. چرا که بسیاری از افراد پس از تجربه تزریق ژل و فیلر متاسفانه دچار عفونت و عوارض ناشی از تزریق می شوند، اما حساسیت های بکار گرفته شده در ساخت این محصول و کارتریج های یکبار مصرف و استریل امکان بروز عفونت را غیرممکن کرده است.

چرا قبلا راجع به هیالورون پن چیزی نشنیده بودم؟

هیالورون پن یک دسته جدید از روش های درمانی است که به تازگی وارد شده است. و افراد زیادی با ان اشنایی ندارند.این دستگاه دستگاه کوچک و ساده ای است اما قدرتمند. زیرا کابرد های زیادی دارد. روشی بسیار ایمن است و رویکرد هایی که تا به حال در پر کنند ها و مزوتراپی مورد استفاده بود توسط این دستگاه ترکیب شده است.فناوری این دستگاه سال ها برای تزریق انسولین مورد استفاده بوده اما از سال 2018 به بعد برای رفع چروک و حجم دندگی لب هم اسفاده شد.

قیمت و مزایا هیالورون پن

  • موجود در رنگ های مختلف
  • ساخت آلمان
  • تزریق فیلر بدون سوزن
  • بدون نیاز به بی حسی
  • قیمت ارزان و بدون درد
  • ارگونومیک و خوش دست
  • مطمئن و ایمن
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد

دو برند دستگاه هیالورون پن:

دستگاه هیالورون پن برند vesta :این محصول ساخته شرکت وستا شرکتی کره ای است.
از زمان خرید تا یکسال قیمت دستگاه هیالورون پن گارانتی دارد و می توانید در صورت خرابی و رفع اشکال به نمایندگی های مجاز وستا درخواست خدمات پس از فروش بدهید.
ترزیق بی درد: در هنگام استفاده از دستگاه هیالورون پن وستا شما احساس درد نخواهید داشت، چرا که سوزنی در کار نیست و مواد آن به عمق مشخصی با سرعت و فشار خیلی زیاد تزریق خواهد کرد.

پس از استفاده این دستگاه هیچ زخم و اسکاری روی محل تزریق نخواهید داشت.
مواد آن به سرعت جذب محل تزریق می شود و به خوبی و یکنواخت زیر پوست پخش می شود.
سرعت کار با آن بسیار بالاست.به دلیل اینکه کارتریج دستگاه هیالورون پن وستا 3 تا 5 میلی لیتر میچرخد تنها به همین میزان تزریق انجام می گیرد و میزان مواد کم و زیاد نخواهد شد.
مصرف کننده دچار عفونت نمی شود، چرا که کارتریج های این دستگاه یکبار مصرف هستند.
مواد زیر پوست تزریق می شود و به بافت های عمیق تر آسیبی وارد نمی کند.
با این دستگاه می توانید 100 هزار تزریق انجام دهید.
ماده مورد استفاده اسید هالورونیک.
کارتریج های 3 تا 5 میلی لیتری.

کاربرد ها :

هیالورون پن درمان ترک پوستی :
اگر در مدتی کوتاه کاهش یا افزایش وزن را تجربه کردید. باردار بودید و یا دچار تغییرات سنی شده‌اید حتما روی پوست بدن تان ترک هایی را مشاهده می کنید. می توانید با استفاده از دستگاه هیالورون پن از شر این ترک ها خلاص شوید. هیالورون پن بدون ترس از گلوله گلوله شدن محل تزریق این کار را برای شما انجام می‌دهد. زیرا این دستگاه مواد را به صورت یکنواخت زیر پوست پخش می کند.
جوانی صورت با هیالورون پن :
یکی از بزرگترین ناراحتی های خانم ها بروز چین و چروک و خطوط ریز و درشت در صورت بخصوص اطراف چشم، پیشانی و لب است. با استفاده از دستگاه هیالورون پن می توانید چین و چروک های صورت را برطرف کنید.

تزریق لب با هیالورون پن :

اگر لب باریک دارید ولی دوست دارید آن را پرتر جلوه دهید اما مصنوعی به نظر نرسد سراغ ژل و فیلر نروید. هیالورون پن می تواند لب های شما را به بهترین شکل پر کند.

اسید هیالورونیک:

اسیدهالورونیک یک ماده خارجی نیست. این ماده مفید در بدن انسان وجود دارد. این اسید در واقع یک نوع قند است که در بدن انساس ترشح می شود. اگر پوست خیلی جوان و زیبا دارید این زیبایی و طراوت را مدیون این قند هستید. اسید هالورونیک آب را جذب می کند و باعث می شود صورت شما پرتر و جوانتر به نظر برسد.
با افزایش سن تولید این قند نیز در بدن کاهش پیدا می کند، بنابراین کلاژنسازی نیز کم و کمتر می‌شود و در نتیجه پیری و چین و چروک پوست بوجود می آید. بنابراین با تزریق این اسید به پوست می توانیم به بهبود وضعیت پوست کمک کنیم. با تزریق این اسید به پوست کلاژن ها زنده می شوند و زیبایی به پوست برمی گردد.
برای خرید کارتریج هیالورون پن می توانید از طریق سایت… اقدام کنید.

دستگاه هیالورون پن اتومایزر سفید:

این دستگاه ساخت کشور آلمان است.
یکی از دستگاه های پرطرفدار در مزوتراپی بشمار می رود.
یکسال گارانتی دارد.
مناسب برای انواع پوست است و به کسانی که پوست حساس دارند بیشتر توصیه می شود.
برای رفع ترک های پوستی، چین و چروک صورت، چروک پیشانی و دور لب مناسب است.
این دستگاه تنها یک حجم کارتریج دارد که 3 میلی لیتری است.
برای تزریق ژل بدون درد این محصول می تواند انتخابی ایدآل باشد.
پس از تزریق درد نخواهید داشت.

برای انجام تزریق با استفاده از این دستگاه احتیاج به بی حسی ندارید.
حمل آن آسان است.
قیمت مناسب این دستگاه از جمله مزیت های آن است.
این محصول را می توانید در چند رنگ متفاوت تهیه کنید.
پس از تزریق با این دستگاه دوره نقاهت و استراحت احتیاج ندارید.
برای خرید بهترین دستگاه هیالورون پن و خرید کارتریج هیالورون پن از طریق سایت… محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]