کاربرد هیالورون پن

کاربرد دستگاه هیالورون پن

کاربرد دستگاه هیالورون پن

هیالورون پن ( Hyaluron Pen ) یک نوآوری‌ است که اسید هیالورونیک را بدون سوزن یا تزریق سنتی به لایه‌های پوستی و فوقانی پوست تزریق می‌کند.
هیالورون پن روشی ایده‌آل برای مشتریانی است که از سوزن می‌ترسند و از این بابت ناراحت هستند.
این درمان بدون درد کمتر تهاجمی و سریع است و به شما اجازه می‌هد لب ها، خطوط ریز و چین و چروک خود را پر کنید.
از طریق فناوری فشار، قلم از فشاری استفاده می‌کند که باعث می‌شود اسید هیالورونیک به مولکول های Nano Scale تبدیل شود و پرکننده اسید هیالورونیک را از طریق پوست وارد می‌کند.
قطر این جریان 0.17 میلی متر است، که دو برابر از سوزن انسولین کوچکتر است.
مخلوط مورد استفاده در هیالورون پن اسید هیالورونیک است.
از قلم هیالورون می توان برای ایجاد حجم، شکل و رفع عیوب و چین و چروک، لیفت استفاده کرد.

مناطقی که می‌توان با هیالورون پن درمان کرد شامل :

  • لب
  • خطوط بینی
  • خطوط گل ماریوت
  • چین و چروک پیشانی

همچنین این راه برای تقویت لب و یا کم‌کردن چین و چروک ایده‌آل است.
اسید هیالورونیک فقط به لایه پاپیلاری درم می‌رسد و این یک درمان ایمن و بدون خطر انسداد و همچنین بدون نوک تیز برای سوراخ شدن عروق است.

اسید هیالورونیک چیست؟

قند طبیعی موجود در بدن انسان، اسید هیالورونیک مرطوب کننده ترین ماده در جهان است.
عملکرد آن جذب آب و مرطوب نگه داشتن پوست، تو پر و جوان نشان دادن پوست است. از آنجا که بدن انسان اسید هیالورونیک ایجاد می‌کند،
حساسیت به آن غیرممکن است. با افزایش سن، بدن میزان اسید هیالورونیک و فیبرهای کلاژن را کاهش می‌دهد. آنها خشک می‌شوند و نازک می‌شوند،
در نتیجه هیدراتاسیون و خاصیت ارتجاعی آنها از بین می‌رود.  این امر باعث افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک می شود.
با افزودن اسید هیالورونیک به پوست، کلاژن را زنده می‌کنیم و یک اثر شاداب و تازه را ایجاد می‌کنیم.
قابل ذکر است که، اسید هیالورونیک عنصر اصلی ساختاری در بافت همبند است.

هیالورون پن ( Hyaluronic pen )  دسته جدیدی به عنوان رویه است. اگرچه این دستگاه واقعاً ساده است، اما دستگاه در واقع فوق العاده قدرتمندی است. چرا؟ از آنجا که شما می‌توانید از کاربرد‌های زیادی که این دستگاه دارد، استفاده کنید. این روش ترکیبی از روش‌هایی است که تاکنون در مزوتراپی و مواد پرکننده استفاده شده است و روشی کامل امن محسوب می‌شود.

هیالورون پن

همین‌طور که می‌دانید این فناوری چیز جدیدی در خود دستگاه نبود. سال‌ها است که برای تزریق انسولین استفاده می‌شود. با این حال، امروزه از بهار 2018 برای پر کردن چین و چروک و همچنین تزریق مخلوط اسید هیالورونیک به لب استفاده می‌شود. از آن زمان به بعد رشد مداوم در گروه‌های کوچک زیبایی بیشتر شد. پس از معرفی‌های مدل بزرگتر در اوایل پاییز 2018، محبوبیت گسترده‌ای پیدا کرد. نقطه انفجار اوایل زمستان 2018 بود. آکادمی زیبایی Admire یکی از اولین توسعه‌دهندگان هیالورون پن ( Hyaluron Pen ) بود، در پایان سال 2018 بسیاری شروع به دنبال کردن این تکنولوژی جدید کردند. کسانی که فرصت ابتکار ابتدایی خود را از دست دادند اغلب در ابتدا سعی در مبارزه با آن داشتند با این حال، مجبور هستند نسخه خود را در سال 2019 معرفی کنند. این اجتناب ناپذیر است.

استفاده از هیالورون پن

یکی از بهترین چیزها وقتی صحبت از Hyaluron Pen می شود سادگی استفاده از آن است. این یک روش ساده است که اجازه می‌دهد اسید هیالورونیک را به روشی کاملا ایمن در پوست قرار دهید. وقتی صحبت از جنبه های حقوقی می شود ، مطمئناً باید قانون محلی خود را بیابید، با این وجود می توان گفت هزاران نفر در سراسر جهان از int استفاده می کنند. به نوعی این یک مرطوب کننده ساده از لایه فوقانی درم است که به خوبی می تواند فرم و ضخامت لب را تقویت کند. هنوز هم بدیهی است که همه خودشان باید قوانین و مقررات را در موقعیت چشم انداز خاص خود برای ارائه خدمات روشن کنند. همانطور که در سرتاسر این سایت ذکر شده است ، ما در قبال نحوه استفاده از این اطلاعات هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نداریم ، از شما می خواهیم در مورد آن روش درمانی با افسران بهداشت محلی تماس بگیرید.

آیا می‌توان گفت که هیالورون پن بی‌خطر است؟

پاسخ کوتاه به این سوال “نه” است. هیچ دستگاه پرکننده پوستی بدون سوزن وجود ندارد که مجاز به فروش در کانادا باشد. بعلاوه، بهداشت کانادا توصیه کرده است که استفاده از قلم‌های Hyaluron برای مواد پاک کننده پوستی ممکن است خطرات سلامتی را به همراه داشته‌باشد. طبق وب سایت Health Canada’s :

عوارض جانبی هیالورون پن

عوارض بالقوه عبارتند از:

  • واکنش های التهابی پوستی
  • آبسه
  • لک شدن پوست
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]