انواع سنگ گواشا

سنگ گواشا چیست؟

سنگ گواشا یکی از ابزارهایی است که در طب سنتی چینی استفاده می شود. در گذشته، این روشی بود که در سراسر بدن برای رفع مشکلات سلامتی استفاده می‌شد و هدف آن افزایش گردش خون و بهبود سلامت است. سنگ گواشا در واقع تخلیه لنفاوی را افزایش داده، گردش خون را افزایش می‌دهد و استرس ماهیچه‌های شما را از بین برده و آنها را شل می‌کند. ماساژور گواشا فقط به صورت و گردن شما محدود نمی‌شود. این ابزار صورت می‌تواند برای ماساژ سایر قسمت‌های بدن شما نیز استفاده شود. در واقع سنگ گواشا یک ابزار مفید است که می‌تواند به رفاه و سلامتی پوست و عضلات کمک کند و مورد توجه برخی از علاقمندان به مراقبت از پوست قرار می‌گیرد.

 

انواع سنگ گواشا

سنگ گواشا یکی از ابزارهای مراقبت از پوست و زیبایی است. انتخاب نوع سنگ گواشا معمولاً بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی شماست. هر نوع سنگ ممکن است خواص و مزایای خاص خود را داشته باشد که باید با توجه به هدف استفاده انتخاب شود. انواع سنگ گواشا در اشکال مختلف موجود است که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند. در ادامه در مورد انواع سنگ گواشا بر اساس مواد تشکیل دهنده و براساس شکل ظاهری سنگ صحبت خواهیم کرد.

 

سنگ گواشا بر اساس مواد تشکیل دهنده

  •       سنگ گواشا رز کوارتز

سنگ گواشا رز کوارتز برای افرادی که پوست حساس یا تحریک شونده دارند ابزاری ایده آل است. یکی از محبوب ترین مواد برای آرامش صورت در خانه، سنگ کوارتز است که دارای خواص آرامش بخشی است. سنگ گواشا رز کوارتز یک نوع سنگ گواشا است که از کوارتز رز تشکیل شده است. کوارتز رز یک نوع کوارتز است که به دلیل رنگ صورتی یا قرمز رنگ آن شناخته می‌شود. این سنگ گواشا برای ماساژ و مراقبت از پوست استفاده می‌شود و معمولاً دارای خواص آرامش‌بخش و تحریک جریان خون می‌باشد. به طور کلی، سنگ گواشا رز کوارتز به عنوان یک ابزار زیبایی و مراقبت از پوست مورد توجه است و می‌تواند به بهبود جوانی و سلامت پوست کمک کند.

  •       سنگ گواشا جید

 یکی از بهترین مواد سنگ گواشا، یشم است. این سنگ دارای خواص خنک کنندگی طبیعی است و پوست را تسکین می‌دهد. سنگ گواشا جید یک نوع سنگ گواشا است که از ماده‌ی جید ساخته شده است. جید یک سنگ با سطح صاف و سخت با بافت متخلخل است که معمولاً به رنگ‌های آبی، سبز و سفید طبیعی می‌باشد. این سنگ از نظر ظاهری شبیه به مرمر و یا آونیت است و از طرفداران زیادی در زمینه ماساژ و مراقبت از پوست برخوردار است. با استفاده از سنگ گواشا جید، می‌توانید اثرات مثبتی بر روی پوست و عضلات خود داشته باشید.

  •       سنگ گواشا ابسیدین

سنگ گواشا ابسیدین یک نوع سنگ گواشا است که از ابسیدین ساخته شده است. ابسیدین یک نوع سنگ طبیعی است که به طور عمده از کربنات کلسیم تشکیل شده و رنگ آن معمولاً سفید یا طوسی است. سنگ گواشا ابسیدین نیز مانند سایر سنگ‌های گواشا برای ماساژ و مراقبت از پوست استفاده می‌شود. این سنگ معمولاً خواص آرامش‌بخش و تحریک جریان خون را داراست و پوست شما را سالم تر و جوانتر نشان می‌دهد. این نوع محصول برای صورت شما می‌تواند باعث تسکین و آرامش عضلات شود. همچنین بافت عضلانی را در طول زمان ترمیم و تقویت می‌کند.

  •       سنگ گواشا آمیتیست

سنگ گواشا آمیتیست یک نوع سنگ گواشا است که از آمیتیست تشکیل شده است. آمیتیست یک نوع کوارتز با رنگ بنفش متمایل به آبی است. آمتیست گواشا به خنک شدن پوست، از بین بردن منافذ و کاهش التهاب کمک می‌کند. این سنگ گواشا برای ماساژ و مراقبت از پوست استفاده می‌شود و خواص آرامش‌بخش و تحریک جریان خون دارد. استفاده از سنگ گواشا آمیتیست می‌تواند به بهبود جوانی و سلامت پوست کمک کند.

 

سنگ گواشا بر اساس ظاهر آن

 

  •       سنگ گواشا دلفین شکل

سنگ گواشا دلفین شکل یک نوع سنگ گواشا است که شکل و طراحی آن به شکل دلفین است. این سنگ برای ماساژ و مراقبت از پوست استفاده می‌شود و می‌تواند به تسکین تنش عضلانی، افزایش جریان خون، و بهبود ظاهر پوست کمک کند. استفاده از سنگ گواشا دلفین شکل می‌تواند حس خوب آرامش را به شما هدیه دهد و به بهبود سلامتی و جوانی پوست کمک کند. یکی از محبوب ترین انواع سنگ گواشا است که می توان از آن برای ماساژ قسمتهای مختلف بدن مانند شانه‌ها و پشت استفاده کرد. این نوع مناسب برای ماساژ عمیق عضلانی است.

  •       سنگ گواشا S شکل

سنگ گواشا با شکل S یک نوع ابزار ماساژ و مراقبت از پوست است که ظاهری به شکل حرف S دارد. این ابزار برای ماساژ و تحریک نقاط خاص روی صورت یا بدن استفاده می‌شود و می‌تواند باعث کاهش تنش عضلانی شود. همچنین جریان خون را بهبود داده و التهابات را کاهش دهد. استفاده مداوم از سنگ گواشا با شکل S می‌تواند پوستی زیبا و شاداب برای شما به ارمغان بیاورد و احساس آرامش ایجاد کند. این ابزار گردش خون را در صورت، پاها و بازوهای شما افزایش می‌دهد. از لبه کوتاه تر و خمیده برای ماساژ زیر چشم و لبه بلندتر برای سایر قسمت‌های بدن استفاده کنید. کوچکترین لبه برای طب فشاری دور چشم استفاده می‌شود. قسمت فرورفته برای ماساژ چانه، لبها و روی بینی عالی است.

  •       سنگ گواشا ماهی شکل

سنگ گواشا ماهی شکل یک نوع ابزار ماساژ و مراقبت از پوست است که شکلی مشابه یک ماهی دارد. این سنگ برای ماساژ و تحریک نقاط مختلف روی صورت یا بدن استفاده می‌شود و می‌تواند به کاهش تنش عضلانی، بهبود جریان خون و کاهش التهابات کمک کند. استفاده از سنگ گواشا ماهی شکل ممکن است به بهبود سلامتی و ظاهر پوست کمک کند و احساس خوبی ایجاد کند. این ابزار برای ماساژ و آرامش بخشهای کوچکتر بدن مانند بینی، چانه و انگشتان استفاده می‌شود. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]