خرید هیالورون پن

هیالورون پن ها

با پیشرفت زندگی امروزه، این پیشرفت ها در لوازم های ارایشی نیز وارد شد. یکی از این پیشرفت ها چگونگی تزریق ژل به صورت شما است. در گذشته با زدن سوزن های دردناک
به صورت شما ژل زده می شد ولی امروزه با ساخت دستگاهی به نام  هیالورون پن ها این کار آسان شده است. هیالورون پن دستگاهی است که هر کسی که از سوزن می ترسد و
یا به دنبال راهی بدون درد هستند، به دنبال آن هستند. چون این دست بدون هر گونه خونریزی و دردی ژل را بر روس صورت شما وارد می کند.

کاربرد دستگاه هیالورون پن برای پر کردم و پر حجم کردن لب ها و هم چنین از بین بردن چروک های موجود بر روی صورت شما است.فناوری ای که در این دستگاه استفاده شده است
به صورت فشاری است یعنی اسید هیالورونیک به مولوکول ها در سایز نانو تبدیل می کند.یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دستگاه هیالورون پن در برابر سوزن های عادی دارد این است که،
بر خلاف سوزن های عادی که مواد به صورت یکنواخت پخش نمی کند،به دلیل فشاری که از دستگاه به پو ست وارد می شود امکان پخش شدن یک دست مواد وجود دارد.

روش استفاده از هیالورون پن :

البته برای استفاده از هیالورون پن باید به مواردی توجه داشته باشید:

  • اگر باردار هستید باید از استفاده از هیالورون پن خودداری کنید.
  • اگر دچار هرگونه حساسیتی هستید، نباید از این دستگاه استفاده کنید.
  • همراه ماده ای که به صورت شما وارد می شود لیدوکائین که ماده بی حس کننده هست وجود دارد.

به همین دلیل اگر به لیدوکائین حساسیت دارید استفاده از این دستگاه برای شما ممنوع است.
اگر بر روی لب های خود تبخال دارید باید صبر کنید تا کاملا تبخال بهبود یابد و سپس از دستگاه هیالورون پن استفاده کنید .

آیا این روش استفاده دائمی است؟

در جواب این سوال باید بگوییم قطعا خیر.هیالورونیک اسید موجود در این دستگاه، کلاژن ها را تحریک نمی کند به همین دلیل دائمی نمی شود.
البته قابل ذکر است که این دستگاه در بار اول کار خود را نشان نمی دهد و نیاز به تمدید دارد.

عوارض استفاده از هیالورون پن لب

همان طور که استفاده از این روش در صنعت زیبایی جز روندهای جدید محسوب می شود، نمی توان به طور قطعی، عوارض جانبی که به همراه دارد را بیان کرد. زیرا برای پی بردن به عوارض جانبی استفاده از هیالورون پن برای تقویت لب ها باید مدت زمان طولانی از روی ان بگذرد. تا بتوان نتایج حاصل از این روش رو به طور دقیق مورد بررسی قرار داد. این روش هم مثل دگیر روش های زیبایی امکان دارد با اشتباهاتی همراه باشد و عوارض جانبی رو به دنبال خود داشته باشد. اما با این حال، هنوز هم در مقایسه با روش های تزریقی، کم خطر ترین می باشد.

قبل از خرید دستگاه هیالورون پن بدانیم :

مواردی مهمی که باید قبل از استفاده از هیالورون پن بدانید:

  • کارتریجی که برای این دستگاه استفاده می کنید باید یک بار مصرف باشد .
  • از ژلی که برای صورت قرار است استفاده شود باید مطمئن باشد.
  • در صورت اشتباه بودن ژل انتخابی، باعث آسیب رساندن به پوست و لب های شما می شود.
  • باید قبل از این که از این دستگاه استفاده کنید، به طور کامل انجام این کار را آموزش دیده باشید و یا به مراکز معتبری که در انجاتم این کار بسیار دقیق و حرفه ای هستند مراجعه کنید.
  • البته که هر گونه عملیاتی که بر روی صورت به جهت جوانسازی انجام می شود، بی خطر نیست فقط میتوان با نحوه برخورد و رعایت اصول میزان خطر و عوارض را کم کنید.

این دستگاه هم مانند دارو های مسکن و یا آرام بخش هستند. چون این دستگاه چروک موجود بر روی صورت شما را حل می کند. و باید بعد از مدتی آن را تمدید کنید یعنی باید گفت این دستگاه بهبود دهنده نیست. بلکه مشکلات پوستی شما را برای مدتی از جلو چشم ها از بین می برد.

تفاوت این دستگاه با بوتاکس

این دستگاه با بوتاکس کردن بسیار فرق دارد. زمانی که شما بوتاکس می کنید برای مدت کوتاهی عصب های قسمت مورد نظر را بی حس و قطع می کنید. به همین دلیل حرکت آن قسمت از صورت را محدود می کنید.ولی در این دستگاه این گونه نیست.این دستگاه به عنوان یک پر کننده محسوب می شود که دارای ویکسوزیته بسیار کم و پایین می باشد.هم چنین الاستیسیته پایینی در این دستگاه استفاده می شود.

تاریخچه هیالورون پن

از بهار ۲۰۱۸ از این وسیله برای پر کردن چین و چروک و همینطور تزریق مخلوط اسید هیالورونیک به داخل لب ها استفاده می شود. از آن پس، استفاده از این وسیله بطور پیوسته در گروه های زیبایی کوچک افزایش یافته است. پس از معرفی گسترده آن در اوایل پاییز ۲۰۱۸، محبوبیت بیشتری پیدا کرد. نقطه عطف آن در اوایل زمستان ۲۰۱۸ بود.

مزیت هیالورون پن نسبت به سوزن

حال پس از این که راجع به بهترین دستگاه هیالورون پن اطلاعاتی کافی به دست آوردید، میبایست در مورد خرید ان هم اطلاعات کافی داشته باشید.
برای خرید دستگاه هیالورون پن نکات مهمی هستند که باید توجه داشته باشید:

یکی از مهم ترین مسائل برای خرید این دستگاه، هیالورون پن قیمت ان است. در ایران ابتدا تنها یک مدل از این دستگاه وجود داشت. اما حالا پس از گذشت 1 سال،
مدل های مختلفی از این دستگاه وارد شد. شروع قیمت دستگاه هیالورون پن از یک میلیون و هشتصد هزار تومان شروع شده و به چهار میلیون تومان می رسد.
این دستگاه ها از لحاظ ظاهری با هم متفاوت است. آن ها در ضامن و سرعت شلیک مواد به درون پوست شما با یگدیگر تفاوت دارند.

نحوه عملکرد

این ابزار با کارکرد منحصر بفرد خود ژل هیالورونیک اسید را با فشار زیاد هوا به ذره های بسیار ریز و کوچک تبدیل می کند و مواد با فشار زیادی به پوست وارد می شود. به همین دلیل در این روش احتمال وجود خطای انسانی وجود ندارد. در تزریق با این دستگاه خونریزی ، کبودی و درد به کمترین حد خود می رسد و احتمال پاره شدن عروق خونی و تزریق نادرست به اپیدرم پوست رخ نمی دهد.

در تزریق با سوزن احتمال تزریق ناهمگون و نامتقارن ژل در پوست زیاد می باشد. که سبب گلوله شدن مواد در زیر پوست می شود اما در این روش احتمال ایجاد خطای انسانی وجود ندارد. و ژل به گونه ای همسان و یکدست در زیر پوست رسوب کرد و فرم لب ها کج و نامتقارن نمی شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]