یخچال مراقبت پوستی

آنچه در مورد یخچال مراقبت پوستی باید بدانید

 یخچال مراقبت پوستی یک وسیله کوچک و قابل حمل است که به طور اصولی برای نگهداری محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند کرم‌ها، سرم‌ها، ماسک‌های صورت، عطرها و آرایش‌های مایع به کار می‌رود. این یخچال‌ها معمولاً دارای ابعاد کوچکی هستند و به راحتی بر روی میز آرایش قرار می‌گیرند. لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که این محصولات همگی شبیه هم نیستند، هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما اکثرا کاربردهای یکسانی دارند. بنابراین لازم است پیش از خرید یخچال مراقبت پوستی، نکات مرتبط با انتخاب و خرید درست را در مورد این محصول بدانید. اگر قصد خرید مینی یخچال آرایشی را دارید می‌توانید از سایت نیلوطب با گارانتی و بهترین قیمت خریداری کنید.

 

نحوه استفاده از یخچال مراقبت پوستی

برای اینکه به این پاسخ برسید که چگونه می‌توانید از یک مینی یخچال آرایشی در محیط کار خود استفاده کنید، لازم است ابتدا بدانید که چه چیزهایی باید و چه چیزهایی نباید داخل مینی یخچال آرایشی قرار بگیرند. بیشتر محصولاتی که برای مراقبت از پوست و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند، لازم است در مکانی خنک و تاریک نگهداری شوند. یخچال‌های مینی آرایشی بازه دمایی و فضای مناسبی برای نگهداری این دسته از محصولات مراقبتی و آرایشی را دارند.

چه چیزهایی را در یخچال مراقبت پوستی قرار دهیم؟

به طور کلی شما می‌توانید تمام محصولات مراقبت از پوست شامل سرم‌ها، ماسک‌های ورقه‌ای و ابزارهای مراقبت از پوست را در مینی یخچال آرایشی نگهداری کنید. اما متخصصین پوست توصیه‌هایی درمورد نگهداری از چنین محصولاتی در مینی یخچال آرایشی دارند.

  •   برای نگهداری بطری‌های گرما دیده مناسب نیست

با وجود اینکه مینی یخچال آرایشی برای نگهداری و حفظ کیفیت محصولات مراقبت از پوست و آرایش پوست طراحی شده اما برای نگهداری از بطری‌های گرما دیده اصلاً مناسب نیست. بهتر است از نگهداری چنین بطری‌ها و ظرف‌هایی که در برابر دمای گرم‌تر قرار داشتند، صرف نظر کنید. محصولات موجود در بطری‌ها و ظرف‌های رنگی معمولاً در برابر گرما ایمن هستند. اغلب از چنین بطری‌ها و ظرف‌هایی برای نگهداری از سرم‌های ویتامین C استفاده می‌شود. بنابراین لزومی بر نگهداری از آن‌ها در مینی یخچال آرایشی نیست.

  •   برخی از محصولات حاوی ویتامین C

برخی از محصولات حاوی ویتامین C، برای حفظ خاصیت ترکیبات درمانی و مراقبتی در بطری‌های رنگی نگهداری می‌شوند و راه ورود و تماس مستقیم نور با آن‌ها مسدود می‌شود. در صورتی که بطری محصولات شما رنگی نیستند، می‌توانید از آن‌ها در یخچال آرایشی نگهداری کنید.

  •   نگهداری از ابزار ماساژ صورت در مینی یخچال آرایشی

ابزارهای ماساژ صورت مانند درمارولر، جیدرولر، آیس گلوب و سنگ گواشا قابل نگهداری در مینی یخچال آرایشی هستند. قرار دادن این ابزار پیش از استفاده روی پوست موجب افزایش اثر تسکین دهنده آن‌ها می‌شود. زمانی که جیدرولر و گواشا را پیش از استفاده در یخچال مراقبت پوستی قرار می‌دهید، خنک شده و بهتر پف و قرمزی پوست را برطرف می‌کنند.

  •   نگهداری از ماسک چشم، آیس گلوب و حوله

دیگر محصولات و ابزار مراقبت از پوست که می‌توان در مینی یخچال آرایشی نگهداری کرد، ماسک‌های چشم، گوی یخی و حوله‌ها هستند. قرار دادن این ابزار پیش از ماساژ پوست داخل مینی یخچال آرایشی موجب خنک شدنشان و بهبود تجربه شما از ماساژ پوست صورت و بدن می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]