کارتریج هیالورون پن

قلم Hyaluron (کارتریج هیالورون پن) ابزار مراقبت از پوست نسبتاً ساده ای است که با یک فشار به مقدار مناسب، امکان پرتاب مخلوط اسید هیالورونیک به پوست انسان را ایجاد می کند.
هیالورون پن وسیله ای است برای انتقال یک مایع جهت درمان و مقابله با ضد پیری و زیبایی به پوست انسان به کار می‌رود، از قلم هیالورون برای تزریق ژل استفاده می‌شود تا فرورفتگی خطوط ریز اطراف چشم یا خط خنده یا هر جای دیگری از پوست را پوشش دهد.

هیالورون پن
هیالورون پن

برای کار قلم Hyaluron یا همان هیالورون پن کافی است یک فشار کم بر روی بافت پوست بدن آورد تا ژل اسید هیالورونیک را بدون استفاده از سوزن به لایه پوستی وارد کند.
در قلم هیالورون برای کار کارتریج قرار دارد. منظور از کارتریج هیالورون پن یکسری سوزن بسیار ریز از جنس تیتانیوم است که در کنار یکدیگر قرار دارند و برای زیبایی و درمان استفاده می‌شوند.
سری این کارتریج ها به شکل تی (T)‌ انگلیسی و یا پیچی به قلم هیالورون وصل می‌شود. کارتریج ها در سایز های 3-5-7-9-12-24-36-42 هستند . این عدد، تعداد سوزن ها هستند که نانو سایزند.
بر اساس محلی از پوست که کارتریج هیالورون پن استفاده می‌شود و کاربرد آن این سوزن ها متغیر هستند.

کارتریج میکرونیدلینگ 36 بسته 5 عددی

 ویژگی های کارتریج هیالورون پن

کارتریج هیالورون پن در اطرافش دارای محافظی است که از جنس واشر ارتجاعی بسیار خاص ساخته شده است .
دلیل استفاده از این محافظ در قلم دکتر پن، جلوگیری از نفوذ خون و هر مایعی از هندپیس به داخل ان است.
این امر بسیار به بهداشت و ایمن بودن این وسیله کمک می‌کند. از بیماری های ساده تا ویروسی مانند ایدز و هپاتیت.
قبل از انجام هر کاری حتما به وجود این واشر ارتجاعی دقت کنید. جهت خرید قلم Hyaluron با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با نیلوطب در تماس باشید.
ایم محصول بصورت یکبار مصرف ساخته شده‌اند تا در بهداشت فردی بکوشند و روشی مطمئن و ایمن جهت جوانسازی و زیبایی پوست به حساب آید.

هنگامی که ژل را توسط سرنگ مخصوص دستگاه هیالورون پن، به لب و پوست تزریق می کنید مواد تزریق، در زیر پوست یکسان و یکنواخت پخش می شود و باعث گلوله گلوله شدن مواد در زیر پوست نمی شود همچنین از این دستگاه می توانید به عنوان یک محصول جهت لیفتینگ پوست، استفاده کنید سوزن دستگاه هیالورون پن، برای انواع پوست مناسب می باشد و هیچ عوارضی برای پوست های حساس ندارد.

 

کارتریج میکرونیدلینگ
کارتریج دکتر پن

کاربرد هر کارتریج قلم هیا لورون دکتر پن :

کارتریج هیالورون پن 9:
درمان چین و چروک پوست ، درمان آکنه و جای جوش ،‌ بستن منافذ باز پوست ، رفع افتادگی پوست.

کارتریج هیالورون پن 12:
درمان فرو رفتگی های پوست ، رفع جای جوش و آکنه ، روشن کردن و سفید کردن پوست ، جوانسازی پوست.

کارتریج هیالورون پن 36:
رفع لک‌های پوست ، تحریک کلاژن سازی، رفع جای جوش و آکنه، درمان منافذ باز پوست ،جوانسازی صورت.

کارتریج هیالورون پن 42:
درمان منافذ باز پوست، رفع افتادگی پوست، جوانسازی،درمان چین و چروک پوست.

روش درمانی هیالورون پن روشی مقرون به صرفه و اقتصادی است که مواد مصرفی در این روش نیز از لحاظ مالی دارای قیمتی مناسب و متعادل هستند.
این روش تا بحال در کشور بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و افراد می توانند با اطمینان بالا به کلینیک های زیبایی جهت استفاده از این روش مراجعه کنند.
این روش دارای محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان است و سطح رضایت از این روش و دستگاه میزان بالایی را داراست.

استفاده از این روش مانند سایر روش های درمانی و جوانسازی پوست نیازمند رعایت برخی موارد و نکات بهداشتی است. قبل از استفاده از این روش حتما پوست خود را با شوینده های ملایم تمیز کنید. از استریل بودن قلم دستگاه اطمینان حاصل یابید. برای انجام این روش به کلینیک های معتبر و بهداشتی مراجعه نموده و از بهداشتی بودن محیط اطمینان حاصل کنید.
فردی که توسط این دستگاه عمل جوانسازی و حجم دهی را بر روی پوست شما انجام می دهد باید آموزش لازم در مورد نحوه کار با دستگاه و عملکرد آن را دیده باشد پس حتما در مورد این موضوع دقت کامل داشته باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]