پیلینگ صورت با تیغ کمدون

پیلینگ صورت با تیغ کمدون:

حتما شما هم از دیدن انواع جوش، آکنه و بخصوص لک های پس از بهبود این مشکلات پوستی بسیار احساس بدی دارید. پیلینگ صورت با تیغ کمدون بدون زخم و خونریزی جوش هارا از بین می برد. برای اینکه شفافیت و سلامت پوستتان را حفظ کنید از چه روش هایی استفاده می کنید؟ انواع جوش خواه ناخواه گاهی خود را روی پوستمان نشان می دهند.در مواقعی که پوست مستعد جوش و کمدون است لایه برداری توصیه می شود.

اما اینکه از کدام روش لایه برداری استفاده کنیم هم اهمیت دارد. اگر نمی خواهید بعد از تخلیه کمدون ها و حذف جوش ها از روی صورت پوستتان از زیبایی اش کاسته شود. بهتر است پیش از انجام لایه برداری صورت به روش انجام آن و ابزار مورد استفاده در آن نیز توجه داشته باشید.

پیلینگ صورت با تیغ کمدون:

پیلینگ صورت با تیغ کمدون یکی از روش های موثر در ازبین بردن انواع جوش و مراقبت از پوست بویژه کمدون است
در این مقاله همراه ما باشید تا با کاربردهای این ابزار به ظاهر ساده آشنا شوید:

تعریفی از پیلینگ صورت:

در ابتدا خوب است بدانید که پیلینگ همان لایه برداریست اما به صورت سطحی و با روش های متفاوت، شیمیایی، مواد طبیعی و یا ابزاری که تیغ کمدون یکی از ابزارهای انجام پیلینگ صورت بشمار می رود. شما با استفاده از روش پیلینگ صورت با تیغ کمدون می توانید از شر کمدون ها همان جوش های سر باز
که از چربی و ملانین اشباع شده اند خلاص شوید و وضعیت پوستتان را بهبود ببخشید.
در ادامه بیشتر از کاربردهای تیغ کمدون در پیلینگ صورت خواهیم گفت:

پیلینگ صورت با تیغ کمدون و رفع جوش های سرسیاه:

از جمله کاربردهای فوق العاده تیغ کمدون حذف و تخلیه موثر جوش های سرسیاه است. بسیاری از جوش های سرسیاه حاوی موهای زیر پوستی نیز هستند. که خارج کردن آن ها با تیغ کمدون از بروز التهاب و عفونت در محل جوش جلوگیری می کند.
تیغ های کمدون همگی از جنس استیل هستند و هیچگونه خطری برای پوست به لحاظ عفونی ایجاد نمی کنند. این وسیله بصورت یک قلم دو سر است که از سری نوک تیز آن برای ایجاد خراش روی جوش و کمدون و از سری دیگر آن برای فشار وارد کردن و تخلیه کمدون و جوش سرسیاه استفاده می کنیم. اگر موهای زیر پوستی داشته باشید می توانید با استفاده از سری نوک تیز به راحتی آن ها را خارج کنید.

خارج کردن شایع ترین کمدون در روی پوست:

یکی از فواید استفاده از تیغ کمدون این است. که پس از بهبود پوست هیچگونه لکه و جای زخمی روی پوست باقی نمی ماند. مشکلی شایع که معمولا پس از تخلیه انواع کمدون ها و بخصوص جوش های سرسیاه بوجود می آید. یکی از عوارض بروز جوش های سرسیاه و یا کمدون تیره شدن پوست و کاسته شدن از زیبایی و جوانی صورت است.
چرا که کمدون ها کاملا سرباز هستند و چون چربی انباشته شده در این منافذ با هوا در تماس هستند اکسید و تیره می شوند. بنابراین پوست شفافیت خود را به تدریج از دست می دهد و بسیار چرب می شود.

خارج کردن جوش های سرسفید بدون جای زخم:

یکی از مشکلات بعد از تخلیه جوش های سرسفید لکه ای است که پس از بهبود پوست برجای می ماند. چرا که جوش های سرسفید سربسته هستند و برای حذفشان باید پوست را خراش بدهیم.
اما با استفاده از تیغ های کمدون و پیلینگ صورت با این وسیله دیگر نیازی نیست نگران لکه های پوستی باشید. سری نوک تیز تیغ کمدون این امکان را به شما می دهد که دقیقا روی جوش سرسفید را باز کنید. و با کمترین جراحت چربی و چرک داخل آن را تخلیه کنید و پس از بهبود نیز روی پوست خبری از جای جوش نباشد.

انواع کمدون که می توانید با پیلینگ درمان کنید:

کمدون های ذره بینی: این کمدون ها با چشم غیر مسلح مشاهده نمی شوند اما چون تعدادشان زیاد است. ظاهر پوست را تغییر می دهند شما می توانید با استفاده از تیغ کمدون این جوش را بدون ایجاد زخم از روی پوست حذف کنید.
کمدون ها بسته: کمدون های بسته همان جوش های سرسفید هستند. سطح آن ها بسته است و برای کاهش لکه های ناشی از آن بهتر است برای تخلیه از تیغ کمدون استفاده کنید.
کمدون های باز: کمدون های باز شامل جوش های سرسیاه، جوش های اشباع شده. و از چربی پوست و جوش های حاوی موی زیر پوستی هستند.

فاکتور های دیگر جوش های کومدونال

  1. اسیب دیدن فولیکول های مو به دلیل شستشو شدید، کندن مو، ترکاندن کومدونال
  2. برخورد با مواد ارایشی، و پمتد های روغنی
  3. استفاده از مرطوب کننده نا مناسب
  4. مصرف غذا های چرب و شیرین
  5. لایه بردار های شیمیایی یا لیزر
  6. مصرف لبنیات
  7. رطوبت هوا

چرا باید هنگام استفاده از تیغ کمدون احتیاط کزد؟

  1.  اگر جوش یا همان آکنه هنوز ملتهب باشد و نرسیده باشد ممکن است قداری درد و فشار را احساس کنید. به همین دلیل مطمئن باشید که آکنه رسیده است،سپس از این وسیله استفاده کنید.  استفاده از آن در شرایط اکستراکتور، باعث می شود که وضعیت بدتر شود.
  2. سرخی صورت: هنگامی که از ابزار اکستراکتور استفاده می کنید باید به پوست فشار وارد کنید. به همین دلیل، پس از هر بار استفاده صورتتان سرخ شده که پس از مدت کوتاهی برطرف می شود.
  3. باقی ماندن جای زخم: اگر ابزار ها قبل از استفاده ضدعفونی نشده باشند یا توسط باکتریه ای پوست آلوده شوند، امکان دارد باعث چنین مشکلاتی شوند. لطفا از روغن اسطوخودوس یا درخت چای استفاده کنید. که علائم و التهابات فروکش کند.

عوارض پیلینگ صورت

پیلینگ صورت عوارض بسیار محدودی دارد و همه عوارض ان در خارش و کمی سوزش خلاصه می شود. با احساس درد می توانید از پزشک خود تقاضا کنید دارو  تجویز کند. بعد از پیلینپ برای عوارض کمتر باید از ضد افتاب استفاده کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]