دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین

دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین

دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین: لودگی ها، عوارض داروها، تغذیه بد و بیماری های پوستی همگی با هم دلیلی می شوند تا همواره بزرگترین عضو بدن ما یعنی پوست با مشکلاتی درگیر باشد. لکه های پوستی، آکنه، اگزما، جوش، چین و چروک، زخم های ماندگار و… از جمله بیماری های پوستی هستند که خیلی ها در طول زندگی خود آن ها را تجربه می کنند. اما نباید نسبت به درمان این مشکلات پوستی بی تفاوت بود و زیبایی پوست را به راحتی از دست داد. دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین نسل جدید یکی از روش های درمانی نوینی است که می تواند در خیلی از موارد یاد شده به ما و پوستمان کمک کند.

دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین نسل دوم

این محصول سری جدید و در واقع نسل دوم دستگاه های هیدروفشیال محسوب می شود. و به طبع قابلیت های بیشتری دارد و تحت درمان قرار دادن پوست با آن به مراتب نتیجه بهتری خواهد داشت. نسل دوم دستگاه های هیدروفشیال مناسب استفاده در مراکز درمانی تخصصی و کلینیک های زیبایی است و با طراحی زیبا و ویژگی های منحصربفرد خود خیلی زود توانسته اند جای دستگاه های پیشین را بگیرند. این دستگاه کاربردی و جدید 8 دستگاه کاربردی را در خود دارد و می تواند برای درمان و بهبود بسیاری از مشکلات پوستی مفید واقع شود:

کاربرد  دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین

  • میکرو جریان زیستی.
  • اکسیژن رسانی به پوست.
  • تحریک پوست به کلاژنسازی.
  • درما اف پوست.
  • ماسک ال ای دی.
  • فرم دهی پوست.
  • میکرودرم پوست.
  • چکش سرد.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه هیدروفشیال موتور سنگین:

در قسمت جلوی دستگاه سه مخزن وجود دارد
بنام مخازن A,B,C

  • مخزن اول:مایع مخصوص پاکسازی قرار دارد.
  • مخزن دوم:مایع مخصوص مرطوب کردن پوست
  • مخزن سوم:مایعی مخصوص جهت پاکسازی لوله های داخلی موجود در دستگاه

هندپیس هیدروفشیال میکرو جریان زیستی

اگر حساس باشید و مرتبا پوستتان را مورد بررسی قرار دهید حتما در طول سال ها متوجه تغییرات پوست و بوجود آمدن خطوط ریز و درشت روی پوستتان می شوید. در بیشتر موارد می توانیم از انواع روش های تهاجمی و غیر تهاجمی برای بهبود بخشیدن این خطوط استفاده کنیم. اما خب تاثیر ماندگار ندارند. قابلیت میکرو جریان زیستی دستگاه هیدروفشیال 8 کاره این ویژگی را دارد که خیلی موثرتر از دیگر روش های زیبایی و درمانی پوست خطوط ریز را ازبین ببرد. خطوط ریز را باز می کند و از پیشرفت چین و چروک و بزرگ تر شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

  • اگر خطوط ریز دور چشمی دارید دسته میکرو زیستی دستگاه هیدروفشیال 8 کاره آن ها را درمان می کند.
  • درضمن اینن دسته دستگاه هیدروفشیال خاصیت نرم کنندگی و سفت کنندگی پوست را هم دارد.

هندپیس هیدروفشیال اکسیژن رسانی به پوست

دستگاه اسپری ایربراش هیدروفشیال 8 کاره سلول های پوستتان را جوانسازی و زنده می کند. به دلایل متفاوت سلول های پوستی در معرض آلودگی و بیماری ها قرار دارند به همین علت ممکن است پوست شادابی و طراوت خود را از دست بدهد چون سلول های پوست آسیب دیده اند و اکسیژن کافی را دریافت نمی کنند. دستگاه اسپری ایربراش علاوه بر آبرسانی و مرطوب کردن پوست سلول های پوست را اکسیژنه می کند و باعث جوانسازی پوستتان می شود. در واقع با استفاده از دسته اسپری اکسیژنه گرد و غبار از روی پوستتان پاک شده و مواد شیمیایی که به مرور زمان در منافذ پوست نفوذ کرده اند خارج می شوند.

هندپیس هیدروفشیال درما اف

چین و چروک های بزرگ را می توانید با استفاده از دسته درما اف خرید دستگاه هیدروفشیال 8 کاره درمان کنید. جلوی پیری را نمی توانید بگیرید اما این دستگاه می تواند جلوی بروز چین و چروک ها را بگیرید. درما اف سلول های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی می کند و سلول های مرده را حذف می کند. جالب است بدانید بعد از استفاده روش درمانی درما اف پوستتان بسیار روشن تر و شفاف تر می شود. بی دلیل نیست، چرا که همانطور که اشاره کردیم سلول های مرده پوستتان ازبین می روند و پوستتان فوق العاده شاداب می شود.

هندپیس هیدروفشیال تحریک پوست به کلاژنسازی

کلاژن ها هستند که سبب زیبا، جوان و جذاب دیده شدن پوست می شوند. هر چقدر سن افزایش پیدا کند سرعت کلاژنسازی در پوست نیز کمتر و در نهایت متوقف می شود. هنگامی که کلاژنسازی متوقف شود پوستتان به سوی پیری و افتادگی می رود، حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک های بزرگ بوجود می آیند. دستگاه هیدروفشیال 8 کاره با تحریک سلول های پوست به کلاژنسازی پیری پوستتان را متوقف می کند و با درمان به موقع و منظم جوانی به پوستتان برمیگردد.

هندپیس هیدروفشیال اولتراسونیک

این دسته با اعمال 1 الی 3 میلیون شک در ثانیه به پوستتان فواید بی نظیری برای پوستتان خواهد داشت:

  • جریان گردش خون را در پوستتان بهبود می بخشد.
  • چین و چروک های پوستتان را کم می کند.
  • چاقی غیر طبیعی پوستتان را ازبین میبرد.
  • سرعت جذب سرم ها و داروهای پوست را بیشتر می کند.

هندپیس هیدروفشیال آر اف

با استفاده از این دسته حرارت و گرما به سلول های پوستی وارد می شود. سلول ها با دریافت گرما تحریک به کلاژنسازی می شوند، گردش خون در پوست افزایش پیدا می کند،
پوستتان سفت و جوان می شود و جالبتر اینکه هنگام استفاده از دسته آر اف شما اصلا احساس درد ندارید چرا که سطح پوستتان را خنک می کند.

هندپیس هیدروفشیال ماسک ال ای دی

ماسک ال ای دی یا نور درمانی یکی از خصوصیات ویژه دستگاه هیدروفشیال 8 کاره است. جوانسازی و زیبایی پوستتان را می توانید با استفاده از ماسک ال ای دی قیمت دستگاه
هیدروفشیال 8 کاره برگردانید. این ماسک در 7 رنگ متفاوت با خاصیت ها و فواید فوق العاده می تواند نیاز پوستتان را برطرف کند.

هندپیس هیدروفشیال چکش سرد

یک راه حل تضمینی برای کسانی که پوستشان منافذ باز دارد استفاده از دسته چکش سرد دستگاه هیدروفشیال 8 کاره است.
علاوه بر بستن و پاکسازی منافذ باز پوست می توانید با استفاده از دسته چکش سرد از شر لکه های پوستی نیز خلاص شوید، البته فواید دیگر آن را هم نباید از یاد برد:

  • کاهش تیرگی دور چشم.
  • کاهش التهابات پوستی.
  • حذف لکه های قرمز پوست که در اثر آفتاب سوختگی ایجاد می شوند.
  • کاهش واریس و درد ناشی از آن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]