میکرونیدلینگ مدل کارتریج

میکرونیدلینگ کارتریج 12

کارتریج میکرونیدلینگ از محبوب ترین درماتراپی پوست است که در مطب ها و سالن ها کاربرد زیادی دارد. در این تجهیزات مراقبت از پوست از کارتریج استفاده می‌شود که سایز های مختلفی دارد. در این دستگاه  با کارتریج تکنولوژی جدیدی به کار رفته است به طوری که می توانید سرعت لرزش و طول سوزن را کنترل کنید. این موضوع باعث می‌شود که با استفاده از این دستگاه میکرونیدلینگ در تمام بخش های پوست به نتایج بهینه دست پیدا کنید. کاربرد کارتریج ۱۲ بیشتر در ترمیم حفره جوش های آکنه، رفع آکنه، حذف علامت های کشیدگی و چروک پوست است.

میکرونیدلینگ مدل کارتریج 12 بسته 5 عددی
میکرونیدلینگ مدل کارتریج

این دستگاه باعث جوانسازی پوست شما می‌شود به این صورت که باعث ترمیم و احیای رنگ چهره می‌شود. همچنین در کاهش افتادگی پوست، لکه های پیری، اسکار (از جمله اسکارهای آکنه)، منافذ بزرگ پوست تاثیر بسیاری دارد. با کاهش چروک های عمیق و ریز پوستی باعث بازیابی جوانی و زیبایی طبیعی پوست شما می‌شود. میکرونیدلینگ مدل کارتریج 12 به کاهش سلولیت و علامت های کشیدگی پوست کمک می‌کند.

ویژگی های کارتریج 12

سوزن های این سری درمارولر میکرونیدلینگ استیل و ضد زنگ هستند. همچنین دارای قدرت نفوذ بالا. این سوزن ها براحتی وارد لایه رویی پوست می شود. و قابلیت تنظیم نفوذ پذیری پوست را دارد. سرعت سوزن های درماپن نسبت به درمارولر خیلی بیشتر است. هرچه طول سوزن ها بیشتر باشد عمق نفوذ ان هم بیشتر خواهد شد. از این سوزن ها فقط یکبار می توان استفاده کرد.  از این سری برای تمام عارضه های پوستی می توان استفاد کرد. این سری نسبت به دیگر التهاب، درد و سوزش کمتری دارد.

مزیت های استفاده از سری میکرونیدلینگ 12

سری میکرونیدلینگ 12 سر مزیت های بسیاری داشته و برای تمامی عارضه های پوستی قابل استفاده می باشد. اما با توجه به تاثیری که دارند از سری میکرونیدلینگ 12 سر برای رفع فرورفتگی های پوستی که حاصل از جای جوش می باشد، رفع اکنه و رفع کشیدگی های پوست و چروک های پوست استفاده می شود.

یکی دیگر از مزیت هایی که سوراخ های ایجاد شده توسط این سوزن ها بر روی پوست دارند جذب بهتر مواد مغذی، تاثیر گذاری بیشتر محلول ها، کرم ها و پودرهای درمانی می باشد.
استفاده از سری میکرونیدلینگ 12 سر عوارض جانبی کمتری در مقایسه با روش هایی چون لیزر و میکرو ابریژن و پیلینگ شیمیایی داشته و در مقایسه با این روش ها درد، سوزش،  قرمزی و التهاب کمتری دارد. هزینه ی درمان با سری میکرونیدلینگ 12 سر در مقایسه با روش های دیگر کمتر بوده ولی تاثیر این روش برابر و یا بیشتر از روش های دیگر می باشد.

کارکرد اصلی سوزن های میکرونیدلینگ :

  • کارتریج 9: ترمیم حفره خال گوشتی، رفع آکنه، حذف علامت های کشیدگی و چروک.
  • کارتریج 12: ترمیم حفره جوشهای آکنه، رفع آکنه، حذف علامت های کشیدگی و چروک.
  • کارتریج 36: سفیدسازی، آبرسانی، حذف لکه، جوان سازی پوست، کاستن از اندازه منافذ.
  • کارتریج 42: کارتریج میکرونیدلینگ 42 حذف لکه، ترمیم حفره جوش های آکنه، جوان سازی پوست، کاستن از اندازه منافذ.
  • کارتریج نانو: ورود بی درد مواد مغذی، سفیدسازی پوست، حذف لکه، جوان سازی پوست.
  • کارتریج نانو سیلیکون: عمل بدون درد، ورود مواد مغذی، ترمیم حفره، روشن سازی رنگ پوست، بازیابی فعالیت پوست.

نکات مهم درباره میکرونیدلینگ کارتریج 12

بهترین دستگاه و تاثیر گذار ترین دستگاه برای انجام عمل کلاژن سازی و جوانسازی دستگاه میکرونیدلینگ می باشد. که با اسیب رساندن به اپیدرم پوست صورت و تحریک آن شما را به خواسته تان می رساند. اما پیش از خرید کارتریج 12 سوزنه باید در مورد صحت و سلامت آن ها اطمینان داشته باشید. زیرا هر گونه نقصی چه در کارتریج، چه در دستگاه میکرونیدلینگ باعث ایجاد آسیب هایی به پوست صورت شما می شود. اصل نبودن کارتریج 12 سوزنه می تواند با وارد شدن به پوست شما مشکلات جبران نا پذیری را ایجاد کند. و یک نکته بسیار مهم این است که هر کارتریج برای یک فرد و یک الی دو بار قابل استفاده می باشد. دستگاه میکرونیدلینگ دو نوع مختلف دارد که یک نوع آن درمارولر میکرونیدلینگ می باشد.

کارتریج 12 میکرونیدلینگ چه کاربرد هایی دارد؟

  • این کارتریج برای اطراف چشم و روی تیغه بینی گزینه مناسبی می باشد.
  • این کارتریج برای مشکلات شدید پوستی و برای دیگر نواحی بدن، مناسب است.
  • در صورتی که پوست صورت جای جوش و زخم عمیق داشته باشد و یا قسمتی از بدن جای بخیه یا اسکار، انتخاب سوزن ۱۲ گزینه مناسبی می باشد. زیرا فاصله بین سوزن‌ها زیاد است و بهتر در پوست فرو می‌رود.

البته ناگفته نماند که برای انتخاب سوزن ها باید از پزشک و یا متخصص کمک بگیرید. که با توجه به نوع پوست و عارضه پوستی کارتریج مناسب پوست شما را انتخاب کند.

هزینه درمان با میکرونیدلینگ کارتریج 12

با توجه به نوع عارضه پوستی که دارید، ناحیه درمان، تعداد جلسات و زمان مورد نیاز برای درمان می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. اما به طور کلی با توجه به عملکرد سریع و موثر این روش از لحاظ اقتصادی منطقی می باشد  و می تواند شما را به زیبایی، سلامت و جوانی پوست دلخواهتان برساند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]