میکرونیدلینگ دکتر پن A6

میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

یکی از روش‌های بسیار کارآمد جهت مراقبت از پوست،‌ میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 می باشد. زیرا این روش منافذ بسیار ریزی روی پوست ایجاد میکند و این امر باعث کلاژن سازی می شود. این روش کمک بسیاری به لیفت صورت و شفافیت پوست می کند و در نتیجه باعث عمل جوانسازی پوست می شود. اگر از مشکلات پوستی مانند آکنه، جای جوش، اسکار و لکه ها و تیرگی های پوستی نیز رنج می برید می توانید با اسنفاده از این ماساژور به بهبود پوستی دست یابید. درماپن مدل Ultima A6 مارک Dr.Pen بصورت وایرلس  است. که در مدل 2016 امکان استفاده از باتری قابل شارژ و کابل بصورت مجزا فراهم است.

"میکرونیدلینگ

در این پکیج میکرونیدلینگ دکتر پن دو عدد کارتریج دوازده سوزنی وجود دارد. از امتیازات این دستگاه قابلیت اتوکلاو است.
همچنین امکان تغییر سرعت به پنج سرعت مختلف را دارد که با یک کلیک ساده می‌توانید سرعت را تغییر دهید.
عمق نفوذ نیدل ها از 0.25 تا 2.5 با دقت 0.25 از دیگر امتیازات این مدل هستند.
سوزن های نانو با حداقل میزان درد و سرعت درمان بالاتر به پیشرفت جوانسازی پوست کمک می‌کند.

مزایای استفاده از میکرونیدلینگ چیست؟

طبیعی بودن فرآیند روش میکرونیدلینگ یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن می باشد. بدین معنی که از فرآیند ترمیم طبیعی خود بدن جهت درمان عملکرد و ساختار پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش برخلاف بسیاری از روش‌های درمانی دیگر ، لایه اپیدرم پوست بهیچ وجه تخریب نمی شود  و تنها بازسازی و ترمیم خواهد شد. استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 نسبت به سایر روش های درمانی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که امکان بروز عفونت در این روش، بدلیل بسته شدن سریع منافذ پوست، بسیار کم می باشد .

مراقبت‌های ویژه قبل از میکرونیدلینگ

قبل از انجام میکرونیدلینگ پوست، محل موردنظر را از هرگونه کرم، لوسیون و مواد آرایشی فاقد کنید.
اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید یا هر گونه بیماری و ضایعه‌ی پوستی مثل تبخال دارید،
قبل از انجام میکرونیدلینگ با دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 حتما با پزشک در میان بگذارید
درصورتی‌که پیش از این، از روش‌های درمانی دیگر برای جوان‌سازی پوست‌تان استفاده کرده‌اید،حتما آن را به پزشک خود اطلاع دهید.

ویزگی منحصر به فرد دستگاه میکرونیدلینگ A6

در بازار به طور معمول دو سری دستگاه وجود دارد. هر دستگاه میکرونیدلینگ با توجه به نوع عملکرد و کارایی روشی متفاوت نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه دیگر دارد.
قابلیت کار با برق مستقیم و باتری قابل شارژ، چرخش غلتکی پر سرعت اتوماتیک دارای، 5 سرعت با قابلیت تنظیم سرعت حرکت ورود به لایه های زیرین پوست از ۸۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ بر دقیقه، قابلیت تنظیم عمق از ۰.۲۵ میلیمتر تا ۲.۵ میلی متر دارای سوزن های مخصوص، دارای سوزن های نانو با سرعت درمان بالاتر و حداقل میزان درد، با تعداد نیدل های مختلف

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]