مزایای جیدرولر

مزایای جیدرولر

جیدرولر از جمله ابزار مراقبت از پوست با عملکرد غیرتهاجمی است که می‌توانید جهت بهبود وضعیت پوست صورت استفاده کنید. همچنین این وسیله می‌تواند جهت ماساژ بهبود شرایط پوست نقاط دیگر بدن نیز مورد استفاده قرار گیرد. جیدرولر هم خواص و مزایای زیبایی به همراه دارد و هم می‌تواند بعنوان یک وسیله درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای جیدرولر
اگر تا به حال اسم «جیدرولر» به گوشتان خورده است یعنی به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و به دنبال ابزارها و وسایلی هستید که پوستتان را جوان و شاداب نگه می دارد.
در بسیاری از متون علمی مزایای مشابه ماساژ با جیدرولر آورده شده است:

  • دفع سموم
  • آرامش ذهن
  • کنترل چربی
  • بهبود سردرد
  • کنترل چربی
  • تغذیه بافت پوست
  • تسکین درد میگرنی
  • تقویت بافت پوست
  • کاهش پف صورت و دورچشم
  • افزایش استحکام بافت پوست

جیدرولر و گواشا موجب گردش خون در پوست خواهد شد و التهابات پوستی را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد. این به این معناست که با استفاده از این وسیله مواد مراقبتی و بهداشتی را عمیقاً به منافذ پوست خود وارد می کنید. جیدرولر یکی از درمان های روزانه و مراقبت از پوست جهت رفع حلقه های سیاه و پف زیر چشم و جوانسازی این ناحیه از پوست می باشد.
با افزایش گردش خون در پوست، میزان خطوط و چین و چروک آن کمتر شده و پوست صاف خواهد شد. اما بهتر است پیش از استفاده جید رولر را در فریزر قرار دهید. زیرا فشار و سردی این وسیله موجب افزایش گردش خون و زه کشی لنفاوی شود.

زه کشی یعنی آب اضافی و مواد زائد را از لنف ها خواهد کشید و التهابات و پف پوست را از بین می برد. نکته مورد توجه این است که شما می توانید از جید رولر برای زدن کرم روی پوست نیز استفاده کنید. حتما شما هم می دانید که سنگ یشم آرامش بخش می باشد و از این جهت می تواند موجب آرامش پوست شما شود.

خواص سنگ جید به کار رفته در جیدرولر چیست؟

سنگ جید مزایا بسیاری دارد که از بلد ترین ان ها افزایش گردش خون و تخلیه لنفاوی می باشد. این سنگ در مدل ها و اشکال مختفلی وجود دارد که  هدف اصلی استفاده از آن ماساژ صورت می باشد. ابزار دیگری وجود دارند که غیز تهاجمی عمل می کنند و کارایی شبیه به جیدرولر دارند مثل گوی یخی ( آیس گلوب)
سنگ جید از زمان های بسیار فدیم جهت فرم دادن صورت مورد استفاده قرار می گرفته. و علاوه بر تاثیرات مثبت آن در زیبایی در موجب آرامش و تعادل روانی نیز می شود.

ماساژ صورت با جیدرولر چه فوایدی دارد؟

باعث افزایش خون رسانی و شادابی و درخشندگی پوست در پوست می شود. به طور کلی ماساژ باعث کمک به کاهش استرس و نگرانی بوده و بهترین روش برای پاکسازی پوست می باشد. استفاده از جیدرولری که در یخچال گذاشته شده روی شقیقه باعث بهبود سردرد می شود. علاوه بر ان موجب از بین بردن سیاهی زیر چشم خواهد شد. کلاژن سازی پوست را افزایش میابد و باعث جوانسازی پوست می شود. افرادی که دچار مشکل خشکی پوست و یا چربی پوست هستند ماساژ با جیدرولر می تواند چربی پوست را تنظیم کند.

حوله گرم کن

تفاوت بین جیدرولر های ارزان و گران

همیشه می توان تفاوت بین محصول ارزان و گران را احساس کرد و به قول معروف هیچ ارزانی و هیچ گرانی بی علت نیست. جیدرولر هایی که در بازار ارزان و با قیمت کم به فروش می رسد در ان ها از خواص سنگ جید استفاده نشده است و جیدرولری که به استفاده از پلاستیک فشرده ساخته شده و ظاهری شبیه به سنگ  دارد را به جای سنگ یشم به شما می فروشند. و یه هیچ عنوان امکان استفاده از سنگ یشم در جیدرولر با قیمت پایین وجود ندارد. به همین دلیل شما می توانید مزایای جیدرولر و گواشا اصل و فیک را به خوبی احساس کنید.

جیدرولر از چه چیزی تهیه شده؟

جیدرولر از ترکیبات مختلفی تهیه می‌شود. اما بهترین آن محصولاتی هستند که از سنگ‌های معدنی بخصوص یشم سبز تهیه شده باشند. در صورتی که قصد دارید همزمان با استفاده از جیدرولر از خواص درمانی و زیبایی آن بهره مند، توصیه می‌کنیم در انواعی که با سنگ‌های معدنی و درمانی تهیه می‌شوند استفاده کنید.

انواع سنگ جیدرولرمزایای جیدرولر

همانطور که گفتیم جیدرولر از سنگ‌های مختلفی تهیه می‌شود. پرطرفدارترین جیدرولرها، محصولات تهیه شده از سنگ کوارتز صورتی، سنگ یشم سبز و سنگ آمیتیس بنفش هستند. هر یک از این جیدرولرها برحسب نوع سنگ خواص زیبایی و درمانی منحصر بفرد دارند.

جیدرولر چه کاربردهایی دارد؟

با وجود اینکه جیدرولر وسیله با طراحی ساده است و روش استفاده از آن اصلاً پیچیده نیست، اما اثرات متفاوت از خود برجای می‌گذارد و کاربردهای متعددی دارد. از مهم‌ترین کاربردهای جیدرولر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •     جوانسازی پوست
  •     افزایش شادابی پوست
  •     رفع خستگی و شلی پوست
  •     جوان کردن پوست
  •     بستن منافذ باز پوست
کمک به وضعیت پوست

حتماً شما هم از دیدن منافذ بزرگ و باز روی پوستتان ناراحت می‌شوید و دوست دارید به هر روش ممکن است این حالت را برطرف کنید. خوب است بدانید که گاهی باز ماندن منافذ پوست سبب انباشت آلودگی و ترکیب با چربی پوست می‌شود. بنابراین احتمال بروز آکنه و جوش تقویت می‌شود.

با کمک جیدرولر می‌توانید تا حدود زیادی این وضعیت را بهبود ببخشید. در صورتی که مرتب از جیدرولر برای ماساژ پوست صورت استفاده کنید، پوستتان به مرور زمان صاف و یکدست می‌شود. این اثر مثبت بخصوص زمانی که محصولات آرایشی را روی پوستتان استفاده کنید، ملموس خواهد بود.

 

فواید جیدرولر

اگر اغلب با صورت پف کرده و خطوط قابل توجه بر روی پوستتان از خواب بیدار می‌شوید یک جیدرولر می‌تواند کمک بسیاری به شما بکند. جیدرولر به عنوان ابزار ماساژ با خاصیت تسکین دهندگی در سالهای بسیار دور حدود قرن 7 میلادی در چین اختراع شد. اما اکنون می‌توانید این محصول را در اکثر فروشگاه‌های لوازم آرایشی و مراقبت پوستی پیدا کنید. اگر قصد خرید جیدرولر را دارید باید دقت داشته باشید که حتما نوع اصل این محصول را از مرکزی مطمئن خریداری کنید. فواید جیدرولر بسیار چشمگیر و گسترده است و با کمی مطالعه می‌توانید روش درست کار با آن را یاد بگیرید. همانطور که قبلاً گفته شد، استفاده از جیدرولر مزایای متعددی دارد. استفاده از محصولات مراقبت پوستی مانند سرم‌ها، روغن‌های صورت و کرم‌های ضد چروک و آبرسان در کنار این ابزار می‌تواند تاثیر آن را بیشتر کند. قبل و بعد از هر بار استفاده این محصول را تمیز و ضدعفونی کرده و در کمد یا یخچال آن را نگهداری کنید.

روش کار با جیدرولر ساده است. آن را روی قسمتی از پوست متورم یا چروکیده بغلتانید تا با تحریک جریان خون به مرور زمان صاف شود. دسته‌ی جیدرولر درست در دست شما قرار می‌گیرد و می‌توان با آن نواحی مختلف صورت یا بدن را ماساژ داد. غلتک بزرگ‌تر برای پیشانی، گونه‌ها و نواحی بدن مانند پشت و پاها بهترین است. غلتک کوچکتر را در اطراف چشم‌ها، لب‌ها، انگشتان دست و پاها می‌توانید استفاده کنید. از فواید جیدرولر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اعمال فشار ملایم هنگام حرکت غلتک روی پوست، باعث تخلیه لنفاوی یا آب اضافی که در آن باقی مانده و صورت شما را پف کرده نشان می‌دهد، می‌شود. سیستم لنفاوی از اندام‌ها و بافت‌های زیر پوست تشکیل شده که به سم زدایی بدن کمک می‌کند. به زبان ساده، یک جیدرولر اصل جریان خون را یکنواخت‌تر می‌کند، پف پوست را کم می‌کند و چین و چروک‌های پوست را صاف‌تر می‌کند. همچنین پوست را خنک می‌کند و احساس خوبی به شما می‌بخشد. اگر از بین بردن پف صورت اولویت اصلی شماست، باید جیدرولر خود را در یخچال نگه دارید تا قدرت خنک کنندگی و تسکین دهندگی آن افزایش یابد.

اگر ابتدا بر روی پوستتان محصولات مراقبت از پوست مختلف زدید و نمی‌خواهید وقتی از یک ناحیه از پوست به ناحیه دیگری از پوست حرکت می‌کنید، باقیمانده آن منتقل شود، یا اگر از قسمتی از غلتک جیدرولر برای نواحی کوچک و جزئی مانند دور چشم و همچنین قسمت‌های بزرگتر صورت و بدن خود استفاده می‌کنید، مدل جیدرولری که شامل دو غلتک با اندازه‌های مختلف است خرید خوبی است.

طراحی سایت در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]