درمارولر

روش استفاده از درمارولر

شاید سوال شما هم این باشد نحوه استفاده از درمارولر چگونه می باشد؟در حقیقت، استفاده از آن اصلاً کار پیچیده ای نمی باشد می‌توانید از راهنمای زیر برای استفاده از درما رولر کمک بگیرید. همچنین مهارت شما در میکرونیدلینگ خانگی با تمرین و تکرار بیشتر هم میشود.

1- آماده سازی

برای اینکه باکتری به اعماق پوستتان وارد نشود باید درمارولر و پوست را قبل ا شروع کار تمیز کنید برای تمیز کردن غلتک پوستی از الکل استفاده کنید و برای تمیز کردن صورت، از شوینده‌های مخصوص صورت به خوبی پوست خود را بشویید. همچنین نباید ارایش داشته باشید توصیه ما به شما این است که در صورت امکان از دستکش استفاده کنید. در کل، بهترین زمان برای استفاده از درما رولر شب هنگام می باشد؛ چرا که پوست در معرض نور خورشید قرار ندارد.

2- حرکت دادن درما رولر روی پوست

سرم یا کوکتل درمارولر مناسب پوستتان را قبل از شروع کار، روی صورت مورد استفاده قرار دهید. سپس درمارولر را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه در سه جهت عمودی، افقی و مورب به حرکت در بیاورید. مدت زمانی که درما رولر را روی پوست حرکت می‌دهید ترجیحاً نباید بیشتر از 2 دقیقه باشد. همچنین باید احتیاط کنید که غلتک را زیاد روی پوستتان فشار ندهید. از ناحیه چشم دوری کنید و در نقاط حساسی مانند بینی و لب دقت بیشتری به خرج دهید.

3- مراقبت های بعد از استفاده از درمارولر

پس از اتمام کار با این وسیله کاربردی، سرم یا کرمی که استفاده کردید را دوباره به پوست بزنید. می‌توانید به جای آن از محصولات دیگری مانند کرم مرطوب کننده هم استفاده کنید. فقط باید توجه داشته باشید که محصولی که استفاده می‌کنید حاوی رتینول یا ویتامین C نباشد. نکته دیگر این است که بعد از استفاده از درمارولر نباید آرایش کنید. همچنین لازم به این می باشد به مدت 24 ساعت از آب گرم و ورزش کردن دوری کنید.

چرا هنگام استفاده از درمارولر همه سوزن ها به پوست نفوذ نمی کند؟

سوال بسیاری از افراد این است که چرا هنگام استفاده از درمارولر تمام سوزن ها به داخل پوست نفوذ نمی کند و گمان می کنند دلیل نفوذ نکردن سوزن ها این است که تعداد سوزن هایی که روی درمارولر وجود دارد زیاد است. اما علت این نبوده و این گمان کاملا اشتباه است. علت این مشکل درست استفاده نکردن از درمارولر است. زیرا این موضوع به چگونگی گرفتن درمارولر در دست و زاویه ای که روی پوست قرارا می گیرد بستگی دارد. دلیل دیگری هم که می  تواند داشته وارد کردن فشار خیلی زیاد بر دزمارولر و یا کم فشار وارد کردن بر آن است.

توصیه نهایی

از یاد نبرید که بعد از هر بار استفاده از درمارولر آن را با الکل 70 درصد تمیز کنید. هرگز درمارولر خود را به شخص دیگری ندهید و حداقل هر 3 ماه یک بار آن را تعویض کنید؛ زیرا ممکن است سوزن‌های غلتک کند شوند. احتمالاً بعد از 6 تا 12 هفته استفاده صحیح و اصولی از درما رولر، نتیجه شگفت انگیز آن را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]