دستگاه بخور سرد و گرم مدل Vapour838

دستگاه بخور مدل Vapour838

اگر شما جزء آن دسته افراد هستید که به مراقبت از پوست خود اهمیت می‌دهید ولی دچار کمبود وقت هستید، خرید این دستگاه بخور سرد و گرم مدل Vapour838 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حتما می‌دانید که مهمترین کاربرد این دستگاه صورت، پاکسازی و جوانسازی پوست و در نتیجه حفظ طراوت و شادابی پوست صورت و بدن است.

کاربرد مهم دیگر استفاده در فصل های حساسیت‌ زا و آلوده است. که از چسبیدن میکروب ها به پوست شما جلوگیری می‌کنند. بعد استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم پیشنهاد می‌کنیم. که از انواع اسکراپ، لایه بردار و ماسک صورت استفاده کنید. خرید دستگاه بخور سرد و گرم علاوه در کمک به مدیریت زمان ، به صرفه جویی در هزینه هم کمک می‌کند. یکی از بهترین راهکار هایی که می تواند قبل و بعد از بخور تاثیرات مثبتی روی پوست شما داشته باشد استفاده از درمارولر، جیدرولر و گواشا یوکی می باشد.

"<yoastmark

بخور سرد و گرم

دستگاه بخور سرد و گرم مدل Vapour838 دارای طراحی اِرگونومیک است که باعث شده مورد استقبال بسیاری قرار گیرد. برای رفع گرفتگی بینی و درمان سرفه های خشک و مزمن نیز می‌توانیم از بخار گرم این دستگاه مراقبت پوستی استفاده کرد. مزیت این دستگاه بخور در این است که دارای بدنه ایی بسیار مقاوم است. همچنین دارای 5 پایه چرخشی است که جابجایی را آسان‌تر کرده است .

دستگاه بخور سرد و گرم دولول در بین تمامی دستگاه ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این دستگاه برای هر نوع پوستی مناسب است و شما می توانید بعد از بخور این دستگاه از انواع اسکراپ، لایه بردار و ماسک صورت استفاده کنید و همین طور در فصل هایی که حساسیت و آلودگی هوا باعث شده میکروب ها به پوست شما بچسبند استفاده کنید. در فصل زمستان که شیوع سرما خوردگی بسیار است دستگاه بخور دولول انتخاب بسیار مناسبی است.

جمع بندی: با توجه به طراحی پیشرفته و کارایی آسانی که این دستگاه سرد و گرم دولول دارد شما می توانید براحتی در هر زمان و مکان از آن استفاده کنید.
این دستگاه با طراحی اِرگونومیک خود توانسته مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان عزیز قرار گیرد .
از بخار گرم آن می توان برای گرفتگی بینی و درمان سرفه های خشک و مزمن هم استفاده کرد.بدنه ی این دستگاه بخور بسیار مقاوم بوده و دارای 5 پایه چرخشی جهت جابجایی و محفظه ی نشکن آن برای به حداقل رساندن دمای لازم است و همچنین دارای دو لول متحرک برای سهولت کار است.

هنگام خرید دستگاه بخور به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • نوع دستگاه
  • میزان بخار خروجی
  • توحه به مدل و کاربرد دستگاه

دستگاه های بخور صورت، در سه دسته بخور سرد، بخور گرم و بخور سرد و گرم موجود می باشند. شما باید با توجه به نیازتان یکی از این دستگاه ه را انتخاب کنید.
باید توجه داشته باشید که بخاری که دستگاه خازج می شود به چه شکل است. زیرا در بعضی دستگاه اتوماتیک است و در برخی دستی می باشد.
مدل و برند دستگاه از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه کنید. زیرا در کارکرد دستگاه تاثیرگذار می باشد.

بخور سرد مفید تر است یا گرم

بخور سرد یک گزینه عالی می باشد، و برای بهبود سلامتی و راحتی امکانات مختلفی دارد. به دلیل اینکه از سیستم گرمایشی برای ایجاد بخار استفاده نمی کند. بخور سرد نسبت به بخور گرم رطوبت مناسب تری دارد. از بخور سرد می توانید برای کودکان خود استفاده کنید و به هیچ عنوان برای کودکان مضر نمی باشد. و می توانید با خیال راحت برای هوای محیط استفاده کنید.

دستگاه بخور سرد و گرم سالنی به منظور کاربری در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ برای ایجاد بخار و تولید اصطکاک حرارتی در موها و پوست استفاده می‌شوند. این تکنولوژی به طور کلی دو نوع دستگاه را شامل می‌شود، که عبارتند از بخش بخور سرد و بخش بخور گرم. در ادامه عملکرد و کاربردهای هر یک از بخش‌های دستگاه بخور سرد و گرم سالنی را بررسی می‌کنیم.

عملکرد و کاربرد دستگاه بخور سرد

این بخش از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی برای ایجاد بخار سرد استفاده می‌شوند. آب را به صورت بخار اسپری کرده و بدون تولید حرارت مستقیم، تازگی و نرمی به موها و پوست می‌بخشد. از عملکرد تولید بخور سرد این دستگاه معمولاً برای آرایش و آبرسانی به پوست، آبرسانی و تغذیه موها و همچنین ماساژ صورت و پوست استفاده می‌شود.

عملکرد و کاربرد دستگاه بخور گرم

دومین عملکرد یا آپشن این دستگاهای بخور سرد و گرم سالنی تولید بخار گرم است. دستگاه بخور گرم برای ایجاد بخار گرم و تولید حرارت مستقیم روی پوست و موها مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش از دستگاه بخور آب را به صورت قطرات مه مانند گرم روی صورت و موها، منتقل می‌کند. این دستگاه‌ معمولاً برای باز کردن منافذ پوست، تسریع در جذب مواد مغذی، افزایش نرمی و لطافت موها، ایجاد حالت‌های مختلف روی مو و همچنین بخشیدن حالت ست شده به موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه بخور سرد و گرم سالنی با توجه به اینکه از هر دو حالت بخور پشتیبانی می‌کند، کاربردهای بیشتری دارد و از طرفی سبب کاهش هزینه خرید و نگهداری تجهیزات سالنی می‌شود.

اجزای این دستگاه کانکس

دستگاه بخور سرد و گرم شامل اجزای زیر است:

مخزن آب: مخزن آب بخشی از دستگاهای بخور سرد و گرم است که نگهداری و ذخیره آب را برعهده دارد. در دستگاهای بخور سرد و گرم، آب به عنوان یک رطوبت ‌دهنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخارساز: بخارساز آب دیگر بخش مهم دستگاهای بخور سرد و گرم است. بخارساز عمل تبدیل آب به بخار را انجام می‌دهد.

کنترل دما: این قسمت از دستگاه، کنترل دمای بخار تولید شده را بر عهده دارد. کاربر می‌تواند دمای بخار را تنظیم کند تا بهترین نتیجه را در مراحل آرایش و مراقبت پوستی بدست آورد.

هیتر: هیتر در دستگاه بخور گرم برای تولید حرارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حرارت به منظور گرم کردن خود دستگاه و بخارسازی آب کاربرد دارد.

نقش دستگاه بخور سرد و گرم سالنی در مراقبت از پوست

دستگاه بخور سرد و گرم سالنی در مراقبت از پوست به عنوان یک ابزار کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر، تعدادی از کاربردهای این دستگاه در مراقبت از پوست را بررسی خواهیم کردم.

بازکردن منافذ پوست با

دستگاه بخور سرد و گرم سالنی قابلیت باز کردن منافذ پوست را دارد. با استفاده از این دستگاه بخور، می‌توانید پوست را از آلودگی‌ها، چربی‌ها و ذرات زاید پاکسازی کنید. این فرآیند باعث تمیز شدن و بهبود استحکام پوست صورت می‌شود.

تسهیل جذب مواد مغذی

دستگاه بخور سرد و گرم سالنی می‌تواند به پوست کمک کند تا محصولات مراقبتی، مانند کرم‌های مرطوب کننده، سرم‌ها و ماسک‌های صورت را بهتر جذب کند. پوست باز شده توسط بخار گرم، مواد مغذی را به صورت عمقی در پوست جذب می‌کند و این باعث بهبود ظاهر و سلامت پوست می‌شود.

استراحت و افزایش آرامش پوست

استفاده از دستگاهای بخور سرد و گرم می‌تواند به پوست کمک کند تا استراحت کند و آرامش بیابد. این فرآیند می‌تواند خستگی پوست را برطرف کرده و بازسازی طبیعی پوست را تسریع کند.

ترمیم و روشنایی پوست

دستگاه بخور سرد و گرم می‌تواند به ترمیم و افزایش روشنایی پوست کمک کند. با باز شدن منافذ، پوست مواد ترمیم کننده و روشن کننده را بهتر جذب می‌کند. این باعث افزایش درخشندگی و جوانسازی پوست می‌شود.

آرامش روحی و روانی

جالب است بدانید که دستگاهای بخور سرد و گرم سالنی علاوه بر مزایای فیزیکی، به بهبود آرامش روحی و روانی کمک می‌کند. این فرآیند می‌تواند به شما احساس راحتی و خوشایندی بدهد و تجربه آرامش بخشی را فراهم کند.

افزایش استحکام موها

استفاده از دستگاهای بخور سرد و گرم سالنی می‌تواند به افزایش استحکام ریشه موها کمک کند. بخار سرد باعث می‌شود موها قوی‌تر، پرپشت‌تر و شاداب‌تر به نظر بیایند.

حفظ سلامت موها با دستگاه بخور سرد

عملکرد بخور سرد این دستگاه بخور سالنی به بهبود سلامت موها کمک می‌کند. حرارت زیاد می‌تواند باعث آسیب به موها شود. در صورتی که مرتباً از محصولات حرارتی برای حالت دادن به موها استفاده کنید، موهایتان دچار شکنندگی، موخوره و نازکی بیش از حد می‌شوند. استفاده از بخار سرد می‌تواند از بروز این نوع آسیب‌ها جلوگیری کند.

کاهش نیاز استفاده از محصولات آرایشی

همیشه داشتن پوستی زیبا، جوان و بشاش به داشتن اعتماد بنفس کمک می‌کند. استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی موجب بهبود نقص‌های قابل درمان پوست شده و نیاز افراد به محصولات آرایشی را کمتر می‌‌کند. این دستگاه به پاکسازی عمیق پوست کمک کرده و موجب خروج آلودگی‌ها از عمق منافذ پوست می‌شود. در نتیجه پاکسازی آسانتر شده و در طولانی مدت افراد شاهد بهبود سلامت پوست خود خواهند بود. پوست سالم به خودی خود فاکتورهای جذابیت را افزایش می‌دهد.

بهبود گردش خون با دستگاه بخور

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی بهبود گردش خون در پوست است. خوب است بدانید که افزایش دمای پوست به روش‌های مختلف مانند استفاده از بخور گرم، موجب گشاد شدن عروق در پوست شده و جریان خون افزایش پیدا می‌کند.

با افزایش گردش خون در عروق پوست، سلول‌های جوان بیشتر و بهتر تغذیه شده و اکسیژن کافی را دریافت می‌کنند. بهبود اکسیژن رسانی پوست طی یک دوره درمانی و مراقبتی موجب افزایش درخشش پوست و جوانسازی آن می‌شود.

استفاده از دستگاه بخور در سالن ماساژ

دستگاه بخور سرد و گرم سالنی امروز در مراکز ارائه خدمات ماساژ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملکرد مثبتی در بهبود وضعیت پوست، کاهش تنش بدن و رفع استرس و تنش در این ناحیه از بدن دارد. دستگاه بخور سرد و گرم آثار درمانی و آرامش بخش متعددی دارد که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم.

بهبود حالت کشسانی پوست با دستگاه بخور

یکی از مزیت‌های استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی بهبود حالت ارتجاعی پوست است. در صورتی که پوست صورت خشک باشد، پس از کشیدن شدن یا اخم کردن به راحتی به حالت اول خود برنمی‌گردد. البته این نشانه بروز پیری زودرس پوست هم بحساب می‌آید. با استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم می‌توان جلوی بروز و همچنین تشدید این وضعیت را گرفت.

بخور گرم با کمک به افزایش کلاژن و الاستین پوست موجب بهبود خاصیت کشسانی پوست می‌شود. به همین علت افرادی که خدمات ماساژ و همچنین بخور پوست دریافت می‌کنند، نسبت به همسالان خود به مراتب بیشتر جوان و بشاش به نظر می‌رسند.

افزایش حس آرامش با استفاده از دستگاه بخور

گرمای حاصل از دستگاه بخور موجب افزایش حس آرامش در پوست صورت می‌شود. همچنین این کاهش تنش پوستی موجب گردش این حس خوشایند در کل بدن می‌شود. به همین علت در سالن‌های ماساژ پس از استفاده از اسانس‌های روغنی و ترکیبات موثر در ماساژ بدن، از دستگاه بخور و حالت بخور گرم آن نیز استفاده می‌شود.

بهبود وضعیت سینوس‌ها با دستگاه بخور

بسیاری از افراد درگیر مشکل سینوزیت هستند و در سال چند ماه از این وضعیت رنج میبرند. با استفاده از دستگاه بخور و حالت گرم آن می‌توان به درمان گرفتگی سینوس و سردردهای ناشی از آن کمک کرد. بنابراین این دستگاه در درمان برخی از عارضه‌های تنش زا در صورت نیز تاثیر مثبت دارد.

استفاده از دستگاه بخور همراه با روغن ماساژ

یکی از روش‌های بهره بردن از دستگاه بخور برای بهبود گردش خون در پوست، استفاده از آن در کنار روغن‌های ماساژ پوست است. شما می‌توانید با استفاده از روغن‌های گیاهی پس از بخور گرم، پوست را ماساژ داده و مستقیماً سلول‌های پوستی را تغذیه کنید. استفاده از این تکنیک موجب کاهش تیرگی‌های پوست و کاهش چشمگیر پوف و سیاهی دور چشم می‌شود.

تسکین تنش و استرس پوست با دستگاه بخور

یکی دیگر از اثرات مراقبتی و درمانی دستگاه بخور سرد و گرم، تسکین تنش و استرس پوست است. در طول روز در اثر تماس با آلودگی‌های محیطی و همچنین موقعیت‌های تنش زا پوست نیز تحت تاثیر قرار گرفته و دچار آسیب می‌شود. با استفاده از بخور سرد می‌توان این تنش و استرس پوست را تکسین داد و از بروز عوارض ناشی از استرس مانند چین و چروک جلوگیری کرد.

 

طراحی سایت در کرج

مزایا دستگاه بخور سرد و گرم

  • به پوست کمک می کند محصولات مراقبت از پوست را بهتر جذب کند.
  • باکتری ها و سلول های مولد آکنه را آزاد می کند.
  • به کاهش درد های سینوزیتی کمک می کند.
  • تولید کلاژن و الاستین را تقویت می کند.
  • سبوم به دام افتاده را آزاد می کند.
  • گردش خون را تقویت می کند.
  • آرامش بخش است.
  • آبرسان است.

موارد استفاده دستگاه بخور سرد و گرم

  • اطمینان حاصل کنید که آب تمیز می باشد
  • اگر آب کافی نباشد، به صورت خودکار توقف می کند.
  • دارای 4 چرخ که به هر جهت حرکت می نماید و حرکت دستگاه را راحت تر می کنند.
  • بخور گرم باعث باز شدن منافذ و تمیزی بهتر انجام می شود
  • با استفاده ی دائم از این دستگاه سبب آبرسانی پوست و پایین می اورد خطوط و لکه ها می شوید.

بهبود جذب محصولات مراقبت از پوست

یکی از مزیت‌های استفاده از دستگاه بخور بهبود جذب محصولات مراقبت از پوست است. پوست ما بطور کلی خاصیت جاذب دارد و می‌تواند ترکیبات حاوی آب و روغن را جذب کند. اما برخی از محصولات مراقبت از پوست صنعتی و طبیعی نیاز به محرک پوست و یا ابزاری دارند، تا در حد مطلوب وارد منافذ و لایه‌های زیرین شوند.

دستگاه بخور می‌تواند در افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست طبیعی و صنعتی به ما کمک کند. به همین علت توصیه می‌شود برای بهبود خدمات سالنی و آرایشی حتماً از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی استفاده کنید. البته انواع دستگاه بخور مشابه دستگاه بخور سرد و گرم سالنی وجود دارند که در منزل نیز قابل استفاده باشند.

با اعمال بخور گرم به پوست صورت و بدن منافذ بازتر شده و قدرت جذب پوست افزایش پیدا می‌کند. همچنین پس از استفاده از محصولات مراقبت از پوست با استفاده از بخور سرد می‌توان به سرعت بیشتری منافذ را بسته و از ورود عوامل مضر به داخل منافذ پوست جلوگیری کرد.

بهبود آبرسانی پوست با دستگاه بخور

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم افزایش و بهبود آبرسانی پوست است. زمانی که از دستگاه بخور استفاده می‌کنید، پوست چربی بیشتری تولید کرده و خود به خود مرطوب می‌شود. به همین علت استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی جهت بهبود پوست افراد درگیر به خشکی پوست توصیه می‌شود.

برای بهبود خشکی پوست در سالن‌ها معمولاً از دستگاه بخور گرم استفاده می‌شود. این دستگاه ضمن اینکه رطوبت طبیعی پوست را افزایش می‌دهد، موجب افزایش جذب محصولات مراقبتی همچون کرم‌ها و سرم‌های آبرسان و لوازم آرایش می‌شود. در فصول سرد سال نیز می‌توان از این دستگاه بخور سرد و گرم جهت بهبود رطوبت پوست استفاده کرد و اثرات ناخوشایند خشکی پوست ناشی از سردی هوا را درمان کرد.

پاکسازی سبوم از منافذ پوستی با دستگاه بخور

جالب است بدانید که دستگاه بخور سرد و گرم سالنی علاوه‌بر افزایش تولید چربی در منافذ پوست، می‌تواند تاثیر عکس هم داشته باشد. بسیاری از افراد به دلیل انباشت بیش از حد و همچنین تولید غیرطبیعی سبوم توسط غدد سباسه دچار جوش و آکنه می‌شوند. سبوم در حدود نرمال موجب جلوگیری از خشکی پوست صورت و سر شده، پوست را مرطوب کرده و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

در صورتی که سبوم بیش از حد زیر پوست انباشته شوند، باید با استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم آن را پاکسازی کرد. چربی‌های انباشته شده زیر پوست بستر مناسبی برای رشد باکتری‌ها و ایجاد آکنه و جوش سرسیاه فراهم می‌کنند. با استفاده از بخور گرم می‌توان منافذ را باز کرده و به راحتی چربی‌ها را تخلیه کرد. همچنین بخور گرم کمک می‌کند، ماسک‌های لایه بردار و موثر در پاکسازی سبوم عملکردشان تقویت شود.

از بین بردن سلول‌های مرده و باکتری‌ها با دستگاه بخور

دستگاه بخور معمولاً در مراکز ارائه خدمات زیبایی جهت آماده سازی پوست برای گریم و آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این دستگاه در افزایش سطح سلامت پوست نیز اثر مستقیم دارد. با استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سلول‌ها و باکتری‌های مضر را نیز می‌توان از بین برد یا پاکسازی کرد.

همانطور که گفتیم بخور منافذ پوستی را بیشتر باز می‌کند. بنابراین روند خارج کردن آلودگی‌ها، بخصوص باکتری‌ها و سلول‌های مرده را تسهیل می‌کند. مراقبت طولانی مدت از پوست و استفاده دوره‌ای از دستگاه بخور برای پاکسازی موجب بهبود چشمگیر مشکل جوش می‌شود.

در دراز مدت عدم رشد جوش و آکنه روی پوست و پاکسازی منظم لایه‌های مرده پوست، موجب روشن‌تر شدن پوست و از بین رفتن لکه‌های ناشی از جوش‌های تخلیه شده می‌شود. همچنین می‌توان از دستگاه بخور بعنوان مکمل درمانی قبل از استفاده از داروهای ضد جوش و ضد لک استفاده کرد.

سوالات متداول

قیمت دستگاه بخور به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دستگاه بخور صورت به چند عامل از جمله نوع کاربرد دستگاه، نوع مدل های دستگاه و میزان بخار خروجی وابسته است.

تفاوت دستگاه بخور سرد و گرم چیست؟

دستگاه بخور گرم مخزنی برای ریختن برای دارو دارد، اما دستگاههای بخور سرد این مخزن را دارا نیست. علاوه بر |ان بخور گرم به دلیل داشتن المنت، دارای مصرف برق زیادی است اما دستگاه بخور سرد، انرژی کمتری مصرف می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]