دستگاه بخور سردوگرم سالنی

دستگاه بخور سردوگرم سالنی

دستگاه بخور سردوگرم سالنی

تاثیرات زیبایی و درمانی دستگاه بخور سرد گرم

افزایش آبرسانی پوست

استفاده از دستگاه بخور سرد می‌تواند به آبرسانی پوست در روند مراقبت های پوستی و فیشیال کمک کند. با تولید بخار سرد، رطوبت هوا در اطراف پوست بهبود می‌یابد و این باعث می‌شود تا پوست نرم و لطیف شود و قادر به حفظ رطوبت خود باشد. برای استفاده از دستگاه بخور سرد به عنوان یک روش آبرسانی پوست، می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • پوست را به طور ملایم تمیز کنید و آن را خشک کنید.
  • دستگاه بخور سرد را روشن کنید و در فاصله‌ای از حدود 30 سانتی‌متری از پوست قرار دهید.
  • بخار سرد را به آرامی به سمت صورت و پوست دست هدایت کنید. می‌توانید فاصله را مقداری تغییر دهید تا پوست از نزدیک‌تر در معرض بخار سرد باشد.
  • معمولاً زمان مناسب برای بهبود آبرسانی پوست با استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم بین 5 تا 10 دقیقه است.

بخاطر بسپارید که برای حفظ سلامت پوست، نباید از دستگاه بخور سرد بیش از حد استفاده کنید و همچنین برای جلوگیری از خشک شدن پوست، باید از محصولات مرطوب ‌کننده متناسب با نوع پوستتان نیز استفاده کنید.

 

افزایش کلاژنسازی پوست

آیس گلوب گوی یخی

استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی به افزایش کلاژنسازی پوست کمک می‌کند. امروز از این محصول جهت بهبود عملکرد سلول‌های پوستی و جوانسازی پوست هم استفاده می‌شود. عملکرد این دستگاه سبب باز شدن منافذ پوست و افزایش جریان خون می‌شود. با بهبود گردش خون در پوست تغذیه سلول‌های پوستی بیشتر می‌شود.

همچنین استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سبب تحریک سلول‌های فیبروبلاستی شده و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. این عملکرد باعث افزایش لطافت و شفافیت پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک پوست صورت و گردن می‌شود.

افزایش شفافیت پوست و درمان لکه‌های پوستی

دیگر اثر درمانی دستگاه بخور سرد و گرم بهبود وضعیت پوست، افزایش شفافیت و همچنین از بین بردن لکه‌های پوستی است. این دستگاه می‌تواند در رفع لکه‌های پوستی ناشی از اشعه‌های مضر آفتاب، مصرف داروها، لکه‌های ناشی از بیماری و … موثر باشد. با استفاده از عملکرد بخور گرم می‌توان سلول‌های مرده را از روی پوست پاکسازی کرد و سرعت درمان لکه‌های پوستی را افزایش داد.

درمان آکنه با بخور گرم

دیگر مزیت استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم سالنی درمان آکنه است. آکنه سبب ایجاد جوش‌های متعدد روی پوست صورت، شانه‌ها، سینه، گردن و بالای بازو می‌شود. تخلیه این جوش‌ها بدون باز کردن منافذ پوست و آماده‌سازی درست موجب آسیب بیشتر شده و سطح آلودگی را افزایش می‌دهد. با استفاده از بخور گرم می‌توان منافذ را نرم و باز کرد و آسیب ناشی از تخلیه آکنه‌ها را به حداقل رساند.