هر چند وقت یک بار از درمارولر استفاده کنم؟

هر چند وقت یک بار از درمارولر استفاده کنم؟

هر چند وقت یک بار از درمارولر استفاده کنم؟ این موضوع به طول سوزن‌هایی که استفاده می کنید، بستگی دارد. در ادامه حداکثر تعداد دفعاتی که می‌توانید با هر سایز درمارولر از آن استفاده کنید آورده شده است. اما به این جدول اکتفا نکنید و در این مورد به قضاوت خود اعتماد کنید. قبل از استفاده مجدد از درمارولر از این مطمئن باشید که  زخم‌های پوستی شما برای جلسه قبلی کاملا بهبود یافته باشند.

  • ۰٫۲۵ mm —–>  یک روز در میان
  • ۰٫۵ mm  —–> یک تا سه بار در هفته (شروع با دفعات کم‌تر یعنی یک بار)
  • ۱٫۰ mm —–> هر ۱۰ تا ۱۴ روز یک بار 
  • ۱٫۵ mm —–> هر سه تا چهار هفته یک بار
  • ۲٫۰ mm —–> هر شش هفته (اکیدا توصیه می‌شود از این سایز در منزل استفاده نکنید)

چگونه از درمارولر استفاده کنیم؟ یا راهنمای گام به گام استفاده از درمارولر در منزل

برای پیشگیری از عفونت و هر گونه عارضه جانبی مراحل زیر را دقیقا جز به جز  دنبال کنید:

گام ۱- درمارولر را ضدعفونی کنید.

غلطک درمارولر را به مدت ۵ الی  ۱۰ دقیقه در محلول الکل ۷۰٪ قرار دهید تا کاملا ضدعفونی شود. توجه کنید حتما از محلول الکلی ۷۰٪ مورد استفاده قرار دهید و نه بالاتر. محلول الکلی ۷۰٪ سرعت تبخیر کم‌تری داشته و تماس طولانی‌تری با میکروب‌ها برقرار می‌کند.

گام ۲- صورت خود را کامل و تمیز بشویید.

از یک شوینده با PH متعادل (سازگار با PH پوست) خود استفاده کنید. می توانید برای اینکه مطمئن شوید پوستتان عاری از هر گونه مواد ارایشی و الودگی است می توانید یک پنبه را اغشته با الکل کنید و روی پوست خود بکشید.  اگر پس از ضد عفونی دچار خشکی و کشش پوست شدید می توانید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

گام 3- از کرم بی‌حسی استفاده کنید.

بسته به میزان استانه تحمل دردتان، پیش از شروع از یک کرم بی‌حسی استفاده کنید. بهتر است قبل از استفاده ان را روی پوست خود تست کنید. در درمارولر قابل تحمل است و ازار دهنده نیست ام در صورت ی که استانه حمل درد پایینی داریئ می توانید از کرم لیدوکائین ۵٪ که گزینه مناسبی است استفاده کنید. در صورتی که از کرم بی حسی استفاده کردید باید ان را کاملا از روی پوست خود پاک کنید سپس از درمارولر استفاده کنید. در این مورد حتما دستورالعمل تولید کننده را بخوانید و فراموش نکنید پیش از استفاده از درمارولر کرم بی‌حسی را به طور کامل از صورت خود پاک کنید.

گام 4- ضد عفونی درمارولر

پس از استفاده از درمارولر دستگاه را به مدت چهل دقیقه در اب جوش بگذارید تا ضد عفونی شود. سپس اجازه دهید تا روی یک دستمال تمیز خشک شود
و پس از خشک شدن ان را  با الکل ضد عفونی کنید.

پس از انجام میکرونیدلینگ چه انتظاری باید داشت؟

پس از انجام رولینگ پوست صورت حدودا تا دو ساعت یا شایدم کم تر دچار قرمزی خواهد شد. همانند حالتی مثل آفتاب سوختگی و تورم خیلی ملایم. هنگامی که از درمارولر استفاده می کنیم کمی احساس خارش در پوست احساس می کنم. گاه در افراد امکان دارد این علائم یعنی بین ۲ تا ۳ روز ادامه دار باشد و روی پوست حالت لایه برداری مشاهده کنند. این عمل کاملا طبیعی می باشد. به پوستتان دست نزنید! زیرا با گذشت زمان التیام پیدا می کند. پس از درمان هر روز پوست خود را با کرم مرطوب کننده مناسب مرطوب کرده و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

ما در مطالب بالا شرایط استفاده از درمارولر راتوضیح دادیم. و هر چند وقت یک بار از درمارولر استفاده کنم؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]