کارتریج میکرونیدلینگ 36 بسته 5 عددی

کارتریج میکرونیدلینگ 36 :

برای انجام درمان میکرونیدلینگ دو روش وجود دارد روش اول درمارولر است که حتی می‌شود در منزل نیز انجام داد و دومین روش با استفاده از کارتریج میکرو نیدلینگ 36 است. که باید توسط پزشک متخصص انجام شود و تاثیرگذاری بیشتری دارد. کارتریج میکرونیدلینگ وسیله‌ای ست استوانه‌ای شکل است که سر آن سوزن‌های ریزی قرار دارد و با توجه به شیوه درمانی شما سایز و عمق و تعداد سوزن‌ها تغییر پیدا می‌کند.

کارتریج حاوی مواد مفید و مغذی است و بطور منظم در نواحی نیازمند درمان نفوذ می‌کند. این دستگاه می تواند در عرض 5 دقیقه بیش از 300,000 مجرای ریز در اپیدرم ایجاد کند و مواد مفید و مغذی می توانند بطور موثر وارد پوست شوند و این سبب به وجود آمدن بافت جدید پوستی می‌شود. در نتیجه تاثیر مراقبت‌های پوستی دو چندان می‌شود. درمان با کارتریج میکرونیدلینگ راحت و آسان و سریع و امن است ولی نکته مهم آن است که حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

ساختار کارتریج میکرونیدلینگ

کارتریچ سوزنی میکرونیدلینگ از یک میله پوشیده شده با چندین سوزن تشکیل شده است. که دارای مایع مغذی کاربردی می باشد و به طور منظم در نواحی نیازمند درمان غلط می خورد. این دستگاه می تواند تنها در 5 دقیقه بیش از 300,000 مجرای ریز در پوست ایجاد کند که یک روش کارآمد برای تحویل مواد مغذی بین اپیدرم و بافت زیرپوستی است. سپس مایع مغذی می تواند وارد پوست شود. در نتیجه کارآیی این محصولات چندین برابر افزایش می یابد. درمان با سوزن های ریز کارآمد، ایمن و مطمئن می باشد. کار با دستگاه میکرونیدلینگ دشوار نیست. می توانید از آن در فعالیت های بیرون از منزل نیز استفاده کنید.

مزایای کارتریج میکرو نیدلینگ 36 سوزنی

  • به ساختار اصلی پو ست هیچ آسیبی وارد نمی‌کند و فقط ناحیه ای که نیاز به درمان دارد را تحریک به کلاژن‌سازی می‌کند تا بافت جدیدی را بسازد.
  • عوارض جانبی‌ای ندارد و التیام یا قرمزی ناشی از درمان طی یک روز از بین می‌رود.
  • کار با آن راحت و آسان است و درد ناشی از آن بسیار کم است.
  • به تدریج آلودگی و مواد زائد پوستی را از صورت خارج می‌کند.
  • متابولیسم پوست را تقویت می‌کند.

از پرکاربردترین آن‌ها کارتریج 36 میکرونیدلینگ است و از همه ی کارتریج‌ها به صرفه تر است. چون اکثر مشکلات پوستی را با عمق‌های متفاوت سوزن‌ ها می‌تواند درمان کند.
کارتریج 36 میکرونیدلینگ باعث درخشش و باز شدن رنگ پوست شما می‌شود و به جوانسازی پوست شما کمک می‌کند.

شکل ظاهری کارتریج 36 میکرونیدلینگ

کارتریج 36 میکرونیدلینگ همان طور که از نام‌ اش پیداست دارای 36 سوزن است.
جنس سوزن‌های آن معمولا از تیتانیوم و ضد زنگ هستند. فیلتر مایع برای جلوگیری از آلودگی در بسته بندی آن‌ها گذاشته می‌شود تا بهداشتی و استریل شده باشند.

کاربرد و فواید کارتریج 36 میکرونیدلینگ

    • از بین بردن زخم های کهنه و کوچک و سطحی پوست
    • حذف لکه و تیرگی بر روی پوست صورت
    • سفیدسازی و باز شدن رنگ پوست
    • جوانسازی و شفاف سازی پوست
    • کلاژن‌سازی و آبرسانی پوست
    • کاهش اندازه منافذ پوست
    • پاک کردن تتو

      میکرونیدلینگ مدل کارتریج 36 بسته 5 عددی
      میکرونیدلینگ کارتریج 36

ویژگی های ساختاری کارتریج 36 میکرو نیدلینگ

ابن کارتریج ها از نانو تشکیل شده که هر کدام از آنها ویزگی های خاص خود را دارا هستند. کارتریج های میکرونیدلینگ از مدل ها و برندهای مختلفی دارد که انواع با کیفیت و جدید آن ها توسط مراکزی که معتبر هستند عرضه می شود. جنس سوزن ها از تیتانیوم است که از مرغوب ترین متریال ها در ساخت سوزن ها استفاده شده و در برابر خوردگی اسیدی و بازی و در برابر زنگ زدگی مقاوم است و رنگ آن در طول زمان ثابت است.

کاربرد کارتریج نانو میکرونیدلینک بسیار زیاد است. تیتانیوم بسیار مستحکم است و در نتیجه به راحتی خم و شکسته نمی شوند. سوزن های این سری قدرت و تیزی بالایی دارد به همین دلیل به راحتی وارد بافت شده و برای ورود به بافت به پوست فشار وارد نمی شود. استفاده از این سوزن ها عوارض روش های درمانی دیگر را ندارد و بسیار سریع و موثر است. با توجه به نوع درمان هر سوزن برای 4 الی 6 بار قابل استفاده است.

کارتریج 36 میکرونیدلینگ به صرفه تر از دیگر کارتریج‌ها!

اگر بین کارتریج های مختلف پر کاربرد مانند کارتریج میکرونیدلینگ 42، 36، 12 و…. میکرونیدلینگ کارتریج 36  را انتخاب کنید.

می‌توانید درمان‌های مختلفی روی پوست خود انجام دهید. به عنوان مثال شاید صورت شما دارای زخم‌های کهنه و سطحی هست و می‌خواهید امسال آن‌ها را برطرف کنید و همچنین بافت و درخشندگی پوست خود را همزمان با تولید کلاژن بهبود بخشید. کارتریج 36 میکرونیدلینگ تمام این نگرانی‌ها را برطرف خواهد کرد.

از دیگر فواید کاتریج 36 میکرونیدلینگ آن است که می‌شود عمق سوزن آن را تعیین کرد و به عنوان مثال:

  1. می توانید در طول یک جلسه سوزن بزنید تا کلاژن ایجاد شود و جای زخم‌های شما درمان شود،
  2. سپس 2 هفته بعد می توانید عمق را فقط 25/0 میلی متر تنظیم کنید و اساساً پوست خود را نانو کنید ،
  3. به مواد مفید و مغدی جهت شفاف کردن پوست اجازه نفوذ می دهید.
  4. اما اگر مشکلات پوستی شما ظریف است مانند تیرگی و چین و چروک زیر چشم یا فقط می‌خواهید پوست شما شفاف شود
  5. و درد خیلی کمی را احساس کنید باید از کارتریج نانو میکرونیدلینگ استفاده کنید.

نکات بهداشتی در مورد تمام کارتریج‌ها

تمامی کارتریج‌ها حتی کارتریج 36 میکرونیدلینگ برای استفاده یک باره تولید شدند. و امکان ضدعفونی و استفاده دوباره از آن‌ها به هیچ عنوان وجود ندارد. علاوه بر بهداشتی نبودن استفاده بیش از یک بار و ایجاد عفونت‌ها، سوزن‌های کارتریج پس از یک بار مصرف کند می‌شوند و این باعث می‌شود در استفاده‌های بعدی به بافت پوست آسیب جدی وارد کنند و درد و خونریزی زیادی را همراه خود می‌آورند. نگران هزینه درمان میکرونیدلینگ خود نیز نباشید، طراحی کارتریج‌ها این اجازه را می‌دهد که پزشک پس از هر جلسه درمانی با هزینه خیلی کم کارتریج نوک سوزنی را تعویض کند. هزینه کم و تاثیرگذاری سریع و زیاد میکرونیدلینگ با استفاده از کاتریج یک راه ایده آل برای رفع مشکلات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]