ماسک گچی 5D

ماسک گچی 5D

ماسک گچی 5D نوعی پودر معدنی با PH مناسب است که با عصاره و عطر گیاهان دارویی و گل‌های جنگلی ترکیب شده است. این پودر اگر با آب مخلوط شود به حالت گچی تبدیل می‌شود. منظور از ماسک گچی، سفت و سخت شدن این ماسک بر روی صورت است. ماده اولیه این پودر مواد دریایی است شامل سولفات کلسیم و جلبک تک سلولی است که به صورت پودر در آمده است.
ترکیب این پودر و آب، یعنی ماسک گچی را وقتی خیس است بر روی پوست صورت به آرامی می‌گذارند. نوعی دیگر از ماسک های 5D هم وجود دارد که به آن ماسک  ال ای دی تراپی می گویند. این دستگاه ال ای دی تراپی 7 رنگ دارد که هرکدام از ان ها برای درمان به خصوصی می باشد.

بعد از قرار گرفتن بر روی صورت حرارت ماسک تا 42 درجه سانتیگراد زیاد می‌شود. پس از گذشت زمانی حدود ۲۰ دقیقه ماسک گچی سفت می‌شود و غالب چهره را بر خود می‌گیرد و به راحتی از پوست جدا می‌شود.از این ماسک علاوه بر پوست صورت، برای سفت کردن و فرم دهی سینه هم استفاده می‌شود. مدت زمانی که این ماسک را باید استفاده کنید ۶ تا ۱۲ جلسه به صورت یک جلسه در هفته است. اگر به دنبال حفظ نتیجه هستید، پیشنهاد می‌شود این درمان، ماهی یک جلسه تکرار شود.

منظور از 5D چیست؟

منظور از ماسک گچی 5D در این است که از ۵ زاویه و به صورت 5 بعدی کل صورت یا عضوی از بدن را دربر می‌ گیرد. در واقع برداشت کلیشه‌ای از ساختار فضایی است.
ماسک 5D اجازه می‌دهد تا چهره در طول روند درمان 5 بعد مکانی را تجربه کند و کاملاً صحت درمان را حس کنید.
ماسک‌های 5d آبرسانی، مرطوب‌ کنندگی، کوچک‌شدن منافذ، روشن‌شدن رنگ پوست و سفید‌شدن پوست شما را بر عهده دارند.

  • لیفت پوست :

اپراتورهای مراقبت از پوست از ماسک گچی به روش‌های ماهرانه‌ای برای لیفت صورت استفاده می‌کنند.
این لیفتینگ مخصوص پوست شل است وباعث آرامش پوست و لیفت شدن سریع آن می‌شود.
اگر دوره درمان را کامل کنید باعث سفت‌شدن پوست شما می‌شود.

  • بستن منافذ باز صورت:

این ماسک نقش موثری در کوچک‌تر کردن منافذ پوست دارد.
به این دلیل که پوست را به صورت پودر کاملاً می‌پوشاند و تماس با هوا را مسدود می‌کند.

  • سفید و جوان سازی:

ماسک 5D دارای فاکتور روشن و سفید کننده پوست می‌باشد. مقدار زیادی ملانین در پوست صورت وجود دارد و ماسک گچی با آن واکنش نشان می‌دهد.
در نتیجه مانع رشد ملانین شده، ملانین متابولیک توسط سلولهای فاگوسیتی دفع می شود.ماسک گچی 5D بصورت ورقه‌ای داخل جعبه قرار دارند. معمولا
بین ۵ تا ۷ ورقه داخل هر جعبه قرار دارد که باید با آب خیس شود و بر روی صورت یا سینه قرار گیرد. در حال حاضر 492 محصول مربوط به ماسک گچی صورت 5d
به فروش می‌رسد. این ماسک‌های گچی 5d در کره جنوبی، ژاپن، تایلند، استرالیا و ایالات متحده تولید می‌شوند.

ماسک گچی 5D یک هوای مسدود کننده موقتی است که طیف کاملی از درمان‌ها را برای پوست صورت فراهم می‌کند.فقط کافی است اجازه دهید تتا مواد
موجود در ماسک کاملا جذب پوست شما شود.بعد از استفاده مستمر از این ماسک، صورت شما مدلی از ساختار V (وی انگلیسی) شکل را تشکیل می‌دهد.
همچنین برای مراقبت از پوست، استفاده مدام از ماسک گچی 5D یکی از بهترین روش‌ها برای از بین رفتن و یا کمتر شدن منافذ صورتاست.
البته تعداد دفعات استفاده از این ماسک در افراد نسبت به مشکلات پوست متفاوت است.ماده اصلی ماسک از گچ طبی است که پس از جراحی به زودی پوست
را آرام می‌کند. بعد از درمان‌های زیبایی از این ماسک به عنوان ضد ورم نیز استفاده می‌شود.

فواید کلی استفاده از ماسک گچی 5D

  • افزایش سفتی و خاصیت کشسانی پوست
  • سفید کننده و روشن کننده پوست صورت
  • تعدیل و تنظیم چربی پوست
  • فرمولاسیون جدید و خاص
  • از بین بردن غبغب چانه
  • مناسب انواع پوست ها
  • بستن منافذ باز پوستی
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • کلاژن ساز

ماسک گچی چطور کار می‌کند؟

مواد تشکیل دهنده ماسک گچی توسط انواع عصاره‌های گیاهی، مواد سفت کننده پروتئین و پپتیدها تصفیه می‌شود.این مواد می‌توانند باعث ترمیم پوست،
بهبود گردش پوست، بهبود و لیفت و سفتی پوست شود.

چه نوع از پوست‌ها می‌توانند از ماسک گچی استفاده کنند؟

پوست‌هایی که آکنه دارند، پوست‌های حساس، پوست‌های خشک و پوست چرب می‌توانند از این ماسک استفاده کنند.
حتی پس از درمان دستگاهی می‌تواند از آن استفاده کرد.

روش استفاده از ماسک‌ گچی 5D :

این ماسک پارچه ای از فیلم با پودر است اما ماسک کاملی نیست که فقط روی صورت را بپوشاند.
پارچه را باید با کمی آب خیس کنید، آن را روی صورت بپوشانید (با استفاده از یک ماسک مرطوب قبل از زدن ماسک گچی بر روی صورت نیازی به برداشتن آن نیست.)
ممکن است در زمان استفاده از ماسک احساس یخ زدگی و همچنین راحتی بکنید.

ماسک گچی 5D چه ویژگی هایی دارد؟

این ماسک برای انواع مناسب می باشد و فعالیت غدد چربی پوست را تنظیم می کند. این قابلیت را دارد که پوست را ابرسانی و هیدراته کند و پوست های شل و افتاده را لیفت کند.
استفاده از آن منافذ باز پوست را می بندد و خاصیت روشن کنندگی دارد و درخشان کننه پوست است. ماسک گچی 5D باعث کلاژن سازی شده که از پیری جلوگیری کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. به دلیل ویژگی های مثبتی که انواع ماسک های صورت دارا هستند مانند ماسک کلسیم تراپی و ماسک ال ای دی باید استفاده از ان ها را در کار های روزمره خودتان جای دهید. زیرا در بلند مدت تاثیرات بسزایی روی جوانی و طراوت پوست خواهد داشت.

عناصر تشکیل دهنده ماسک گچی :

آب، عصاره پورفیریدیم کرونتوم، عصاره Cocos Nucifera، عصاره سودوپروگوگیا Elisabethae، سریسین ابریشم ، سرین هیدرولیز شده ، دی اکسید تیتایوم ، بوتاندیول ، الیگوپپتیدهای آ، بیومو متیلاز.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]