ماساژور در مارولر

ماساژور درمارولر ZGTS سایز 1.5 :

ماساژور در مارولر تیتانیومی «ZGTS» از پرکاربردترین و آسانترین تجهیزات مراقبت از پوست می‌باشد. ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر قابلیت استفاده برای پوست تمام بدن را دارد . برای خرید ماساژور در مارولر زد جی تی اس باید دقت داشته باشید که این درمارولر سایزهای مختلفی دارد از 0.2 تا 3 (دو دهم تا سه) میلیمتر که هر سایز مخصوص قسمتی از بدن هستند و یک کاربرد دارند. درمارولز zgts سایز 0.25 و 0.5 مناسب برای پوست دور چشم و بینی است، سایز 0.75 و 1 در نواحی دیگر صورت بیشتر استفاده می‌شود و سایز بیشتر از یک برای نواحی دیگر بدن برای درمان ترک‌های پوستی یا جای سوختگی‌های قدیمی بکار می‌رود.

عمولا درمارولر سایز بیشتر از یک برای نواحی دیگر بدن برای بهبود ترک‌های پوستی یا جای سوختگی‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد درمارولر :

میکرونیدلینگ با درمارولر باعث شادابی ، جوان‌سازی و رفع چین‌ و چروک پوست می‌شود. همچنین به از بین بردن اسکار و جای جوش و سوختگی‌ قدیمی و اثرات به جا مانده از حاملگی و عمل‌ جراحی مثل سزارین کمک بسیاری می‌کند. خرید این دستگاه مراقبت از پوست ممکن است کمی درمان را طولانی‌تر کند ولی بسیار ایمن تر و بی خطرتر از جراحی پوست است علاوه بر اینکه از لحاظ مالی بسیار به صرفه‌تر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]