ماساژور بیوتی بار

ماساژور انرژی بیوتی بار مدل NT_4001

یکی از راه‌های شناخته شده و پرطرفدار برای مراقبت از پوست و به تاخیر انداختن روند پیری، ماساژ و رسیدگی به پوست است. مهم ترین دلیل هم این است که ماساژ ، جریان خون را به همه مناطق پوست می‌رساند. و بهبود عمل خونرسانی باعث جوانسازی پوست و سلامت آن می‌شود. ماساژور انرژی بیوتی بار یکی از تجهیزات مراقبت از پوست می‌باشد. که به شما این امکان را می‌دهد تا در منزل و بدون از دست دادن هزینه و وقت اضافه تر به شادابی پوست خود بپردازید.

تاثیر ماساژور بیوتی بار بر روی پوست

  • کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست صورت به دلیل بهبود گردش خون و تحریک کلاژن ساژی
  • دفع سموم پوست، از بین رفتن سلول های مرده و تخلیه لنفاوی
  • شادابی و طراوت پوست، فزایش گردش خون، بهبود رنگ پوست
  • سفت کننده پوست و ترمیم قسمت های شل پوست
  • کاهش پف و حلقه های تیره زیر چشم
  • کوچک تر کردن اندازه منافذ پوست
ماساژور انرژی بیوتی بار
ماساژور صورت

امکانات انرژی بیوتی

این ماساژور مناسب برای همه افراد و کل بدن بدن می باشد.
نوع عملکرد این ماساژور به این گونه است که  که با لرزش های الکتریکی بافت های بدن را و پوست را تحریک میکند  و جریان خون رسانی در بدن را افزایش می دهد  و همزمان با بهبود گردش خون کلاژ به طور چشم گیری کاهش می دهد و در نهایت موجب جوان سازی پوست می شود. همان طور که گفتیم این ماساژور مناسب برای تمام بدن می باشد، هر جایی از بدن که احساس می کنید
دچار گرفتگی و یا درد است را با ماساژ با گواشا، ماساژ دهید‌.  این روش در تسکین درد به خصوص درد های موضعی مناسب می باشد.

امروزه تمامی افراد به دنبال راه حلی برای کاهش سرعت فرایند پیری و دستیابی به پوستی جوان و شاداب برای خود هستند. از آن جا که همه ما میدانیم  هزینه های درمان و بوتاکس پوست صورت بسیار بالا می باشد. همچنین استفاده از بوتاکس یا درمان های دیگر نیازمند این است. که شما وقت زیادی را در کلینیک های پوست و مو بگذارنید. می توان با کمک ابزارهای بسیار ساده تری مانند ماساژور صورت انرژی بیوتی بار به زیبایی دست یافت و در هزینه و زمان صرفه جویی کرد.

استفاده از این ماساژور در هر زمان و هر مکانی امکان پذیر است. و با ماساژ عمیق و تحریک تمامی عضلات صورت موجب افزایش گردش خون می شود. همزمان با بهبود گردش خون کلاژن تولید می گردد و باعث می شود تا چین و چروک های پوست صورت به طور چشم گیری کاهش یابد. و در نهایت موجب جوانسازی پوست صورت می شود.

نکات مهم ماساژور انرژی بیوتی

این محصول با کسی را الکتروشوکی دارد. که برای جذب بهتر این محلول ها بسیار مفید می باشد و میزان جذب این محلول ها را افزایش می دهد. به همین دلیل می توانید از لوسیون ها و کرم های خاصی جهت درد یا زیبایی استفاده کنید. این محصول با توجه به اندازه و ظرافتی که دارد. برای ماساژ دادن صورت و رفع چین و چروک های نواحی آن کاربرد بسیار عالی دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]