ماسک ال ای دی لایت تراپی یونی پاور

ماسک ال ای دی تراپی چیست؟

از مدرن ترین تجهیزات مراقبت از پوست می‌توانیم به دستگاه جوانسازی پوست با ماسک ال ای دی اشاره کنیم. این دستگاه به ماسک نقابی هم در بین تجهیزات مراقبت از پوست مشهور است. این محصول با هفت ال ای دی تاثیر بسیاری بر درمان‌های پوستی مختلف دارد. هر کدام از ال ای دی های این دستگاه کاربرد خاصی دارد. ماسک لایت تراپی برای انجام چندین کار برای پوست طراحی شده است. که عمدتا با تحریک تولید کلاژن باعث کاهش خطوط ریز پوست صورت می‌شوند و از طریق مزایای ضد باکتریایی با آکنه مقابله می‌کنند

نور درمانی برای چه مواردی استفاده می شود:

  • علائم پیری، از جمله چین، چروک و لکه های پیری
  • سایر بیماری‌های التهابی پوستی
  • آسیب خورشید
  • پوست کدر
  • پسوریازیس
  • آکنه روزاسه
  • التیام زخم
  • جای زخم
  • درماتیت
  • اگزما
  • آکنه

ماسک نقابی

در واقع طول موج های خاصی از نور می‌تواند برای سلامت پوست و بیماری‌های پوستی مفید باشد. همچنین این ماده می‌تواند التهاب را نیز کاهش دهد. اما جامعه باید از محدودیتهایی که ماسک ال ای دی لایت تراپی LED می‌توانند انجام دهند آگاه باشد. بنابراین چگونه کار می‌کنند؟ و آیا نتیجه خواهید دید؟ برای اطلاع از این موضوع با متخصصان پوست صحبت کردیم.

ماسک ال ای دی تراپی چگونه کار می کند؟

ماسک ال ای دی تراپی طول موج‌ های مرئی از نور آبی تا قرمز را ساطع می‌کنند. این طول موج ها بین 400 تا 700 نانومتر روی طیف الکترومغناطیسی قرار دارند. از دیگر امتیازهای این دستگاه جوانسازی پوست این است که کنترلر دارد. و می‌توان میزان و شدت دستگاه، زمان دستگاه و نوع ال ای دی را کنترل کرد. از همه مهم تر اینکه برای تمام پوست صورت و گردن می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. مخصوصا اینکه با داشتن تنس الکتریکی به سفت شدن عضلات صورت بسیار کمک می‌کند. در بسته بندی این محصول شارژر و کنترلر هم ارائه می‌شود.

کاربرد هر رنگ LED‌ در ماسک 

  • نور آبی ، در حدود علامت 400 ، برای هدف قرار دادن باکتری ایده آل است ، بنابراین با هدف درمان آکنه استفاده می‌شود.
  • رنگ قرمز ، نزدیک به 700، به عمق نفوذ می کند و بیشتر برای افزایش کلاژن با افزایش گردش خون بیشتر استفاده می‌شود.

نکات مورد توجه

  1. هنگام استفاده از این وسیله لطفا برنامه کاری و استراحت خود را تغییر ندهید، ورزش کنید  رژیم سبک داشته باشد (از خوردن غذاهای پرادویه پرهیز کنید).
  2. از قرار دادن دستگاه در معرض نور شدید خورشید، دمای بالا، شرایط اسیدی و بازی شدید، و مکان های پر از گرد و غبار خودداری کنید.
  3. لطفا حس شادی و سرحال بودن خود را حفظ کنید، هنگام استفاده از این دستگاه 33% بیشتر از حد معمول آب بنوشید.
  4. از ماسک ال ای دی نباید با محصول یا ماسکی استفاده کرد که مانع جذب نور به پوست شود.
  5. لطفا از عینک آفتابی یا وسایل محافظت کننده چشم در برابر نور مورد استفاده قرار دهید.
  6. افراد مبتلا به آلرژی پوستی باید ابتداد با محدوده های کوتاه نور تست شوند.
  7. استفاده از پیچ های خورشیدی رسانا در داخل این دستگاه ممنوع میباشد.
  8. از انداختن، کوبیدن، پرتاب کردن یا ضربه زدن به این دستگاه پرهیز کنید.
  9. لطفا این دستگاه را در فاصله مناسب از دستگاه های دیگر قرار دهید.
  10. لطفا برای تمیز کردن دستگاه از پارچه حوله ای نمدار استفاده کنید.
  11. از خیره شدن به نور دستگاه، خصوصا نور آبی جدا پرهیز کنید.
  12. لطفا دستگاه دور از دسترس اطفال باشد.
  13. با دست خیس از دستگاه استفاده نکنید.
  14. از قطعات جانبی غیر مجاز استفاده نکنید.

خرید دستگاه

این دستگاه جوانسازی پوست به دستگاه ۷ رنگ یا ما  سک نقابی شهرت دارد. زیرا ال ای دی های مختلفی به رنگ های آبی، قرمز، سبز، زرد، بنفش، سفید، آبی روشن دارد. و هر کدام از آن درمان پوستی متفاوتی را برعهده دارد. مانند لایه برداری ، پاکسازی و جوانسازی و … این دستگاه مراقبت از پوست دارای طراحی ارگونومیک است و با برق کار می‌کند. از فروشگاه نیلوطب می‌توانید خرید ماسک ال ای دی تراپی را با اطمینان و دریافت گارانتی انجام دهید.

LED تراپی برای پوست چه کاری انجام می دهد؟

LED Light Therapy یک روش درمانی بدون درد و آرامش بخش است. که با افزایش تولید کلاژن پوست را جوان‌تر کرده و آکنه‌های خفیف تا متوسط را درمان می‌کند. LED که برای اولین بار توسط ناسا تولید شد ، با ارسال بسته های نور تولید کننده انرژی به لایه های عمیق پوست ورود می‌کند.

ماسک های LED چقدر موثر هستند؟

متخصصین پوست می‌گویند نتایج حاصل از ماسک های LED در بهترین حالت ممکن روندی ملایم اما پایدار دارد. که به نوبه خود می‌توان آن را روندی مناسب در نظر گرفت.

آیا دستگاه ال ای دی تراپی دردناک است؟

دردی در رابطه با استفاده از ماسک های LED وجود ندارد. شما ممکن است کمی گرما احساس کنید. بهتر است از این دستگاه در کلینیک های پوست و زیبایی ، لیزر درمانی انجام دهید. بهتر است قبل از انجام چنین درمانی با پزشک مشورت کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]