هیالورون پن چیست ؟

دستگاه هیالورون

دستگاه هیالورون پن چیست ؟

مشکلات پوستی، چین و چروک ها، لک و آثار ناشی از جای جوش بر روی پو ست برای هر فردی به خصوص خانم ها ،
آزار دهنده بوده و همواره افراد به دنبال روشی برای رهایی از شر این آثار نازیبا بر روی پوست خود هستند.
امروزه روش های مختلفی جهت جوانسازی و احیای پوست وجود دارد که توسط دستگاه های مختلف انجام می پذیرد.
یکی از روش های معروف روش هیالورون پن است که در کلینیک های زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد هیالورون پن
هیالورون پن

روش کار هیالورون پن :

هیالورون پن یک روش جدید و نوین در صنعت زیبایی است که موادی را بدون سوزن به لایه اپیدرم پوست تزریق خواهد کرد.
در واقع این دستگاه، یک قلم بدون سوزن می باشد که جهت تزریق موادی مانند اسید هیالورونیک که پر کننده هستند
مورد استفاده قرار می گیرد و با تزریق اسید به ناحیه اپیدرم در لایه درم پوست رسوب خواهد کرد.
این روش درمان یک روش غیرتهاجمی می باشد که جهت زیبایی و حجم دهی لب ها و رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه درد و خونریزی را به همراه ندارد. در این نوع دستگاه اسید در مقیاس نانو با فشاری بالا وارد پوست شده و موجب حجم دهی پوست خواهد شد.

کاربرد هیالورون پن :

دستگاه هیالورون پن جهت حجم و شکل دهی و لیفتینگ نواحی مختلف پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این قلم را می توان جهت حجم دهی به لب ها، خطوط بین ابروها، چروک پیشانی استفاده کرد. این دستگاه قلمی بسیار ساده است که مجموعه ای از عملکردهای مورد استفاده در روش مزوتراپی و پرکننده ها را شامل خواهد شد. این دستگاه از قدیم الایام جهت تزریق انسولین استفاده می شده است و از سال 2018 جهت برطرف کردن چین و چروک ها و حجم دهی با اسید هیالورونیک کاربرد دارد.  نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که نباید از آن انتظار معجزه داشته باشید. این دستگاه به مرور زمان و با استفاده دوره ای مجرب بهبود و جوانسازی پوست خواهد شد و تأثیر جالبی در حجیم کردن لب ها دارد. افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این دستگاه برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند حتما اطمینان یابند که این کار توسط تکنسین آموزش دیده و مجرب انجام شود تا به پوست آسیبی وارد نگردد.

هیالورون پن چیست ؟
هیالورون پن

آیا از هیالورون پن استفاده کنیم یا خیر ؟

روش درمانی هیالورون پن روشی مقرون به صرفه و اقتصادی است که مواد مصرفی در این روش نیز از لحاظ مالی دارای قیمتی مناسب و متعادل هستند. این روش تا بحال در کشور بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و افراد می توانند با اطمینان بالا به کلینیک های زیبایی جهت استفاده از این روش مراجعه کنند. این روش دارای محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان است و سطح رضایت از این روش و دستگاه میزان بالایی را داراست.

استفاده از این روش مانند سایر روش های درمانی و جوانسازی پوست نیازمند رعایت برخی موارد و نکات بهداشتی است.در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :

  • قبل از استفاده از این روش حتما پوست خود را با شوینده های ملایم تمیز کنید.
  • از استریل بودن قلم دستگاه اطمینان حاصل یابید.
  • برای انجام این روش به کلینیک های معتبر و بهداشتی مراجعه نموده و از بهداشتی بودن محیط اطمینان حاصل کنید.
  • اگر در خانه قصد استفاده از این دستگاه را دارید حتما قبل از انجام از یادگیری و آموزش کامل کار کردن با هیالورون پن مطمئن شوید.
  • فردی که توسط این دستگاه عمل جوانسازی و حجم دهی را بر روی پوست شما انجام می دهد باید آموزش لازم در مورد نحوه کار با دستگاه و عملکرد آن را دیده باشد پس حتما در مورد این موضوع دقت کامل داشته باشید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]