دستگاه دکتر پن

دستگاه دکتر پن چیست؟‌

ابزاری مدرن برای مراقبت از پوست، به دستگاه میکرونیدلینگ (دستگاه دکتر پن) می توانیم اشاره کنیم. که هدف آن جوانسازی پوست ، لیفت پوست و سفت کردن آن می باشد. برای فعالیت های زیبایی و جوانسازی بهترین دستگاه سال شناخته شده است. این دستگاه به از بین بردن زخم ها و آسیب های پوستی بسیار یاری میرساند همچنین لکه های پوستی، جای جوش و آکنه و لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و حاملگی را درمان می کند.

استفاده از این دستگاه  بریا شما این شرایط را فراهم می کندد تا با هزینه کم و بدون انجام عمل جراحی پوست تحریک به کلازن سازی بکند.
جهت خرید اینترنتی دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن با نیلوطب در تماس باشید.امتیاز استفاده از دستگاه دکتر پن در این می باشد که فعالیت و سوخت ساز سلولی ،
کلاژن و الاستین سازی را به بیشترین حد بالا می‌برد. در مراکز درمانی و مطب ها و همچنین می‌توانید برای درمان هایپرپیگمنتیشن و چند رنگ شدن پوست از این دستگاه استفاده کرد.
این دستگاه از تعداد زیادی سوزن با سایز نانو تشکیل شده است که تعداد این سوزن ها بر روی کارتریج متفاوت است. کارتریج دکتر پن بصورت یکبار مصرف با طول بلند طراحی شده است که درب دارد و برای هر بیمار به صورت استریل مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دکتر پن چگونه عمل می کند؟

سوزن ها که با پوست برخورد اصابت می کنند سوراخ های بسیار ریزی بر روی آن تشکیل می دهند. که سیستم ایمنی را فعال کرده و باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شود.
این سوراخ های ریز به عنوان کانالی برای رساندن مواد مغذی و سرم ها به لایه های زیرین پوست کار می‌کند. این دستگاه هم با برق شهری کار می‌کند و هم به باتری قابل شارژ کار می کند.
مزیت این دستگاه در سرعت بالای آن است که نتیجه درد کمی در حین کار بر روی پوست افراد ایجاد می‌کند.

سرعت بالای میکرونیدلینگ دکتر پن از لرزش دست در هنگام انجام میکرونیدلینگ جلوگیری می‌کند. هند پیس بسیار سبک و راحتی دارد که به کادر درمانی و زیبایی در انجام جوانسازی پوست کمک می‌کند. سایز قلم این دستگاه قابل انتخاب از سایز 0.25 تا 2 میلی متر است که برای هر مورد درمانی از سایز مختلفی استفاده می‌شود. سوزن های این قلم از جنس تیتانیوم است. این دستگاه مدل های مختلفی دارد مانند میکرونیدلینگ A1w ، A1C ، دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A6 ، دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن UlTIMA N2. برای خرید دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن به نوع کاربرد آن دقت کنید.

تاثیرات دستگاه درماپن دکتر پن مدل A1W

تاثیرات میکرونیدلینگ چیست؟ دستگاه درماپن دکتر پن مدل A1W قابلیت‌های زیر را دارا می باشد :

از بین بردن چین و چروک: این دستگاه با افزایش انتشار فاکتورهای رشد و افزایش تعداد و بازسازی رشته های کلاژن والاستین و ایجاد اثر سفت شدگی در میوفیبریل ها باعث کاهش چشمگیر چین و چروک پوست خواهد شد.

از بین بردن اسکار زخم و جراحت: دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A1W با تخریب بافت اسکار و ایجاد فرایند طبیعی بهبود زخم و اسکار (سلول های سازنده ملانین) تاثیر ویژه‌ای در به حداقل رساندن نشانه‌های اسکار زخم و جراحت خواهد داشت.

از بین بردن جای سوختگی: این دستگاه با تخریب بافت سوختگی و افزایش کلاژن سازی و تحریک فرآیند بهبود زخم، برای افرادی که در نقاطی از بدن یا صورت دارای نشانه‌هایی از سوختگی هستند ، بسیار مفید واقعا خواهد شد.

از بین بردن ترک‌های پوست یا استرچ مارک: درماپن دکتر پن مدل A1W از طریق کلاژن سازی بیشتر و بهبود تراکم اپیدرم باعث می شود. کمترین نشانه از ترکهای پوست روی پوست پدیدار شود و آن‌هارا به کل از بین میبرد.

از بین برنده تیرگی و لکه‌های تیره پوست: دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A1W از طریق بازسازی کراتینوسیت ها (سلول های سطحی پوست) و متعاقبا افزایش عوامل روشن کننده پوست  ، تیرگی‌ها و لکه‌های پوست را طی چند دوره استفاده ، از بین میبرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]