ماساژور

انواع ماساژور ها

ماساژ صورت یکی از روش هایی است که برای بهبود جریان خون، کاهش التهاب و تسکین عضلات صورت به کار می رود. این روش می تواند به بهبود جوانی و شادابی پوست صورت نیز کمک کند. ماساژ صورت می تواند به صورت دستی با استفاده از روغن های گیاهی و یا با استفاده از ابزارهای خاصی مانند سنگ های ماساژ (مانند سنگ گواشا) انجام شود.

در ماساژ صورت دستی، با استفاده از حرکات مختلفی از جمله فشار دادن، لمس، نواحی مختلف صورت ماساژ داده می شود. این روش می تواند به کاهش چین و چروک صورت، تسکین خشکی و التهاب پوست، بهبود رنگ پوست و تقویت عضلات صورت کمک کند.

از سنگ های ماساژ گواشا نیز برای ماساژ صورت استفاده می شود. سنگ های گواشا به دلیل ویژگی های خاص خود مانند انعطاف پذیری بالا، دارای دمای خنک و آرامبخش و همچنین قابلیت جذب انرژی مثبت هستند. این ویژگی ها باعث می شود که ماساژ با استفاده از سنگ های گواشا به افزایش روانشناسی افراد نیز کمک کند.

در این مقاله میخواهیم بهترین های صورت از جمله ماساژ صورت و رفع چین و چروک دور چشم و صورت، جهت جوانسازی و زیبایی پوست به همراه مزایا و روش استفاده از دستگاه ماساژور صورت را معرفی کنیم.

 

درمارولر

دستگاهی برای نیدلینگ عمودی پوست استفاده میشود درمارولر  می گویند. که تاثیرگذاریش با لیزر قابل مقایسه با پیلینگ شیمیایی می باشد و استفاده ان برای تحریک پوست و ساخت طبیعی کلاژن می باشد.

این محصول  فوق العاده به نفوذ و جذب مواد دارویی به پوست ، سفت شدن پوست ، جوانسازی و رفع چین و چروک ، بهبود زخم ها و جای جوش ، بهبود Stretch Marks و کوچک شدن منافذ باز پوست کمک بسیاری میکند و مشکلات ظاهر کلی پوست را تقریبا از بین می برد.
بیماران با هر رنگ پوست و هر سنی میتوانند  درمارولر را مورد استفاده قرار دهند.

ماساژور جیدرولر

سنگ غلتک یا ماساژور جید در واقع سنگ یشم می باشد.
سنگ یشم علاوه بر خنک بودنش خواص درمانی هم به همراه دارد و این درمان جایگزینی عالی برای دارو ها و روش های تهاجمی است.
و در نهایت ماساژ با استفاده از جیدرولر میتوانید پوستی شاداب و زیبا برای شما به ارمغان بیاورید.

جیدرولر باعث کاهش استرس، ارامش دهنده، ضد چین و چروک و پیری، فرم دهی به صورت و جوانسازی می شود. بهترین زمان استفاده از این وسیله شب قبل خواب و بعد از خواب است. قبل از خواب باعث ارامش می شود و صبح باعث از بین رفتن پف صورت می شود.

 

ایس گلوب

 استفاده از ایس گلوب باعث افزایش گردش خون ،
رساندن خون به سطح پوست و کمک به ترمیم درخشندگی و تشویق عملکرد سلول بهینه می شود.
بعلاوه ، یخ  می تواند فورا و قرمزی را کاهش دهد ، می تواند تورم و کبودی را از بین ببرد .

تحریک عصب ها بستن منافذ پوست لیفت صورت از فواید ایس گلوب ها می باشد
لیفت صورت،رفع چین و چروک های ریز پوست و افزایش گردش هم میتوانیم اشاره کنیم.

 سنگ گواشا

سنگ گواشا جید محصولی جدید برای مراقبت از پوست و جوانسازی آن می باشد .
گواشا در واقع از طب سنتی چینی ایده گرفته شده است که در آن از ابزاری وجود دارد جهت تراشیدن پوست مورد استفاده قرار میگیرد.
گواشا در اصل یک سنگ ماساژ می باشد که جهت کاهش درد عضلات صورت،تقویت گردش خون و تخلیه لنفاوی مورد استفاده قرار میگیرد.
سنگ گواشا جز محصولات پرطرفدار و بسیار کاربردی برای مراقبت از پوست می باشد.
ماساژور گواشا جید هم  دارای خاصیت درمانی است و هم خاصیت زیبایی زیرا هم می تواند مشکلات پوستی را برطرف کند هم موجب زیبایی و شفافیت پوست میشود.
سنگ گواشا دارای دو نوع کوارتز صورتی و یشم است که خاصیت های بسیار زیادی دارند.

باعث کاهش استرس و افزایش گردش خون در صورت می شود،رنگ پوست را بهبود میابد، پف و تیرگی زیر چشم را از بین می برد.سموم را دفع می کند و باعث افزایش کلاژن و بستن منافذ باز پوست می شود.

تمام این ماساژور ها را میتوانید از نیلو طب تهیه کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]