ماسک ال ای دی

ماسک ال ای دی

ماسک ال ای دی

  • دارای 7 نوع ال ای دی با کارایی های متنوع و شامل رنگ های قرمز،ابی، سبز ، زرد، بنفش، آبی روشن و سفید
  • ماسک ال ای دی کلکسیونی چند کاره و نوین است در حیطه تجهیزات پوستی
  • جدیدترین تکنولوژی دنیا با تاثیر درمانی بیشتر در درمان های پوستی
  • استفاده آسان درمکان های مختلف مثل خانه، سالن ، مطب و…
  • تنس الکتریکی برای تقویت عضله های صورت
  • قابل استفاده برای پوست صورت و گردن

تا بحال به این فکر کردید با روش هایی غیر از روش های تهاجمی و موضعی به مشکلات پوستی خود از قبیل پسوریازیس، اسکارهای ناشی از زخم ها، کراتوز و خال هایی که احتمالا در آینده سرطانی می شوند پایان بدهید و آن ها را ازبین ببرید.
در چند سال اخیر روش های بی شماری برای درمان بیماری های مزمن پوستی و بخصوص برای جوانسازی پوست ابداع و اجرایی شدند.

اما امروز بیشتر افراد دنبال روش های کمتر تهاجمی و غیر تهاجمی هستند.حتی برخی دیگر به مصرف ماسک ها و شوینده های متفاوت چندان رضایت نمی دهند. و روشی مطمئن تر، با عملکرد بهتر را می خواهند تا از پوست و زیبایی آن مراقبت کنند.
یکی از روش های نوین که می تواند در امر مراقبت از پوست تاثیرگذار باشد ماسک ال ای دی است. ماسک های ال ای دی در حقیقت نوعی از دستگاه های زیبایی و درمانی هستند.
این دستگاه نیمه هادی است و نور ساطع شده از آن نقش درمانی را ایفا می کند. ماسک ال ای دی روشی کاملا غیرتهاجمی است و می تواند در درمان و بهبود انواع مشکلات پوستی بسیار موثر واقع شود.

کاربرد های ماسک ال ای دیی تراپی چیست؟

  • سبز: رفع هایپرپیگمنتیشن ،کک و مک و آفتای سوختگی و لک های پیری
  • زرد: بهبود  چین و چروک های پوست و رفع قرمزی پوست می باشد.
  • قرمز: تحریک سلول های فیبروپلاست جهت سنتز کلاژن و الاستین
  • آبی: اصلاح  آکنه زیر پوست و  جوشهای فعال شده
  • فیروژه ای:  سفت سازی  بافت پوست صورت و بدن
  • سفید: تقویت و سفت سازی پوست افتاده و شل
  • بنفش: رفع و اصلاح اسکار ، جوش و جای جوش

درمان بیماری های پوستی با ماسک ال ای دی (نور درمانی):

با استفاده از ماسک ال ای دی می توانید به خیلی از مشکلات مزمن پوستی که به سختی درمان می شوند. همچون پسوریازیس، آکنه، خال های مشکوک سرطانی، کراتوز و اسکارها پایان بدهید.
دیگر کاربرد این محصول در زمینه جوانسازی پوست است. و به خوبی در مواردی همچون رفع پیری پوست و افتادگی پوست و چین و چروک عملکردی مثبت از خود نشان می دهد.
پوستتان جوان می شود:

جوانسازی پوست یکی از بزرگترین دغدغه های بانوان و حتی آقایان است. بنابراین طبیعیست که روش های متنوعی و بیشماری برای درمان پیری پوست و حتی جلوگیری از پیری زودرس پیشنهاد شود. اما اگر از ماسک ال ایدی برای جوانسازی پوستتان استفاده می کنید:

  • نورهای ساطع شده از این ماسک سبب تحریک کروموفورها و در نتیجه جوانسازی پوست می شوند.
  • این روش یکی از ایدآل ترین گزینه ها برای جوانسازی پوست به نظر پرشکان زیبایی است.
  • پس از جوانسازی پوست با ماسک شاهد از بین رفتن چین و چروک ها خواهید بود.
  • پوست سفتی بیشتری پیدا می کند و حالتی لیفت خواهد داشت.
  • الیاف کلاژن در این فرایند بیشتر و با سرعت بالاتر تولید می شوند.

روش های استفاده از ماسک ال ای دی:

ماسک ال ای دی هم می تواند یک روش مکمل باشد و هم مستقل.
برخی درمان بیماری پوستی و جوانسازی پوست را تنها با استفاده از ماسک ترجیح می دهند و در مواردی نیز ممکن است. از ماسک ال ایدی در کنار دیگر روش های جوانسازی پوست همچون میکروبیلدینگ و لایه برداری استفاده شود که بیشتر موارد درمانی را شامل می شود نه زیبایی.
چند کاربردی که این ماسک دارد:

ترمیم اسکار و زخم:

یکی از کاربردهای فوق العاده این روش درمانی رفع و بهبود زخم هاست. با استفاده از ماسک ال ای دی شاهد افزایش گردش خون و در نتیجه ترمیم شدن سریعتر بافت آسیب دیده خواهیم بود.
در ضمن این روش برای زخم ها خاصیت ضدالتهابی نیز به همراه دارد.
کلاژنسازی را در ناحیه آسیب دیده تنظیم می کند و ترمیم زخم بدون تحریک دردناک انجام خواهد گرفت. برای نتیجه گرفتن از این روش ازبین رفتن اسکارها طبق تجویز پزشک به دفعات باید درمان را تکرار کنید.

درمان آکنه:

نور آبی که از ماسک ال ای دی ساطع می شود می تواند باکتری های آکنه را ازبین ببرد. در این روش برای درمان آکنه ها و رفع آن ها از روی پوست هدف ماسک پورفیرین ها که مسبب اصلی بروز آکنه هستند خواهند بود. نور ماسک ال ای دی به صورت مستقیم بر روی فرآیند فوتودینامیکی پورفیرین ها تاثیر گذاشته و در نتیجه رادیکال های آزادی در این پورفیرین ها بوجود آمده و خود به خود سلول های باکتریایی را پاکسازی می کنند.

درمان لکه های سرطان زا:

در این روش از نورهای آبی و قرمز ماسک ال ای دی تراپی استفاده می شود. با استفاده از این نورها رادیکال های آزاد سیتوتوکسیک روی لکه ها ایجاد شده و سلول های مشکوک سرطانی را پاکسازی می کنند. ماسک ال ایدی یکی از روش های اثبات شده در درمان ضایعات سرطانی محسوب می شود.

یک روش بی خطر:

ماسک ال ای دی هیچگونه درد و خراشی برای پوستتان به همراه نخواهد داشت. این روش درمانی از روش های حرارتی همچون فرکانس رادیویی و سونوگرافی نیز ایمن تر خواهد بود.
پس از جوانسازی و درمان پوست با ماسک ال ای دی نیاز به استراحت ندارید و می توانید فعالیت های روزمره خود را انجام دهید. برخلاف لیزر درمانی پس از مصرف این ماسک مجبور نیستید در خانه بمانید و از نور خورشید دوری کنید. تورم، درد و التهاب پس از درمان با این ماسک تاکنون گزارش نشد

روند درمان با ماسک ال ای دی چگونه است؟

معمولا روند درمان لیزر درمانی صورت با پزشک متخصص با استفاده از بخار داغ جهت باز کردن منافذ و آماده کردن صورت برای درمان شروع خواهد شد. سپس از محصولات مختلفی برای پاکسازی و لایه برداری پوست ،مثل اسید لاکتیک و لایه برداری استفاده می شود. و با استفاده از حالت نور مناسب، برای از بین بردن مشکلات منحصر به فرد بیمار از ماسک های نور درمانی LED استفاده خواهد شد و آن را به مدت 20 دقیقه بر روی صورت فرد قرار می دهند. اگر پوست شما مستعد آکنه می باشد، ممکن است با استفاده از یک ابزار فرکانس بالا برای از بین بردن باکتری ها، این درمان به پایان برسد.

درباره ماسک ال ای دی

دارای ۷ نوع ال ای دی برای جوان سازی چین وچروک روشن کننده پوست و انواع کار های مراقبت پوستی. این ماسک دارای تنس الکتریکی است که جهت تقویت عضلات صورت می باشد.

  • می توان از ان در مطب ها سالن ها و منازل استفاده کرد.
  • روزانه ۵ دقیقه و 2 تا 3بار در هفته استفاده کنید و نتیجه فوق العاده و موثر آن را پس از ۴ الی ۶ هفته به وضوح خواهید دید.

هفت رنگ ال ای دی این ماسک به چندین لایه عمیق پوست شما نفوذ می کند. که سلول های سالم جدید تولید کند علائم های پیری را کم کرده گردش خون را زیاد می کند. تغییر رنگ را کاهش دهد بافت پوست را سفت کند و همچنین جوش ها را از بین می برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]