حوله گرم کن با گارانتی

حوله گرم کن با گارانتی

حوله گرمکن از جمله تجهیزات کاربردی است که عمدتاً در سالن‌های ارائه خدمات آرایشی و مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه بیش از گرم کردن حوله‌ها و پوشش‌های مختلف برای ضدعفونی و استریل کردن لوازم حوله‌ای و البسه مناسب است. دستگاه حوله گرم کن قادر به از بین بردن اشکال مختلف دارای حیات آلودگی که قابل انتقال نیز هستند، مانند قارچ‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و انواع مختلف هاگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چند ویژگی حوله گرمکن با گارانتی

دستگاه حوله گرم کن با گارانتی دارای ویژگی‌هایی همچون سیستم کنترل دمای گرمایش میکرو کامپیوتری است. این محصول گرم کننده حوله دارای عملکرد محافظت شده و کاملاً ایمن است. کاربری حوله گرم کن بسیار آسان است و تنها با فشردن کلید پاور فرآیند گرم و استریل کردن البسه و حوله‌ها را شروع می‌کند.

دیگر ویژگی که در این محصول مورد توجه است، تنظیم دما و افزایش حرارت خودکار است. این دستگاه قادر است دمای خود را یکبار به حداکثر برساند. سپس گرمای ایجاد شده را تا پایان فرآیند کاری در همان حالت حفظ می‌کند.

اجزای حوله گرم کن

اجزای تشکیل دهنده اصلی در تمام دستگاه‌های حوله گرم کن به شرح زیر است:

  • استریل کننده UV
  • محفظه فلزی روکش شده مقاوم در برابر حرارت
  • دستگیره‌های درب
  • طراحی مغناطیسی جلو باز
  • سیستم کنترل دمای میکرو کامپیوتر
  • سیستم افزایش خودکار دما
  • سینی چکه با قابلیت جابجایی که در زیر کابینت نصب می‌شود
  • قفسه‌های از جنس استیل ضدزنگ که داخل کابینت قرار می‌گیرند

چند نکته درمورد استفاده از دستگاه حوله گرم کن

حوله گرم کن از جمله تجهیزات موثر در گرم کردن و همچنین ضدعفونی کردن حوله‌ها و البسه در کلینیک‌های زیبایی و مراکز ارائه خدمات زیبایی و مراقبتی شناخته می‌شود. این محصول به دلیل نوع کاربری به صورت کاملاً ایمن و محافظت شده طراحی می‌شود. با این حال لازم است در هنگام استفاده از دستگاه حوله گرم به نکات مهم در خصوص کاربری این دستگاه دقت داشته باشید.

مراقبت اختلال ناشی از فرآیند گرمایش باشید

یادتان باشد که هرگز درب کابینت حوله گرم کن را در هنگام گرم شدن و یا حین انجام فرآیند گرم کردن باز نکنید. باز کردن درب کابینت در فرآیند گرمایش اختلال ایجاد کرده و نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

مراقبت خطرات ناشی از گرما باشید

دقت کنید پس از پایان فرآیند کاری دستگاه و خاموش شدن آن اصلاً از دستان خود برای خارج کردن البسه و حوله‌ها استفاده نکنید. از انبر برای بیرون آوردن حوله‌های داغ استفاده کنید.

دستگاه را در هنگام اتصال به برق تمیز نکنید

هرگز هنگامی که دستگاه به جریان برق متصل است اقدام به تمیز کردن آن نکنید. همچنین مطمئن شوید که دستگاه در حالت خاموش است و سپس آن را از جریان برق جدا کنید.

حوله خیس در دستگاه قرار ندهید

دقت کنید این دستگاه برای خشک کردن حوله نیست، بنابراین حتماً پیش از قرار دادن حوله در دستگاه خیسی آن را بگیرید.

نگهداری دستگاه

پس از هربار استفاده، دستگاه را با پارچه تمیز خشک کنید تا دچار زنگ زدگی نشود.