استریل حوله با گارانتی

استریل حوله با گارانتی

دستگاه استریل حوله با گارانتی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین تجهیزاتی است که در سالن زیبایی و یا سالن ارائه خدمات ماساژ می‌توانید بکار بگیرید. این محصول امروز یکی از ضروری‌ترین تجهیزات کاری در این قبیل مشاغل محسوب می‌شود. بطور کلی از دستگاه استریل حوله جهت گرم کردن و ضدعفونی کردن پارچه‌ها و حوله‌ها استفاده می‌شود.

بسیاری از دستگاه‌های استریل حوله قابلیت‌های بیشتری دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان از آن برای استرلیزه کردن هندپیس‌های دستگاه‌های فیشیال، درما اف یا براش ماسک هم استفاده کرد. حوله گرم کن قادر به جذب رطوبت موجود در حوله و دیگر پوشش پس از استفاده است.

مزیت‌های استفاده از دستگاه استریل حوله

کاهش مصرف آب

یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از دستگاه استریل حوله کاهش مصرف آب است. معمولاً در مراکز ارائه خدمات مراقبت از پوست و زیبایی مصرف آب به دلیل استفاده مکرر از لوازم مصرفی بالاست. به همین علت می‌توان با تجهیز سالن به دستگاه استریل حوله مصرف آب را کاهش داد.

این دستگاه با تنظیمات راحت در یک فرآیند کاملاً خودکار عمل جذب رطوبت و خشک کردن حوله‌ها را انجام می‌دهد و نیاز به شستشوی چندباره حوله‌ها را برطرف می‌کند.

کاهش هزینه خرید حوله

حوله از جمله محصولات مصرفی است که در طول روز بارها در سالن‌های زیبایی، ماساژ و کلینیک‌ خدمات مراقبت پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین برای ضدعفونی کردن حوله‌ها را در طول روز بارها شستشو می‌دهند. شستشو مکرر حوله‌ها و دیگر پوشش‌های مورد استفاده سبب خرابی سریعتر محصولات می‌شود. با استفاده از دستگاه استریل حوله می‌توان نیاز به شستشوی مکرر را برطرف کرد و از سویی هزینه خرید حوله را کاهش داد.

رفع بوی نامطبوع کپک

کپک از جمله آلودگی‌های قابل انتقال و دارای حیات است. در صورتی که حوله‌های مرطوب هر روز استریل و تمیز نشوند، محیط خوبی برای رشد کپک و انواع قارچ فراهم می‌شود. رشد کپک ضمن اینکه عامل بروز بیماری‌های پوستی است، سبب ایجاد بوی نامطبوع هم می‌شود.

با استفاده از دستگاه استریل حوله می‌توان جلوی رشد کپک روی حوله‌های مرطوب را گرفت. حوله‌های مرطوب پس از طی شدن فرآیند افزایش دما در کابینت دستگاه استریل کاملاً خشک می‌شوند. بنابراین کپک فرصت رشد پیدا نمی‌کند و دیگر از پخش بوی بد کپک در محیط و روی پوشش‌ها خبری نخواهد بود.

بهبود گردش کار

دیگر مزیت استفاده از دستگاه استریل حوله در سالن‌های آرایشی و ماساژ افزایش سرعت ارائه خدمات است. زمانی که از این دستگاه استفاده کنید پرسنل هر زمان که نیاز باشد به حوله گرم دسترسی خواهند داشت، بدون اینکه وقت زیادی را از دست بدهند. بنابراین این دستگاه در افزایش سطح رضایت مشتریان شما و همچنین افزایش درآمد شغلتان هم تاثیر مثبت دارد.

اجزای دستگاه استریل حوله

دستگاه استریل حوله شامل بخش‌های مختلفی است که هر کدام نقش مهمی در فرآیند استریل کردن حوله دارند. اجزای اصلی دستگاه استریل حوله عبارتند از:

دیگ بخار: دیگ بخار به عنوان منبع تولید بخار در دستگاه استریل حوله وظیفه ایجاد رطوبت و حرارت لازم را برای استریل کردن حوله‌ها دارد.

پمپ هوا: پمپ هوا دیگر بخش مهم دستگاه استریل حوله است. پمپ هوا عمل جابجایی هوا را دستگاه می‌دهد و حرارت و رطوبت را در دستگاه توزیع می‌کند.

ترموستات: ترموستات جهت کنترل دقیق دما استفاده می‌شود. این قطعه می‌تواند با توجه به نیاز فرآیند استریل دما را تنظیم کند.

فیلترها: فیلترها در دستگاه استریل حوله جهت حفظ کیفیت هوای موجود در دستگاه و حذف گرد و خاک و سایر ذرات معلق موجود در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید دستگاه استریل همراه با گارانتی

در صورت خرید محصول استریل حوله از فروشگاه آنلاین نیلوطب این محصول مشمول گارانتی واریان فرداد می‌گردد. گارانتی واریان فرداد شامل موارد زیر می‌باشد:

  •     عودت بی قید و شرط کالا در صورت عدم رضایت مشتری به مدت 10 روز از تاریخ خرید.
  •     خدمات تعمیر و تعویض قطعات به مدت یک سال از تاریخ خرید.

·      تعویض دستگاه در شرایط خاص (نقص فنی) تا یک سال از تاریخ خرید.