نیدل هیالورون پن 0.3

هیالورون

سوزن هیالورون پن

پیری و ایجاد چین و چروک در پو ست صورت به ویژه برای خانم ها بسیار ناراحت کننده می باشد. البته این روند طبیعی پیر شدن را باید همه پذیرا باشیم اما اینکه در سنین کمتر با مسائلی از قبیل چین و چروک و پیری پوست مواجه شوید کمی ناخوشایند است.
البته برای جوانسازی پوست و رفع این چین و چروک ها روش های مختلفی وجود دارد. با افزایش سن و تغییرات آب و هوا و رژیم غذایی و سیستم بدن ممکن است پوست دچار تغییراتی شده و میزان آب آن کاهش یافته و خطوطی بر روی سطح پوست ایجاد شود. برای از بین بردن این خطوط ، محصولات و روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

یکی از روش های جدید و نوین استفاده از روش هیالورون پن است که در این روش ماده ای مانند اسیدهیالورونیک با استفاده از سوزنی به داخل لایه اپیدرم پوست تزریق شده و در در قسمت سطحی پوست که لایه درم می باشد رسوب می کند. این روش درمانی غیرتهاجمی بوده و فرد هنگام تزریق هیچ گونه دردی نخواهد داشت. اسید هیالورونیک در این روش با ایجاد فشار قوی در جریان 0.17 میلیمتر به پوست ورود می کند.
قلم هیالوروپن برای ایجاد حجم، شکل و لیفتینگ نواجی مختلف پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

نواحی مناسب برای هیالورون پن

  • چین و چروک های پیشانی
  • خطوط بینی ، دهانی
  • خطوط اطراف دهان
  •  لب ها
  •  خط خنده

سوزن 0.3 پن :

کارتریج های هیالوروپن دارای حجم های مختلفی است. مقدار حجم این کارتریج ها به شکل سرنگ بوده و بسیار شبیه به سرنگ است. هیالوروپن 3 میلی متر برای دستگاهی است درجه بندی آن تا 3 میلی متر است و بیشتر از این مقدار امکان باز شدن و پیچاندن برای تزریق در این حجم از دستگاه وجود ندارد.
این نوع قلم هیالوروپن مخصوص دستگاه تزریق ژل است.
در انتهای این نوع کارتریج یک پیستون رزوه مانند وجود دارد که پس از اینکه مقدار ژل موردنظر را وارد این کارتریج کردید می توانید پیستون و سرنگ را بر روی خود دستگاه نصب کرده و با پیچاندن محکم کنید.

کاربرد نیدل 0.3 :

از این حجم کارتریج برای تزریق لب و اجزای صورت استفاده می شود.
پس از اینکه کارتریج بر روی دستگاه نصب شد دستگیره چسبیده به قسمت مشکی رنگ دستگاه را یکبار بکشید و رها کنید. با این کار دستگاه آماده تزریق است. پس از نصب کارتریج پرشده با ژل بر روی دستگاه، روپوش دستگاه باید بر روی عدد صفر قرار گیرد. و تنظیم درجه بندی بستگی به مقدار ژل موردنظر شما دارد که قصد دارید با زدن دکمه تزریق چه مقدار ژل در یک ضربه به ناحیه مورد نظر تزریق شود.

برای تزریق با استفاده از نیدل هیالورون پن 0.3 حتماً به کیلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید. و از رعایت نکات و اصول بهداشتی محیط و پرسنل اطمینان یابید. حتماً از کارتریجی که برای شما استفاده می شود اطمینان پیدا کنید که بهترین دستگاه هیالورون پن باشد. این روش نوین به راحتی در جوانسازی و زیباسازی چهره شما تأثیر گذاشته و هیچ گونه درد و خونریزی با خود به همراه نخواهد داشت. پس با اطمینان می توانید از این روش جوانسازی پوست استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت دستگاه هیالورون پن می توانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

مزیت هیالورون پن نسبت به سوزن

درر شیوه تزریق خونریزی ، کبودی ، درد و ناراحتی به کمترین حد خود رسیده است و به احتمال زیاد سوراخ شدن و پارگی عروق خونی و مویرگی و تزریق نادرست به قشر سطحی پوست اتفاق نمی افتد. در تزریق با سوزن احتمال تزریق غیر یکنواخت ژل در زیر پوست وجود خواهد داشت که موجب گلوله شدن ژل در زیر پوست می شود. اما در این روش از تزریق احتمال خطای انسانی به صفر رسیده و ژل تزریقی به طور همسان به زیر پوست نفوذ می کند.

کاربرد دستگاه هیالورون پن

هیالورون پن می تواند برای ایجاد حجم، شکل و لیفتینگ پوست استفاده شود. از جمله نواحی :
لب ها، چین بینی- لبی، خطوط ماریونت، خطوط 11، چروک پیشانی. اسید هیالورونیک فقط به لایه پاپیلاری پوست نفوذ می کند . که باعث می شود که این درمان یک روش ایمن و بدون ریسک انسداد باشد و همینطور فاقد نوک تیز برای سوراخ کردن عروق خونی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]